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à choisir le meilleur logiciel

Description de Practice Fusion

Practice Fusion permet à votre cabinet de se concentrer sur ce qui compte le plus : vos patients. Prospérez grâce à une plateforme cloud de DMP (dossier médical partagé) ambulatoire utilisée par 30 000 cabinets médicaux américains pour fournir de meilleurs soins. Avec un taux de satisfaction client très élevé, Practice Fusion s'engage à fournir des solutions informatiques intuitives et faciles à utiliser pour les cabinets médicaux indépendants.

Accès sur la plupart des appareils, création simplifiée de graphiques, prescription électronique transparente, assistance exceptionnelle, laboratoire et imagerie dans plus de 500 centres.

Qui utilise Practice Fusion ?

Conçu pour répondre aux besoins et les dépasser, des petits cabinets médicaux, Practice Fusion est un système de DMP facile à utiliser qui permet de simplifier et de sécuriser les prescriptions électroniques, la facturation, la création de tableaux et les résultats de laboratoire et d'imagerie en ligne, quel que soit votre emplacement.

Practice Fusion Logiciel - 1
Practice Fusion Logiciel - 2
Practice Fusion Logiciel - 3
Practice Fusion Logiciel - 4
Practice Fusion Logiciel - 5

Practice Fusion ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Practice Fusion

Practice Fusion

3,7 (428)
149,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
71
1
3,9 (428)
3,8 (428)
3,2 (428)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
111
3
4,1 (75)
4,1 (75)
4,0 (75)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Practice Fusion

N-sight
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Suivi des serveurs
Tableau de bord
Tebra
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
PhraseExpander
Fonctionnalités les mieux notées
Détection d'abréviations
Graphiques
Saisie et transfert de données
EHR 24/7
Fonctionnalités les mieux notées
Dossier médical informatisé et partagé
Gestion des dossiers patients
Prescription électronique
athenaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Graphiques
NextGen Office
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des réclamations
Vérification de l'admissibilité à l'assurance
ChiroTouch
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité pour le secteur médical
Gestion des rendez-vous
Notes SOAP
AdvancedMD EHR
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
PracticeSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Information aux patients
Messagerie
Planification de traitements à distance

Avis sur Practice Fusion

Note moyenne

Note globale
3,7
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
3,2
Fonctionnalités
3,5
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
31%
4
32%
3
18%
2
9%
1
10%
Michael
Michael
Chiropractor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Practice Fusion is so easy to use and I create my own templates that fits my Chiropractic Practice.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : The streamline of my notes and the ease of using this program. I like customizing my notes based on my practice. The customer service is impeccable. I have already referred many friends to PF.

Avantages :

The ease of using this software and I get to create my own templates which I love. I have been using this software for over two years and it keeps getting better. Plus it's complimentary with CMS.

Inconvénients :

I understand that information are being updated daily and it's hard for the folks to update everything on the site. There are still clicks that don't have the required informations that is needed. I'm sure it's coming!

Alexandra
Billing Manager (É.-U.)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Solid Software

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I like practice fusion for my smaller clients that are not looking to grow or expand their practice. I would not recommend for extremely high volume or high complexity specialties.

Avantages :

Practice Fusion is a great software for smaller practices that don't need all the bells and whistles. It is very affordable and easy to set up.

Inconvénients :

The customer service is terrible and it is very difficult to get a live person. They do have a lot of support videos but sometimes you need to speak with someone when you cannot find what you are looking for or none of the support videos are addressing your needs.

Connie
Physician (É.-U.)
Cabinets médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Practice Fusion woos

2,0 il y a 4 ans

Commentaires : They are in LA so you have no support until 11 am or 12 pm if you are in the midwest or east. Virtually no speaking support at all. Constantly cant get in and have to get a new password. Puts you way behind . You have a person that is suppose to let you in your account but may not be available. It is cheap but recently raised their rates by 50% without giving any added features. Patient portal is hard to access. The self scheduler is non existent . Patients have to remember a full website address to access. They do not help with the QPP constantly wanting you to redue depression screens and diabetic screens that you already did. So there health maintaince is horrible as is getting labs and investigations to the chart in the patients chart. Lots of extra time. Non existent IT

Avantages :

Cheap, although they just raised their prices by 50% with no added features.

Inconvénients :

No support, now Allscripts owns. They recently increased the monthly fee by 50% but not giving any new features. Templates are a joke. They are not coordinated with P aware or any state prescription service . Still they could not get the labs around me to put them in my charts. Its impossible to up load anything without a hassle. They keep raising the prices and offering less. My billers could never access and you cant talk to anyone they send you instructions in an email. I have to pay for 4 providers when I am only one. Multiple times its down and unusable. They were in trouble with FDA for trying to get providers to prescribe opiates for a kickback and now allscripts owns the company. The referral process is a joke. They only send the face sheet and you still have to fill out all the referral information. Everything is extra now.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

I like it

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Very positive.

Avantages :

It was free in the beginning which was cool, but I still find value in it. Once the templaters were done, things are simple and easy to dictate.

Inconvénients :

Would like a little easier way to chart and dictate and change things. I saw a mutate button on a competitor to change the order of the note.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

EMR that is easy to learn and works well for small offices

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

This software is a breeze to teach to new and existing employees alike. New features are few and far between but seem to be easy enough to implement. Software use to be free which was a real pro but the cost is not outrageous now. We are hoping that with the cost per provider, we will be seeing some feature upgrades that will make it more of a time-saver.

Inconvénients :

The cell phone 2 step login seemed like a great idea until I watch my employees waste time, potentially violate HIPAA/privacy policies because of the cameras on every phone now and because they have to re-sterilize after using their phones to log back in. You can't bill insurance companies directly, which is a con if you have a dedicated billing person that is capable of billing for less that what you pay the clearing house (Gateway). Lastly, the customer service is pretty bad. Another thing I'm hoping will turn around after having to pay for the service is the commitment to resolving issues and responding to feature requests. CRM is lacking as there is not electronic appointment confirmation in the scheduling so my staff has to still make appointment confirmation calls. Most softwares have this built in or allow a third party to integrate. Practice Fusion does neither