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à choisir le meilleur logiciel

Description de ABC Ignite

Augmentez les performances de votre salle de sport avec DataTrak, l'un des logiciels web de fitness les plus complets du secteur de la santé et du bien-être. DataTrak réunit toutes les spécificités de la propriété d'une salle de sport en un seul endroit afin que vous puissiez optimiser vos revenus, réduire les défauts de paiement et améliorer l'expérience des membres dans votre club de fitness. Gérer vos membres, vos employés et vos dossiers financiers n'a jamais été aussi simple. Apprenez-en plus sur DataTrak grâce à une démo gratuite.

Qui utilise ABC Ignite ?

Santé et remise en forme

ABC Ignite Logiciel - 1
ABC Ignite Logiciel - 2
ABC Ignite Logiciel - 3
ABC Ignite Logiciel - 4

ABC Ignite ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ABC Ignite

ABC Ignite

3,7 (39)
0,01 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
89
2
3,6 (39)
3,7 (39)
3,8 (39)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
108
5
4,5 (322)
4,2 (322)
4,4 (322)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ABC Ignite

ABC Glofox
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Réservation en ligne
Traitement des paiements
ABC Gymsales
Fonctionnalités les mieux notées
Lead nurturing
Saisie de leads
Suivi des interactions
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification en temps réel
Réservation en ligne
Gym Insight
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des abonnements
Réservation en ligne
MotionSoft
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Zen Planner
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Gestion des cotisations
Traitement des paiements
GymMaster
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
ShapeNet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des abonnements
Gestion des cotisations
Traitement des paiements
Gymdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Gestion des étudiants
Traitement des paiements

Avis sur ABC Ignite

Note moyenne

Note globale
3,7
Facilité d'utilisation
3,6
Service client
3,8
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
33%
4
28%
3
21%
2
10%
1
8%
Shawnda
Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Support and Resources Are Endless!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : With the busy club environment and wearing many hats ABC's technical and client management team makes the member management tasks easy.

Avantages :

The learning tools and resources for navigating the software makes training new staff effortless! As the business has evolved we have been able to configure the software to support our growing offerings.

Inconvénients :

In comparison to other platforms we have used we have yet to be disappointed in the capabilities of Datatrak.

Steve
Owner (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The biggest and most experienced - bigger is not always better.

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall they were a B+. Stable software, great up-time and availability, good reporting. For our single gym the price was pretty steep and when we renewed they did not have any options. Ultimately we found a system that met our needs at a much lower cost for the software and CC fees.

Avantages :

It is a very stable platform with great reporting capabilities. It manages members and payments seamlessly. Although it should since it is the bread and butter of the software. Customer support was 24-7 and fantastic. Very quick to respond and very knowledgeable.

Inconvénients :

The stable platform is based on an older technology so customizations or changes are very difficult. Upgrades were promised based on a new browser based system but they were delayed endlessly. The browser is just a "skin" over the legacy system. It worked for our small 24-7 so this is not really a criticism, just a fact if you are looking for cutting edge technology. The monthly fees were high and they had add on fees for processing and "system maintenance" fees

Zeke
General Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Highly Don't recommend

2,0 l’année dernière

Commentaires : their software is definitely capable - and we haven't seen the new Ignite face lift that modernizes it and would likely make ease of use. however this doesn't matter when I have horrible assistance in creating new reports I need, adjusting many accounts over into new membership types, changing out contracts for me, and just about everything I request that I'm not able to do myself.

Avantages :

Once learning their software I was able to do a lot capacity wise comapred to other software companies I've seen.

Inconvénients :

The customer service when needing big changes is terrible. my assigned agent was new, and I quickly passed him in knowing about their software only having used it a few months more than him. Many of their higher ups wouldn't even respond to me via email at all until a third email with a bit of attitude about needing a response or what is going on. To this day we are shopping for a new company as we are going one over a month since my initial request to implement a new "additional services" contract to be signed for our new kid zone. I have members signing paper copies currently because i couldn't wait any longer to open up the space.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Utilized DataTrak in health club setting for membership base.

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

DataTrak is extremely reliable program, there has never been a loss of data and you are informed in advance of any down time for maintenance, which is rare. The software is a bit dated aesthetically, but it functions very well. Their customer service is great. I managed a 24 hour facility and members would swipe in with their keytag. When our door stopped functioning, support was on the issue right away and extremely helpful. I've called multiple times about member issues and every time the customer service team responds quickly and always has a positive attitude.

Inconvénients :

The only time this software is difficult is when you're dealing with reporting. Creating or editing reports can be time consuming and is not user friendly.

Brie
Fitness manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very slow software!

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : it's okay- i am not sure if there is a better/ faster platform out there but if there was, i would love to try it out!

Avantages :

I like that it is able to hold all of the information from our members for all of our gyms. We have a lot of locations and you are able to locate any member from any location

Inconvénients :

it is super slow!!! i know it is usally processing a million things at once but we constantly have it freeze up on us when we are in the middle of something. also, when it freezes we are unable to basically anything since all of our business goes through there