15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

LogMeIn
Description de LogMeIn
GoTo est une suite de logiciels de télétravail destinée aux entreprises de tous les secteurs d’activité.
GoTo Connect est dédié au télétravail, aux visioconférences, appels, SMS et messagerie. GoTo Room est un outil de gestion des salles de conférences virtuelles. GoTo Training est un logiciel destiné à la formation en ligne. GoTo Meeting permet d’organiser des visioconférences sécurisées. GoTo Webinar est une plateforme de création de webinaires et d’événements en ligne.
LogMeIn Pro est un logiciel d’assistance à distance. LogMeIN Central est un outil de gestion et de surveillance à distance du parc informatique et GoToMyPC est un logiciel d’accès à distance à partir d’un ordinateur ou d’un appareil mobile.
Qui utilise LogMeIn ?
GoTo est une suite de logiciels de télétravail destinée aux entreprises de tous les secteurs d’activité.
LogMeIn ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire

LogMeIn
Avis sur LogMeIn
Cracage sur le tarif
Avantages :
J'ai quitté logmein suite a une augmentation de tarif de 300%
Inconvénients :
Logiciel qui marche bien, mais les augmentation de tarif annuelle ne sont plus supportable

Good Remote Support Tool
Commentaires : It has been kind of OK experience with it.
Avantages :
LogMeIn Rescue is one of the must have software if remotely connecting to computers is part of your things. Haven't deployed it from Scratch, but as far as using it to Support Customers is concerned, I think it is one of the easiest software to use.
Inconvénients :
Nothing that I really dislike about the software.
Alternatives envisagées précédemment :
If you want a remote product that works every time you need it
Commentaires : It allows us to connect to all our customers servers, we know what the details of the servers are and when they were last online
Avantages :
This product is one of the best remote support tools on the market, it just works every time, We have been using it for years and it is an excellent product.
Inconvénients :
More flexible pricing possibly yet pricing is reasonable
A good product
Avantages :
Easy and timely connection to my client companies.
Inconvénients :
They removed the log function which I relied upon.
Alternatives envisagées précédemment :
Good product but pricing is badly managed
Commentaires : I guided my customers to use this software and we manage with it during few years but pricing is badly incresed and so there is no need to stay with Logmein as others competitors price is more interesting now
Avantages :
Really simple to use. That was, for me, a perfect software during few years and make a so good job for IT support. Perfectly support of dual screen.
Inconvénients :
no easy to deploy as, unfortunaly, not as used as TeamViewer - so need to guide customers to download software.pricing begining at 0 then make big increase every years (I stopped use after 3 years of rise that make it pass to free version to more expensive that challenger...)