15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de InTime

Logiciel de planification, de chronométrage et de gestion des effectifs pour les forces de l'ordre, la sécurité publique et les organisations complexes. Débarrassez-vous des feuilles de calcul et devenez plus efficace, responsable et conforme. InTime simplifiera vos processus manuels et complexes afin que vous puissiez consacrer plus de temps à ce qui compte vraiment. Commencez à prendre de meilleures décisions en matière de personnel !

Qui utilise InTime ?

Maintien de l'ordre et sécurité publique et privée : police, patrouille, sociétés de sécurité, prisons, maisons de correction, numéros d'appel d'urgence, envoi d'une équipe d'intervention, pompiers, SAMU, aéroports, universités, zoos, soins de santé…

InTime Logiciel - 1
InTime Logiciel - 2
InTime Logiciel - 3
InTime Logiciel - 4
InTime Logiciel - 5

InTime ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

InTime

InTime

4,7 (74)
2 000,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
3
4,3 (74)
4,7 (74)
4,9 (74)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
2,50 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
23
4,2 (195)
4,1 (195)
4,2 (195)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à InTime

TimeClock Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Pointage
ADP Workforce Now
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
Wageloch
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution planifiée
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Deputy
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
HotSchedules
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des calendriers
Planification du personnel
Unifocus
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Dusk IOP
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des calendriers
Planification
Roubler
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Distribution planifiée
Planification du personnel
Findmyshift
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Distribution planifiée
Planification du personnel

Avis sur InTime

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
24%
3
1%
John
Administrative Lieutenant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sécurité publique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

InTime Solutions

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : As I said previously, this software does so much more than we were looking for that each feature was like a bonus to us. We can keep track of sick time and identify sick time abuse or patterns more easily. It allows us to track how many overtime hours have been dedicated to a particular case. The software also has some features that we would hope to be able to use in the future, where officers can bid on a specific job posting.

Avantages :

When we purchased this software it was intended to be used for the fair distribution of overtime. What we found out, was it did so much more. It is the only software we need to keep track of all schedules, leave requests, overtime, time banks, and even certifications. The software is very adaptable.

Inconvénients :

Originally it did not have all the unique features that we needed for our overtime distribution agreement with the unions. InTime was able to work with us over time and incorporated these features into the program.

Nancy
Police Sergeant (É.-U.)
Forces de l'ordre, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Best scheduling solution for Law Enforcement!!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We have had numerous problems with our old scheduling system (Executime) which ended up causing unknown shortages on shifts, resulting in overtime. We used Speedshift many years ago which is what led us back to InTime. I have not heard one negative thing about the scheduling program from our sworn nor civilian staff, which is almost a miracle in and of itself.
The support staff has been extremely helpful and responds to requests very quickly.

Avantages :

The ease of use and layout. You can see all of your personnel on one schedule which is essential for shift coverage and maintaining adequate manpower.

Inconvénients :

That a successful integration with HTE has not been completed yet. This is making it difficult to convince the finance department to transition to InTime for our payroll solution.

Teresa
System Technical Specialist (É.-U.)
Administration publique, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good

3,0 il y a 11 mois

Commentaires : Good

Avantages :

I have figured out a few things by trail and error.

Inconvénients :

I can't edit the request time. I input inform and go back to update fields on the request format but have to remove the form and then create another new request. I would like to edit the field and update so I am only changing a couple of fields instead of sharing with other users.

Jean
Administrative Assistant (É.-U.)
Forces de l'ordre, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product with super customer support

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Great product run by a superb staff. Their customer support is phenomenal!

Avantages :

The integration of all aspects of scheduling has made the timekeeping and reporting much more complete. Having all the information in one place allows for increased transparency and accountability throughout the agency.It can take a while for the developers to address customer requests for new features, but it’s not unreasonable considering the broad range of users.

Inconvénients :

Since the system is so integrated, it is hard to use some features if your data lies outside of the more commonplace situations.

Aaron
Police Sergeant (É.-U.)
Forces de l'ordre, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Intime for Law Enforcement

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall the software has allowed us to move from a hybrid paper/digital system that was very time-consuming. The training, sales and support staff at Intime was very helpful in deploying the system. We continue to find new opportunities to take advantage of the features.

Avantages :

This software is purpose-built for Law Enforcement and public safety. It covers shift periods that extend over 24 hour periods.

Inconvénients :

Supervisor functionality is not yet available on the mobile app.