17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Pando

Avec des niveaux intégrés, des rubriques de développement basées sur les compétences et des opinions et des évaluations contextualisées, Pando transforme l'étalonnage et le développement des performances en collaboration plutôt qu'en quelque chose qui arrive aux employés une fois par an.

Qui utilise Pando ?

Conçue pour les PME et le mid-market, Pando est une plateforme d'évolution de carrières qui aide les employés et les responsables à ajouter de nouvelles réalisations, à suivre le statut des objectifs, à donner des opinions, etc.

Pando Logiciel - 1
Pando Logiciel - 2
Pando Logiciel - 3
Pando Logiciel - 4

Pando ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Pando

Pando

5,0 (7)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
20
1
4,7 (7)
4,4 (7)
5,0 (7)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
341
46
4,5 (269)
4,2 (269)
4,3 (269)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Pando

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Suivi du temps en ligne
Sympa
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Intégration des collaborateurs
DevSkiller TalentBoost
Fonctionnalités les mieux notées
Portail des employés
Suivi de la progression
Évaluation des compétences
Lattice
Fonctionnalités les mieux notées
Auto-évaluation
Enquêtes et feedback
Gestion des évaluations de la performance
ClayHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Gestion des évaluations de la performance
EmployeeConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Intégration des collaborateurs
Paylocity
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Versement direct
Bizneo HR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des feuilles de temps
Gestion des ressources humaines
SutiHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Rapports et analyses
Suivi des congés

Avis sur Pando

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Susana Guedes
Susana Guedes
Legal Specialist (Portugal)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A complete but super intuitive software!

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

My company implemented Pando to help us with career and performance management last quarter. After using several tedious and confusing tools for this purpose in my previous jobs, Pando was a ray of sunshine for me! It is a super complete but very intuitive software. You always know when/where actions from you and your managers are required - you are always on top of the situation! You have a clear career path available, with associated levels and capabilities. You also have examples and clarification throughout the entire process, making your life easier when you are thinking about complex questions like "where do you see yourself in 5 years".

Inconvénients :

It can be a bit exhausting at some point when filling out the assessment - as it is very complete, it requires a lot of work and a lot of time available: creating goals and actions given examples and associating skills.

Kirstin
Director, People Operations (É.-U.)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A tool that supports individual progression and drives transparency and accountability

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Pando provides a robust set of tools to aid in several aspects of professional development. Yes, it helps with performance management, allowing us to see how someone might be falling short of expectations. But it's also a tool that is helping drive important career conversations between employees and managers that can often get overlooked in the course of day-to-day priorities. If we can get it right, we believe we'll be able to better engage with our top talent and drive continuous clarity and recognition throughout their career progression.

Avantages :

This tool is helping us drive the right kind of clarity into our development and progression programs for employees. It centers around competencies for each role, which are visible to the entire organization. This creates a huge leap forward in creating both transparency and equity in how individuals are level-set across the company. And it puts individuals back into the driver's seat, by helping them understand what's behaviors and skills they need to demonstrate at their current level as well as every level above them.

Inconvénients :

The tool is still in its early days, so some critical admin reporting features aren't available yet which are important for us to drive usage and understanding of how our people are using the tool. I'm in regular contact with reps at Pando and know a lot of this functionality is on the roadmap or currently being developed so we fully expect to have more self-service control soon.

Heather
Director, Customer Success (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Pando does automates everything I was doing manually...and more!

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Pando is an incredibly impactful software for career/professional development. It allows for a user-friendly and seamless way of tracking employee progress on competencies related to their job function, and provides an avenue for employees to take ownership of their own career development.

Inconvénients :

Pando is very early-in in its development, which means that some features/functionality are still being built. That said, the Pando team is incredibly collaborative with their customers and involve them in the roadmapping and planning process so that they're truly prioritizing the features that customers want and need.

Jason
Chief People Officer (É.-U.)
Internet, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Pando is the new must have HR tool!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Customer Success is wonderful and I believe they have a promising future ahead of them.

Avantages :

Pando is solving a huge need in the market by bringing level transparency and equity to organizations.

Inconvénients :

Pando is in build mode so you need to be comfortable being a build partner. With that being said, they are quick to take feedback and execute against it.

Réponse de l'équipe de Pando

il y a 2 ans

Thank you for your feedback! We look forward to growing with you and your team.

Emma
CEO (Afrique du Sud)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Highly rate Pando

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Pando helps us calibrate team members on their current level, expectations for performance and areas for development. It helps us engage and retain employees while ensuring their development is aligned with company goals.

Avantages :

Pando has built in competency-rubrics, and a library of competencies which we were able to use to build our performance framework. The team helped us integrate our values into the rubric to align values with team performance. The real-time feedback and structure ensures transparency around how employees are performing at a given time, and empowers them to take their development into their own hands.

Inconvénients :

No problems yet, so far so good, we are just ramping up the usage.