Qui utilise Act-On ?

Act-On dessert plus de 4 800 clients dans le monde entier, de toute taille (petites et moyennes entreprises, départements de grandes entreprises) et dans tous les secteurs (services financiers, santé, fabrication, éducation, technologie).

Description de Act-On

Act-On est une plateforme de marketing automation qui stimule l'innovation pour permettre aux marketeurs de donner le meilleur d'eux-mêmes. Act-On est le seul espace de travail intégré apte à répondre aux besoins de l'expérience client, de la reconnaissance à l'acquisition en passant par la rétention et la fidélisation. Grâce à Act-On, les marketeurs peuvent générer de meilleurs résultats commerciaux et maximiser la valeur vie client (CLV).

Informations sur Act-On

Act-On Software

https://www.act-on.com

Fondé en 2008

Prix de Act-On

Act-On n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Act-On est disponible à partir de 900,00 $US/mois.

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À partir de

900,00 $US/mois
Consulter les tarifs

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Act-On - Fonctionnalités

  • Analytique
  • Identification du compte cible
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Personnalisation de campagne
  • Segmentation de la clientèle
  • Suivi de la progression
  • Suivi des engagements

Logiciels d'account-based marketing : afficher la liste complète

  • Bibliothèque d'images
  • Campagnes de drip marketing
  • Conformité CAN SPAM
  • Contenu dynamique
  • E-mail découlant d'un événement
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Enquêtes clients
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Rapports et analyses
  • Répondeurs automatiques
  • Tests A/B
  • Éditeur d'e-mail WYSIWYG

Logiciels d'email marketing : afficher la liste complète

  • Actions découlant d'un événement
  • Base de données de contacts
  • Campagnes multiples
  • Gestion des canaux
  • Gestion des leads
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion de campagnes : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Correction en temps réel
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion SEO
  • Générateur de formulaires
  • Modèles personnalisables
  • Réactif
  • Tests A/B

Logiciels de landing pages : afficher la liste complète

  • Base de données de contacts
  • Gestion des pipelines
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des bases de données de leads
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Vérification et validation de leads

Logiciels de lead generation : afficher la liste complète

  • Distribution de leads
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des pipelines
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Suivi des interactions
  • Suivi des sources

Logiciels de lead management : afficher la liste complète

  • Campagnes de drip marketing
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des pipelines
  • Lead scoring
  • Mesure des performances
  • Notifications de leads
  • Personnalisation
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Tests A/B

Logiciels de lead nurturing : afficher la liste complète

  • CTA personnalisables
  • Campagnes de drip marketing
  • Contenu dynamique
  • Lead scoring
  • Marketing social
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Sales intelligence
  • Search marketing
  • Segmentation
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Suivi du ROI et de l'analytique
  • Tests A/B

Logiciels de marketing automation : afficher la liste complète

  • Distribution de leads
  • Extraction de données
  • Formulaires en ligne
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Lecture de cartes de visite et de badges
  • Notifications de leads
  • Qualification de leads
  • Tableau de bord

Logiciels de prospection : afficher la liste complète

Act-On - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à Act-On

Avis sur Act-On

Afficher 5 avis sur 245

Note globale
4,3/5
Facilité d'utilisation
4,1/5
Service client
4,3/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
3,9/5
Scott S.
Director of Marketing Operations and Technology
Édition, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/09/2018

"A Solid Marketing Automation Platform"

Commentaires: We are a media publisher that used Act-On primarily for sending out marketing emails — about 20+ a month, supporting a white paper site, and hosting 2 webinars a month. Act-On made it super easy to set up and market webinars from the initial thought, through sending a copy of the webinar to attendees when done and every step along the way. I've used about 4 different marketing automation platforms and I can tell you that Act-On was by far the easiest to send email campaigns in, from initial email creation to sending.

Avantages: I liked that over the past four years I have worked with the product I have seen it grow leaps and bounds. They have a team that is dedicated to making smart improvements with the product.

