17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Tableo

Tableo est une plateforme de gestion des réservations de restaurants conçue pour simplifier les opérations et stimuler le nombre de réservations en ligne. Elle élimine les contraintes liées à la gestion des appels téléphoniques et des messages sur les réseaux sociaux pour les réservations. La plateforme minimise ce que peuvent engendrer les non-présentations et les annulations tardives en automatisant les processus de confirmation, en acceptant les acomptes et en appliquant les politiques en vigueur. Toutes les réservations, qu'elles proviennent des sites web, de Google, des réseaux sociaux ou d'appels, s'intègrent de manière transparente dans une interface facile à utiliser avec attribution automatique des tables. Sa conception intuitive ne requiert qu'une formation minimale du personnel, lui donnant les moyens de gérer efficacement les réservations et d'améliorer le service client. Ainsi, Tableo rationalise la gestion des restaurants, augmente les réservations en ligne et améliore la productivité globale et la satisfaction des clients.

Qui utilise Tableo ?

Les propriétaires d'entreprises de restauration et d'hôtellerie qui cherchent à simplifier les réservations et la gestion. Une solution idéale pour les restaurants de toutes tailles dans le monde entier.

Tableo Logiciel - 1
Tableo Logiciel - 2
Tableo Logiciel - 3

Tableo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Tableo

Tableo

4,9 (15)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
43
1
4,9 (15)
4,7 (15)
5,0 (15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
107,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
3
Intégrations introuvables
5,0 (21)
4,9 (21)
5,0 (21)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Tableo

Tablein.com
Fonctionnalités les mieux notées
Réservation en ligne
Réservations de groupe
ResDiary
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Semper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
SpotOn
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour restaurants
Saisie de commande
Traitement des paiements
CoverManager
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Données en temps réel
Saisie de commande
RMS Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Gestion des taux
Support client
ResNexus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
GymMaster
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
Bookeo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des calendriers
Réservation en ligne

Avis sur Tableo

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
87%
4
13%
Shaun
Co owner (R.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Fantastic

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : If I could give it more than 100% I would.

Avantages :

Ease of use, set up & most of all the excellent customer service. I was assisted throughout by [sensitive content hidden] who was on hand throughout ! Thank you again

Inconvénients :

I have no negative feedback, only positive.

Keith
Operations Manager (Malte)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Tableo - reservations made easy

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The main thing is that it is easy to use for the restaurant and user friendly for the guest. It has a lot of customizable features to adapt to the different restaurants. It helped in reducing no shows by asking for payments or credit card authorization upon reservations. It also helps in creating a data base of our guests without being intrusive or infringing GDPR rules. The after sales service and customer care are clearly the companies priority.

Avantages :

It is tailor made for the specific areas of the restaurant to benefit both the restaurant in maximizing the turn of tables and also the guest by making it easy and efficient to make the reservation. it is highly adaptive to accommodate different timings, different areas, easy to set different seating parameters and easy to use.

Inconvénients :

We honestly do not have any faults to mention as whenever we requested any amendments, the management of Tableo have always listened and accommodated our comments which helped in creating the best product available in the sector.

Diane
Restaurant manager (Malte)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Perfect solution for your bookings

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Excellent modern and efficient

Avantages :

This software is excellent for my type of business It also keeps a database of my clientele efficient and fast. Highly recommended

Inconvénients :

I do not like the fact the when a client cancel their booking you will only get notified by an email which sometimes is not accessible during working hours. I would suggest that if a booking is cancelled at the last minute you can know which one from the cancelled items and also get notified either by SMS or by an alert from the system

Réponse de l'équipe de Tableo

il y a 2 ans

Hi Diane, Many thanks for your review. We have just released a new feature that addresses the issue you raised in the 'Cons' section. As of this update, you will now start getting notification pop-ups whenever a new booking comes in or is cancelled on the day. This is useful as it will allow you to keep tabs of new bookings coming in and it will also allow you to quickly rebook a table or tables which were cancelled on the day, ensuring you continue to maximise your efficiency and revenue. Thanks and regards, Ben COO

Isaac
Restaurant Manager (Malte)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Reservation organiser

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The feature which shines most in this software is how easy it is to keep track of new and past reservations. Helped us a lot with keeping track of recurring customers. Customers receive an email of confirmation upon booking. It can be accessed from any device at any time as long as you have your username and password, making it quite handy when you're spending time away from the restaurant. Highly customizable for each kind of restaurant with multiple dining areas which you can make available for booking for the clients as you desire. The SMS reminder feature is a big asset, especially regarding "no shows" personally we saw a decrease in people not showing up for their reservations. Last but not least another pro of this software is the set of statistics which are clearly drawn in the form of three different graphs, showing where your bookings are mostly coming from and comparing how your business is performing week by week.

Avantages :

Easy to integrate into your daily routine. Access getting booking from multiple online platforms including google integration. Can be accessed from everywhere on any device. Clearly shows and organizes your tables and seating plan. Very efficient for restaurants targeting double bookings. Highly customizable for any type of restaurant and different types of seating areas Should you like sends SMS reminders to customers.

Inconvénients :

Personally for my business this software has it all.

Ramona
Chef (Malte)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to use Tableo

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I think tableo It's always progressing and always listening to the customer's needs.

Avantages :

It's easy to use and very convenient, the most sensible thing about the software is you can still take in bookings although the restaurant is closed.

Inconvénients :

Maybe it needs to highlight the bar when the booking is cancelled

Réponse de l'équipe de Tableo

il y a 2 ans

Hi Ramona, Many thanks for your kind review! We are glad to hear that you are finding the platform very useful for your business. I am also happy to advise that following your feedback, the latest update includes the highlighting of cancelled bookings in the Bookings List as requested. Thanks and regards, Ben