15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Delivra

Delivra est une plateforme marketing qui fournit aux spécialistes du marketing B2B et B2C de puissants outils d'automatisation pour simplifier le marketing multicanal et atteindre efficacement les clients. Exploitez vos données grâce à des intégrations CRM robustes pour envoyer des e-mails et des SMS hautement personnalisés et pertinents au bon moment pour chaque abonné. Et si vous avez besoin d'assistance tout au long du processus, l'équipe de services professionnels hautement expérimentée peut devenir une extension de votre équipe.

Qui utilise Delivra ?

Delivra permet aux petites et moyennes entreprises, B2B et B2C, d'atteindre leurs objectifs commerciaux grâce à un logiciel de marketing multicanal et à des services professionnels.

Delivra Logiciel - 1
Delivra Logiciel - 2
Delivra Logiciel - 3
Delivra Logiciel - 4
Delivra Logiciel - 5

Delivra ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Delivra

Delivra

4,5 (118)
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
48
15
4,1 (118)
4,6 (118)
4,8 (118)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
103
231
4,3 (5 857)
4,2 (5 857)
4,4 (5 857)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Delivra

HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Salesforce Marketing Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion des campagnes e-mail
Rapports et analyses
Litmus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Modèles personnalisables
Rapports et analyses
Omnisend
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Messagerie planifiée
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Microsoft Outlook
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Gestion des boîtes de messagerie
Suivi des e-mails
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
ROUTEE
Fonctionnalités les mieux notées
MMS
Personnalisation de messages
Réponses automatisées

Avis sur Delivra

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
40%
3
6%
Michelle
Michelle
Marketing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Lifesaver for our Company

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : VERY positive, I can not recommend them highly enough!!!

Avantages :

Literally one of the best tools I have in my arsenal! Delivra helps me reach my customers and potential customers in a professional and easy to use way. Every time I have contacted customer support they've been great to work with and help me resolve my issue easy - and usually it's user error not Delivra!

Inconvénients :

The reporting is sometimes over whelming because I don't need it to be as intricate as it is. But for many I think this is exactly what they are looking for.

James
Owner (É.-U.)
Immobilier commercial, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

At last a dependable service provider

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Very pleased! Our business needs Delivra for their expertise in the email industry.

Avantages :

The representative listened to my company needs.

Inconvénients :

Work on eastern standard time and only until 5 pm EST.

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 2 mois

Hi James, Thanks for sharing your feedback with us. I'll certainly pass along your feedback re: our technical support hours. We love the opportunity to closely partner with marketers like yourself, so we're thrilled you've found us. Cheers, Madeline @ Delivra

Jennifer
Executive Assistant (É.-U.)
Formation professionnelle et coaching, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Delivra Review

3,0 il y a 6 mois

Commentaires : Great staff. Nice product, but getting started with the new system is a bumpy ride.

Avantages :

Whenever I have had need to ask for help all staff are very friendly, personal, and helpful. They take suggestions seriously.

Inconvénients :

New system rolled out recently has been full of glitches. It has many features that seem to be improved, but some features that I used in the older version are not available, though I am told they will be. I am not a very tech savvy person and would have preferred that glitches be smoothed out before I was changed over to the new version (though I have been able to switch back to the old version and work in the new version is there, so I can toggle back and forth between the two, if needed).

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 6 mois

Hi Jennifer, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. I'm sorry to hear that your early experience of Delivra Air has been challenging. As your CSM may have shared, we are constantly rolling out additional features into the new experience—so certainly keep checking in as those become available to you. We absolutely do take suggestions seriously, so if there's anything in particular you'd like us to start/stop doing when it comes to feature releases—we'd love to hear from you. (Delivra.com/contact). Cheers, Madeline @ Delivra

stephanie
Marketing and communication representative for france (France)
Services sans fil, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

DFR (D-link France review)

4,0 il y a 3 mois

Avantages :

Get other templates from different countries.

Inconvénients :

Automation, assets, are very difficult/complicated to use.

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 2 mois

Thank you for this feedback—we'd love to see if we can help address any concerns you have with our automation builder and asset management. Would you please reach out to us at support@delivra.com so that we can set up a training call for you/your team? Hoping to hear from you, Madeline @ Delivra

James
Digital Media Coordinator (É.-U.)
Production audiovisuelle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Rolls Royce of ESP's

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Who else sets up a quarterly meeting to discuss your business goals and current email stats? This is fantastic.

Avantages :

The templating system is by far the best feature. Building assets and templates in one area and then deploying them in a separate area. Snippets are my favorite part of Delivra, and it allows us to deploy things much faster than we would with any other ESP's.

Inconvénients :

The only thing we don't like is the fact that on the assets side, when sending out items for review, it doesn't keep track of who we sent them to and what time etc.. like the campaign side. A log here would be great.

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 9 mois

Hi James, Wow — you're making us blush! Thank you for such fantastic feedback and I'll be sure to pass along your recommendation to our product team re: review/feedback data. Cheers, Madeline @ Delivra