18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de ADVANTAGE 365

ADVANTAGE 365 de RMI est une solution logicielle ERP basée sur le cloud et compatible avec les appareils mobiles, destinée aux entreprises qui louent, vendent et entretiennent des équipements. La plateforme est évolutive pour suivre le rythme des entreprises en croissance sans mises à niveau coûteuses.

ADVANTAGE 365 offre une gestion des stocks en temps réel, une facturation automatisée, un traitement en un clic des processus de devis à commande, un système de comptabilité complet et robuste, des services financiers, des achats, des expéditions, des options de paiement via RMIPay conviviales pour les clients, le traitement facultatif des paiements par carte de crédit/ACH et bien plus encore dans un environnement d'exploitation étroitement intégré.

Inclus avec ADVANTAGE 365 :
Formation et assistance illimitées
Mise en œuvre du système
Garantie de reporting de RMI
Microsoft 365 Business Premium

Contactez RMI dès aujourd'hui pour planifier une démonstration gratuite du système.

Qui utilise ADVANTAGE 365 ?

Les entreprises qui louent, vendent et/ou entretiennent des équipements de tous types.

ADVANTAGE 365 Logiciel - 1
ADVANTAGE 365 Logiciel - 2
ADVANTAGE 365 Logiciel - 3
ADVANTAGE 365 Logiciel - 4
ADVANTAGE 365 Logiciel - 5

ADVANTAGE 365 ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ADVANTAGE 365

ADVANTAGE 365

4,5 (33)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
102
8
4,2 (33)
4,2 (33)
4,6 (33)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
216
17
4,1 (787)
4,2 (787)
4,2 (787)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ADVANTAGE 365

Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des listes d'attente
Rapports et analyses
MCS Rental Software
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des stocks
Rapports et statistiques
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration comptable
Optimisation des stocks
Suivi de la progression des tâches
QuickBooks Online Advanced
Fonctionnalités les mieux notées
Chart of Accounts
Comptabilité
Gestion des tâches
QuickBooks Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Rapprochement bancaire
Reporting financier
QuickBooks Online
Fonctionnalités les mieux notées
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Suivi des frais
Bulbthings
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Suivi des activités
Suivi des équipements
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Planification et programmation de projets
Texada
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des clients
Gestion des réservations

Avis sur ADVANTAGE 365

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
30%
3
6%
2
3%
Samir
Director of Operations (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Panus USA LLC RMI Review

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Overall experience has been good. Recording all past history to get RMI up to date was a lot of work, but RMI support team helped me out.

Avantages :

What I like the most is the support that comes with it. As a new bookkeeper, I have a lot of questions the support team has assisted me with.

Inconvénients :

Comparing to QB, it is not as simple. But that was known from the start.

Michael
Executive Vice President (É.-U.)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Customer Review

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : RMI has been great to me overall the past 5 1/2 years; however, it has been getting harder to get someone on the phone in the support department though. Overall, we would love to keep working with RMI and we have had very good experiences.

Avantages :

How easy the software is to use. The help of the support staff - not as good as it once was though.

Inconvénients :

The support staff isn't as strong as it used to be.

Réponse de l'équipe de RMI

il y a 4 mois

Michael, thank you for your thorough, honest review - your feedback is invaluable. We do want to acknowledge and apologize for your recent difficulties in reaching our Support team. Support continues to be a great source of pride for us as a reliable source of assistance no matter how straightforward or complex the request - our customers should expect nothing less

Trevor
COO (É.-U.)
Appareils médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

SERP Review

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have been largely frustrated with the platform and the support.

Avantages :

The client’s ability to require approval on selected equipment and the client facing portal.

Inconvénients :

Access to helpful training, limited customization on contract terms, limited approval flows on purchasing, limited report/data export, charges on secondary items on formulary, not knowing about operational changes prior to update releases or when they will occur.

Katherine
President (É.-U.)
Machines, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Not your target customer but...

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The support at RMI is fabulous. We have an onsite computer science engineer with a specialty in Database management and she and [SENSITIVE CONTENT] at RMI have done an amazing job of configuring our package to support the very unique aspects of our business so that we have the data and metrics we need to manage our business.

Avantages :

We are a manufacturer of custom tooling used by the plastics industry to decorate and assemble their products. The reason we bought this is because we were already using Navision and had done some custom programming that handled the detailed data and work instructions on over 40,000 molds that we have on file for our customers. This was the only software option we found that could be configured to make order entry relatively easy.

Inconvénients :

The CRM component is a hot mess. Ridiculously cumbersome and frankly, unusable. We had to purchase Salesforce.com and run that separately which is a shame. We also use ZoomInfo. Too bad this software can't have an embedded CRM feature that functions like Salesforce and integrates with ZoomInfo.

Réponse de l'équipe de RMI

il y a 3 ans

Hi Katherine, Thank you so much for the thoughtful review! We're always glad to help! We're also hopeful that in the next release, the CRM portion might be a little smoother.

Lucy
National Account Director (É.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Captures the Details

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The fact that there isn't an Instructions Handbook given to the customer after the setup left us having to create our own. This should have been customized with the pages we use and given to us. Also, the training should have given us a big picture explanation first and then been broken down from there. It seems like we went straight into pages that looked like Greek to us when we started. Not everyone who knows how to use a product is skilled at training others to use it, but there are programs to teach people how to train others more effectively. Having well-trained trainers will help your customers tremendously.

Avantages :

Considering our business model is atypical, the software allows us to do most of what we need to do.

Inconvénients :

Having to create a new PO for recurring charges every month without the option of it automatically generating on its own is ludicrous for us.

Réponse de l'équipe de RMI

il y a 3 ans

Hi Lucy, Thank you so much for the feedback! This is the kind of specific, actionable information that will help us improve our system. Thank you!