Blitz Sales Software

Blitz Sales Software

par Double A Solutions

Qui utilise Blitz Sales Software ?

Pour toutes les entreprises cherchant à automatiser le suivi de leurs ventes. Pour les agents d'assurance, les courtiers en hypothèques, les agents immobiliers, les conseillers financiers, les services à domicile, les services de construction, la fabrication, etc.

Description de Blitz Sales Software

Blitz Sales Software aide les équipes commerciales à conclure plus d'affaires en rationalisant le processus de gestion des leads. Avec Blitz Intelligent Automation, le personnel commercial de votre entreprise saura quels leads suivre au quotidien, ainsi qu'exécuter des activités de suivi et des rappels de rendez-vous préplanifiés. Demandez une démo ou une version d'essai gratuites dès aujourd'hui et découvrez comment Blitz peut vous aider à rationaliser votre processus de vente, à améliorer votre productivité ainsi que la performance de vos employés.

Informations sur Blitz Sales Software

Double A Solutions

http://www.doubleasolutions.net

Fondé en 2003

Prix de Blitz Sales Software

Blitz Sales Software n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Blitz Sales Software est disponible à partir de 35,00 $US/mois.

À partir de

35,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Blitz Sales Software - Fonctionnalités

Logiciels de CRM
Accès mobile
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du chat interne
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
e-mail marketing
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Lecture de cartes de visite et de badges
Messagerie instantanée
Prévision
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
Carte de fidélité
Distribution de récompenses
Gestion des campagnes
Gestion des commentaires
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion des références des employés
Liste des partenaires de référence
Marketing d'affiliation
Distribution de leads
Gestion des campagnes
Gestion des pipelines
Lead nurturing
Lead scoring
Outils de prospection
Saisie de leads
Segmentation de leads
Suivi des interactions
Suivi des sources

Avis sur Blitz Sales Software

Afficher 5 avis sur 52

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,8/5
Tyler R.
Owner/Business Consultant
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/02/2019

"Back to Blitz!"

Commentaires: Overall it's been pretty fantastic. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is a great support specialist. It's easy for me to do what I need with my leads and customers. Update information, upload files, tag them, Etc.

Avantages: I love the workflows feature. Having automated email built into an already robust lead system and CRM is a major perk. The ability to easily customize, categorize, and tag lead types so it's easy to find exactly what you're looking for is also really nice.

Inconvénients: The only thing I might say that I don't like is that I can't activate, deactivate, or customize workflows myself. You have to call support to do that. But the robust functionality far outweighs this issue.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Double A Solutions le 04/02/2019

Thanks for the feedback Tyler! We are glad you are loving the workflow feature!

Recently we pushed a software release so you are able to turn workflows on and off depending on if your account status (user or admin). Give us a call if you have any additional questions! :)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/02/2019
Suzanne S.
Licensed Producer
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019

"Blitz for Bucks "

Commentaires: Love the whole experience. We started with just one user and have grown our business. We have now expanded to 5 users. We are able to customize it per user based on their individual needs and focus within the company.

Avantages: It's very easy to use. It its customizable to our needs. It organizes the day for our whole office. The support I receive from our account executive is amazing. He listens to what I would like the software to do and helps to make it happen. He is quick to response and truly " gets it".

Inconvénients: I don't like that a couple of features that I want to add to my customization are not available yet. I would like to be able to simply hit the enter key when searching for a client.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Double A Solutions le 01/08/2019

Thanks for your review Suzanne! We really appreciate hearing feedback on our system and how it is helping you grow your business.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019
Mark C.
owner / agent
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/01/2016

"I can not figure out how this is going to work with my leads "

Commentaires: this is my 2nd year using this ...I still can not figure out how it works and what it can do for me. I did load 3033 leads into it today with help from Julie. She seemed to know what she was doing but I did not see how its going to help me. I guess I need more time to figure this out.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/01/2016
Kyle D.
Office Manager
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/07/2017

"Very smooth, plenty of options, and great customer support."

Commentaires: Sometimes I do not like that the blitz features do no work together with Allstate features, but I believe that is more the fault of Allstate.

Avantages: I like how they continue to improve the software, as well as take feedback from the users. One of the customer rep is very helpful every time I speak with her, and she checks on us frequently. Great customer support for a great product.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Double A Solutions le 27/07/2017

Thank you for the feedback Kyle! We really appreciate it and will share the great feedback with Diane!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/07/2017
Dominic C.
Agent
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/03/2019

"Blitz lead management"

Commentaires: Easy to set up. The support was a HUGE help. I was lucky enough to have my executive walk me through everything, I never ONCE felt unsure or unclear on how I'm going to be able use this to benefit my office. I can see how flexible and applicable this software could be to ANY business because of it's capacity for customization. Best of all they offer this product for a very fair price, it shows there interest to keep your business "in the black".

Avantages: The best part about this software is the use of the work flows. This automatically preforms an action sequentially after another action or change. This allows you to follow up with your clients with mechanical efficiency. If you set yourself up right you never have to miss a follow up or to remind a client.

Inconvénients: There is no built in soft phone. Its not the worst set back but it could be convenient to have that.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Double A Solutions le 18/03/2019

Thank you for the review! We appreciate you taking the time our of your business day to leave us a review!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/03/2019