Vonage Contact Center

Vonage Contact Center

Description de Vonage Contact Center

NewVoiceMedia est le premier fournisseur de logiciels de centre de contact Cloud pour Salesforce, permettant aux entreprises de vente et de service de connecter instantanément leurs agents aux prospects et aux clients par téléphone, par e-mail et via les réseaux sociaux. NewVoiceMedia propose ContactWorld, une plateforme mondiale de communication sur le Cloud offrant une garantie de disponibilité de la plateforme à 99,999 %.

Qui utilise Vonage Contact Center ?

Ses clients vont des petites entreprises employant seulement quelques personnes aux grosses entreprises et des centres d'appels multisites et multipays gérant des milliers d'agents.

Vidéo de Vonage Contact Center
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Vonage Contact Center

4,3 (65)
Vonage Contact Center
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
2
4,3 (65)
4,2 (65)
4,4 (65)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
184
245
4,3 (3 267)
4,1 (3 267)
4,2 (3 267)
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Avis sur Vonage Contact Center

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
57%
4
22%
3
17%
2
3%
1
2%
Jesse
Jesse
Support, Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A great partner

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We were having multiple problems with our previous vendor. We made the decision to change to NVM and from the start this was an amazing tool for our agents.

Avantages :

The software is stable, easy to use and the support is amazing.

Inconvénients :

There are a few basic reports that they are lacking and they need a better Supervisor Dashboard

Sarah
Head of Customer Service (R.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Level of support & relationship with NVM developed hugely - great centralisation support

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

The Contactworld software, integrated with our Query Management software was a significant enabler for step change from 10 Customer Service Centres nationwide, to virtual centralisation and latterly to full centralisation. It has allowed us to unlock the capacity we have and optimise resources to give the best possible Service Level to our customers.

Inconvénients :

Colleagues with previous experience of other software / telephony systems have found some of the functionality / features to be a bit 'behind'. This was one of the reasons for our recent up-grade to the UCD platform, which should have resolved some issues.

Renato
Software developer (Brésil)
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good services for webRTC communication

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Easy of use. The API is simple, good documentation. Has almost everything you need for any type of real-time video/audio communication. Flexibility in building the final video layout.

Inconvénients :

It lacks a better support for portrait mode. To our application, portrait mode is the main goal and the lack of a portrait mode was the reason we had to go to another service

Zoey
Associate (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Vonage Contact Center Review

2,0 il y a 4 semaines Nouveau

Avantages :

I like how easy it is to call in and leave a message when having a problem.

Inconvénients :

I often call and never receive a message back so the problems I am having continue.

darya
Sales Manager (Pakistan)
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Amazing call center software

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : it has been an overwhelming and fruitful experience of using vonage for over 2 years now, serves the purpose of desk call centre and as well as a voip number which can be accessible from anywhere even while on the go travelling.

Avantages :

the fact that vonage is pretty easy to use , specially if you have a team of people and users within a number of 20-30 it can be an amazing tool at a friendly budget to meet your business needs.

Inconvénients :

The only downside of vonage is the cloud storage for recordings, however paying a additional fee can get you some more storage.