17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de DigitalRoute

Avec plus de 400 clients dans le monde entier, DigitalRoute est un fournisseur de solutions permettant une tarification hybride et basée sur l'utilisation pour les entreprises de type "en tant que service" sur le marché SaaS et dans tous les secteurs d'activité. Grâce à une plateforme de gestion des données d'utilisation, à la médiation des données, à la mesure de l'utilisation et à la veille de l'utilisation, les clients peuvent intégrer, recueillir, traiter, mesurer et distribuer des enregistrements prêts à être utilisés pour la facturation, d'autres systèmes d'établissement de devis et l'analyse. L'éditeur s'aligne sur toutes les préférences en matière de déploiement.

Qui utilise DigitalRoute ?

Les entreprises disposant d'une variété de données, telles que : • Deux produits ou services ou plus • La recherche d'un nouveau système de facturation • Plusieurs systèmes de facturation • Des fournisseurs de paiement multiples

DigitalRoute Logiciel - 1
DigitalRoute Logiciel - 2
DigitalRoute Logiciel - 3
DigitalRoute Logiciel - 4

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DigitalRoute

DigitalRoute

4,8 (13)
1,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
32
Intégrations introuvables
4,5 (13)
4,4 (13)
4,6 (13)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Le plus évalué

Scal-e

Produit local
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
168
Intégrations introuvables
4,8 (15)
4,9 (15)
4,9 (15)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à DigitalRoute

Scal-e
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Suadeo
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Comptel EventLink
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Phoenix
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Vantage
Fonctionnalités les mieux notées
Compatible avec divers languages de programmation
Contrôles/Permissions d'accès
Virtualisation de données
K2View
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Suivi des activités
Visualisation de données
Jetpack Accreditation Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des équipements
Suivi de la conformité
Tableau de bord
Rayven
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur DigitalRoute

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
23%
Herschel Gordon
Manager (Afrique du Sud)
Télécommunications, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good DR Product

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : Very good; Open to new ideas; to negotiate;

Avantages :

Negotiable; Accessible; Willing to work together

Inconvénients :

Not in country; Would be good to have technical teams on site (at times) although not critical

Réponse de l'équipe de DigitalRoute

il y a 11 mois

Your feedback is greatly appreciated! Our commitment to collaboration and accessibility is steadfast. We are constantly reviewing and improving our global support team and processes.

Manish
Senior Vice President (Inde)
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

True Data Mediation & Engineering Product

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : Digital Route Team are innovators and world leaders in Data Mediation, they have been keeping up pace with latest technology trends and also embracing open source protocols. Partnership with Digital Route allows us to launch services frequently

Avantages :

Zero down time architecture, Plugins support and extensibility of the product through Development Tool Kit comes as big boost to tailor and launch new integrations. Though lately they have brought the support for various open-source technology trends such as Avro and protobuf.

Inconvénients :

Customer service area & openness to customer voice is concern. Another area is documentation, lately there have been good improvements, however we still feel they need to make technical parameters open to configure and clearly document the defaults.

Réponse de l'équipe de DigitalRoute

il y a 11 mois

Thank you for your great review! We're proud to be your partners in innovation. Our commitment to staying up-to-date with the latest tech trends and embracing open-source protocols drives us forward. We appreciate your praise for our zero downtime architecture and our extensible toolkit. Working with you and delivering top-notch solutions to your team is always a pleasure. We invite you to flag any issues relating to customer service directly to your account team, and we will get them sorted out, especially those relating to access to technical parameter configuration.

Karel
Karel
Senior Software Developer (Tchéquie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

developer view

4,0 il y a 11 mois

Avantages :

Criteria for finding junior developers can be low. As it is low code platform. For correct use case they are the best choice.

Inconvénients :

As it is low code platform it can be hard to add function that is not present.

Réponse de l'équipe de DigitalRoute

il y a 11 mois

Thank you for your feedback! We're glad to know that you find our platform user-friendly, particularly for junior developers. We aim to make our software as accessible as possible, but we welcome customer feedback on new features to include.

David
IT Operations Support team manager (Irlande)
Télécommunications, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Digital Route review

4,0 il y a 11 mois

Commentaires : Digital route are a pleasure to deal with. They are very engaging and have a team of excellent solution architects, project managers and customer support

Avantages :

Digital Route are a very good organization with its innovative solutions and dedication to customer satisfaction. They have a user centric and solution lead approach to dealing with their customers and in a rapidly evolving tech landscape, Digital Route standout as a leading vendor in the Mediation space

Inconvénients :

While Digital Route certainly has numerous positive aspects, there are some negative points. Primarily this is around the licensing of optional features. While the product has a lot of core features, for optional features there is an extra cost.

Réponse de l'équipe de DigitalRoute

il y a 11 mois

We are delighted to hear your positive feedback about DigitalRoute! Your kind words about our team and innovative solutions are truly appreciated. Thank you for your continued support. Did you know that with our newest products, we're now offering various subscription options for improved value alignment?

Bernardo
Manager (Canada)
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great scalable platform

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Great experience overall. The professional services team is great to work with and provide very good value for the cost with very good timely results

Avantages :

it is a very scalable and reliable platform

Inconvénients :

The cost of the agreement is getting higher

Réponse de l'équipe de DigitalRoute

il y a 4 mois

Thank you for your review! We’re glad to hear you value our platform's scalability and our professional services team. Many customers truly recognize the full value of our data management as they scale and as their offerings become more complex, and realize how critical high-quality data is in supporting revenue growth. We understand your concern regarding the cost and strive to ensure that our pricing remains competitive and aligned with the value we provide. Your feedback is crucial to us, and we’re always here to discuss any further questions. Thanks for being a valued customer!