Inconvénients: Like all products this isn't perfect. I had the most problems with our sales rep kept changing. Also, once in a blue moon a feature would change without proper notification.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Act-On Software le 21/09/2018

Great to hear your feedback, Scott! Thanks for sharing. Please be sure to check out the Act-On User Community as another great resource for Act-On customers. https://community.act-on.com/home

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/09/2018
Catherine H.
Sr. Marketing Manager
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2019

"Wonderful Product. Great Value, Amazing Results!"

Commentaires: I've used Act-On for many years and enjoy the ease of use, their great metrics and the intuitive interface. This is a product I can't recommend enough. I use it daily and enjoy the automation as much as I enjoy the social publishing and email marketing abilities.

Avantages: Act-On is easy to use and great metrics!

Inconvénients: Nothing I'd change about this software!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Act-On Software le 22/05/2019

Thanks for the great review, Catherine! We appreciate your feedback and are so happy you're a fan of Act-On.

Cheers!
Sarah

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2019
Abbie D.
Director of Marketing
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/10/2018

"Buyer Beware!! Not a sophisticated system in the least"

Commentaires: The worst. Beware - do NOT fall for this "automation" system. Go with something that actually supports the workflow of marketers in 2018.

Avantages: Absolutely nothing. I came from using Pardot at my previous company and then was stuck with this poor excuse for an automation system for two years. Luckily we're in the process of switching back to Pardot at the moment.

Inconvénients: Pricing Model Not Built to Scale: They think that the "pay for contacts" pricing model is a pro, but it is not! For any marketer with a growing database this is a pure nightmare given that they are basically unresponsive when you need to add more contacts. We are actually currently in a situation where we can't get ANYONE to respond to help us add more contacts, which means that I cannot execute on a very large campaign that we were set to launch yesterday. Customer Service: As mentioned above, good luck getting anybody to actually call you back or fix your issues. If you have any level of sophistication in your marketing programs and automation, it's just a matter of when you're going to run into issues with Act-On, and half the time, they don't even know why the system doesn't work. I just got a call back a few days ago about a support ticket I submitted in JULY (it's October 18 right now). Product: Act-On does not have a contacts database. So if you need to look up a contact and see every list that they are on, every automation program they are in, or to manage their subscriptions or lists, you cannot. That's right - there is no way to globally search for a contact in Act-On. This is absurd. There is no way that you can call yourself an automation system in 2018 and not have this most basic of capabilities.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/10/2018
Bethany D.
Marketing Automation Manager
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/06/2019

"Act-on is an easy to use and robust marketing tool."

Commentaires: Our sales team is massively impressed with the capabilities and insights that Act-on provides through the integration with our CRM tool. We have been able to message leads with the right message at the right time easily and are able to have a hands off approach when it comes to funneling leads to our sales team. The value Act-on has added has been worth it.

Avantages: Most actions are very intuitive and the tool is easy to navigate.

Inconvénients: Our onboarding experience wasn't the best, but Act-on has since implemented a new onboarding process that involves thorough training and set-up. We went to the bootcamp later and we are pleased that Act-on now offers that at the kickoff for other customers.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Act-On Software le 26/06/2019

Hi Bethany,
Thank you for posting your review! We appreciate your feedback and love that you're a fan of Act-On!
Cheers,
Sarah

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/06/2019
Utilisateur vérifié
Director of Marketing
Transport routier/ferroviaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/11/2019

"Great Automation Program, Especially for SugarCRM Users"

Avantages: Great support and product learning program. The integration with our CRM and overall features/ease-of-use was excellent. It was a pleasure working with their team.

Inconvénients: I'd like to have more in-person user group opportunities to discuss best practices.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Act-On Software le 03/12/2019

Thank you so much for the positive feedback! We actually did a user group series this fall (London, Irvine, Chicago) and will do many more in 2020. Hopefully, you can join us in 2020. In the meantime, I would encourage you to leverage Act-On Connect, our customer portal and the vibrant community to share best practices and pose your questions. You can find it here: https://connect.act-on.com/hc/en-us
Cheers!
Sarah

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/11/2019