Act-On

Qui utilise Act-On ?

Act-On dessert plus de 4 800 clients dans le monde entier, de toute taille (petites et moyennes entreprises, départements de grandes entreprises) et dans tous les secteurs (services financiers, santé, fabrication, éducation, technologie).

Description de Act-On

Act-On est une plateforme de marketing automation qui stimule l'innovation pour permettre aux marketeurs de donner le meilleur d'eux-mêmes. Act-On est le seul espace de travail intégré apte à répondre aux besoins de l'expérience client, de la reconnaissance à l'acquisition en passant par la rétention et la fidélisation. Grâce à Act-On, les marketeurs peuvent générer de meilleurs résultats commerciaux et maximiser la valeur vie client (CLV).

Informations sur Act-On

Act-On Software

https://www.act-on.com

Fondé en 2008

Act-On Logiciel - 1
Act-On Logiciel - 2
Act-On Logiciel - 3
Act-On Logiciel - 4
Act-On Logiciel - 5
Act-On Logiciel - 1 - aperçu
Act-On Logiciel - 2 - aperçu
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Act-On Logiciel - 4 - aperçu
Act-On Logiciel - 5 - aperçu

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À partir de

900,00 $US/mois
14,00 $US/mois
s/o
25,00 $US

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Act-On

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Act-On - Fonctionnalités

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Distribution de leads
  • Définition des priorités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Formulaires web
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Génération de leads
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  • Intégration des médias sociaux
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  • Lead nurturing
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Outils de prospection
  • Personnalisation de campagne
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  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les pipelines
  • Recherche/Filtre
  • Saisie de leads
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
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  • Suivi des interactions
  • Suivi des visiteurs
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • Workflow configurable
  • e-mail marketing

Logiciels d'account-based marketing : afficher la liste complète

  • API
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  • Analyse en temps réel
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Logiciels d'email marketing : afficher la liste complète

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  • Planification des campagnes
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Logiciels de gestion de campagnes : afficher la liste complète

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Logiciels de gestion des leads : afficher la liste complète

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  • Planification des campagnes
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Logiciels de gestion des réseaux sociaux : afficher la liste complète

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Logiciels de génération de leads : afficher la liste complète

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  • Personnalisation
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Act-On - Alternatives

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Avis sur Act-On

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,1
Service client 4,3
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 3,9

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Scott S.
Director of Marketing Operations and Technology
Édition, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/09/2018

"A Solid Marketing Automation Platform"

Commentaires: We are a media publisher that used Act-On primarily for sending out marketing emails — about 20+ a month, supporting a white paper site, and hosting 2 webinars a month. Act-On made it super easy to set up and market webinars from the initial thought, through sending a copy of the webinar to attendees when done and every step along the way. I've used about 4 different marketing automation platforms and I can tell you that Act-On was by far the easiest to send email campaigns in, from initial email creation to sending.

Avantages: I liked that over the past four years I have worked with the product I have seen it grow leaps and bounds. They have a team that is dedicated to making smart improvements with the product.

Inconvénients: Like all products this isn't perfect. I had the most problems with our sales rep kept changing. Also, once in a blue moon a feature would change without proper notification.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Act-On Software le 21/09/2018

Great to hear your feedback, Scott! Thanks for sharing. Please be sure to check out the Act-On User Community as another great resource for Act-On customers. https://community.act-on.com/home

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/09/2018
Catherine H.
Sr. Marketing Manager
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2019

"Wonderful Product. Great Value, Amazing Results!"

Commentaires: I've used Act-On for many years and enjoy the ease of use, their great metrics and the intuitive interface. This is a product I can't recommend enough. I use it daily and enjoy the automation as much as I enjoy the social publishing and email marketing abilities.

Avantages: Act-On is easy to use and great metrics!

Inconvénients: Nothing I'd change about this software!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Act-On Software le 22/05/2019

Thanks for the great review, Catherine! We appreciate your feedback and are so happy you're a fan of Act-On.

Cheers!
Sarah

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/05/2019
Abbie D.
Director of Marketing
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/10/2018

"Buyer Beware!! Not a sophisticated system in the least"

Commentaires: The worst. Beware - do NOT fall for this "automation" system. Go with something that actually supports the workflow of marketers in 2018.

Avantages: Absolutely nothing. I came from using Pardot at my previous company and then was stuck with this poor excuse for an automation system for two years. Luckily we're in the process of switching back to Pardot at the moment.

Inconvénients: Pricing Model Not Built to Scale: They think that the "pay for contacts" pricing model is a pro, but it is not! For any marketer with a growing database this is a pure nightmare given that they are basically unresponsive when you need to add more contacts. We are actually currently in a situation where we can't get ANYONE to respond to help us add more contacts, which means that I cannot execute on a very large campaign that we were set to launch yesterday. Customer Service: As mentioned above, good luck getting anybody to actually call you back or fix your issues. If you have any level of sophistication in your marketing programs and automation, it's just a matter of when you're going to run into issues with Act-On, and half the time, they don't even know why the system doesn't work. I just got a call back a few days ago about a support ticket I submitted in JULY (it's October 18 right now). Product: Act-On does not have a contacts database. So if you need to look up a contact and see every list that they are on, every automation program they are in, or to manage their subscriptions or lists, you cannot. That's right - there is no way to globally search for a contact in Act-On. This is absurd. There is no way that you can call yourself an automation system in 2018 and not have this most basic of capabilities.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/10/2018
Bethany D.
Marketing Automation Manager
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/06/2019

"Act-on is an easy to use and robust marketing tool."

Commentaires: Our sales team is massively impressed with the capabilities and insights that Act-on provides through the integration with our CRM tool. We have been able to message leads with the right message at the right time easily and are able to have a hands off approach when it comes to funneling leads to our sales team. The value Act-on has added has been worth it.

Avantages: Most actions are very intuitive and the tool is easy to navigate.

Inconvénients: Our onboarding experience wasn't the best, but Act-on has since implemented a new onboarding process that involves thorough training and set-up. We went to the bootcamp later and we are pleased that Act-on now offers that at the kickoff for other customers.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Act-On Software le 26/06/2019

Hi Bethany,
Thank you for posting your review! We appreciate your feedback and love that you're a fan of Act-On!
Cheers,
Sarah

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/06/2019
Kelsey D.
Ecommerce Specialist
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2018

"If you take advantage of all of its features, you will succeed."

Avantages: We chose Act-on as our marketing automation software because of its native integration with Salesforce, our CRM at the time. We made the move from Marketo, and Act-on has a much easier user interface. There were so many things we could track and do. We had great customer service, including weekly calls with a customer experience rep.

Inconvénients: Like most marketing automation software, the key to success is learning all of the ins and outs of the system, then create a strategy surrounding it. If you don't have someone on your team willing to take advantage of all of the features, the price might outweigh the benefit. Our customer experience rep could have helped more in overall strategy and campaign building, but they were incredibly busy, too busy to go in depth on those items. The team ended up moving to a simpler and cheaper product because they weren't taking advantage of everything Act-on had to offer.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Act-On Software le 08/08/2018

Hi Kelsey,
Thanks so much for posting your review. We're seeing a huge uptick in Credit Union customers as they're realizing what a game-changer marketing automation can be in their efforts to compete against big banks.

We hope you'll reconsider Act-On in the future when your team is ready to take its marketing to the next level. We've got awesome boot camp trainings that can get users up to speed quickly.

Good luck!
Sarah

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/08/2018