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à choisir le meilleur logiciel

Description de Zoho Voice

Zoho Voice est un logiciel cloud de téléphonie VoIP qui vous aide à passer et à recevoir facilement
des appels professionnels depuis n'importe quel appareil. Zoho Voice s'intègre à d'autres applications Zoho, telles que le CRM (Customer Relationship Management),
Desk, Recruit et Bigin, afin que vos équipes puissent gagner du temps en gérant les appels sans
changer d'application. Bénéficiez de fonctionnalités de téléphonie cloud avancées telles que les SVI (serveur vocal interactif), les appels par clic et les files d'attente
d'appels, l'enregistrement des appels, les horaires d'accueil, les transferts d'appels, le suivi des appels en direct,
etc. Il est temps de moderniser la façon dont vous gérez les appels professionnels.

Qui utilise Zoho Voice ?

Responsable des ventes, directeur marketing, directeur des RH, directeur des ventes, chercheur, spécialiste des ventes et du marketing, analyste de recherche, responsable des ressources humaines, directeur de la formation, dirigeants de petites entreprises

Zoho Voice Logiciel - 1
Zoho Voice Logiciel - 2
Zoho Voice Logiciel - 3
Zoho Voice Logiciel - 4
Zoho Voice Logiciel - 5

Zoho Voice ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Zoho Voice

Zoho Voice

4,0 (17)
34,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
96
7
4,1 (17)
3,8 (17)
4,1 (17)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
40
Intégrations introuvables
4,5 (103)
4,5 (103)
4,2 (103)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Zoho Voice

PhotoScape X
Fonctionnalités les mieux notées
Correction en temps réel
Importation et exportation de contenu
Retouche numérique
XLSTAT
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse de régression
Analyse statistique
Visualisation de données
Vonage Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Intercept X Endpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des appareils
Monitoring
Surveillance en temps réel
Canvas X Draw
Fonctionnalités les mieux notées
Recherche/Filtre
Retouche numérique
Stockage de modèles, de couleurs et d'œuvres d'art
XCALLY
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Suivi des appels
CleanMyMac X
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse de la vulnérabilité
Maintenance préventive
Surveillance en temps réel
Systeme.io
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Pages de renvoi et formulaires web
e-mail marketing
Xero
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Facturation des projets
Portail libre-service

Avis sur Zoho Voice

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,1
Fonctionnalités
3,4
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
41%
4
35%
3
12%
2
6%
1
6%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Équipement et fournitures de bureau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Excellent Product

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Great experience so far. Once the pain of setup and migration is complete, it is very easy to use.

Avantages :

Zoho Voice is feature rich and can do many things competitors cannot. Support has been fantastic.

Inconvénients :

Voice takes a lot to set up. It is not plug & play. The settings are very detailed and it takes a lot to understand and get everything configured.

Lance
President (É.-U.)
Bureau exécutif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Seamless, Professional, and Easy-to-Implement Voice Solution

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Overall, as a Zoho One user, we are very pleased with Zoho Voice. The platform is user-friendly, robust, and offers a lot of value. Zoho continues to improve their products, and we appreciate the regular updates that add new features and enhancements. Zoho Voice has significantly streamlined our communication system, helping us operate more efficiently and professionally. Despite a few minor issues, it’s a great product that we’d definitely recommend to other businesses looking for a solid, integrated phone solution.

Avantages :

Zoho Voice is incredibly easy to implement, allowing businesses to quickly transition to their system without hassle. The platform provides an impressive suite of tools that cater to the diverse needs of businesses, helping them present a professional image through customizable settings. Features like IVR, custom hold music, call queues, warm and direct transfers, scheduled text messages, and system integrations make managing communications effortless and highly effective. The flexibility to configure these features according to business-specific needs is a major advantage, allowing us to tailor our phone system exactly how we want it.

Inconvénients :

While Zoho Voice offers a lot of great features, there are a few areas for improvement. The mobile app sometimes faces connectivity issues, which can be frustrating. Additionally, the text messaging feature is limited to one-on-one messages, with no option for group texting, which would be beneficial. The unlimited plans are only available for annual subscriptions, which can be expensive for small businesses that prefer a monthly payment option. Lastly, the integration with Zoho Creator workflows is missing, which would greatly enhance the overall experience for users of the Zoho ecosystem.

Chris
Manager (É.-U.)
Services juridiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Zoho Voice

3,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : expensive and not easy to integrate would change back to ring central if had the time

Avantages :

somewhat integrates with crm, sms is not nearly as polished as ring central

Inconvénients :

expensive, primative,somewhat integrates with crm, sms is not nearly as polished as ring central

Gavin
Gavin
Managing Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Zoho Voice good for SMB's who use the Zoho Eco system

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : The best part is the support team who are always willing and dedicated and try to find work solutions.

Avantages :

All in one interface, control all your business office phone needs from one system. Ability to move between call logs, live calls, settings, stats and more quickly.

Inconvénients :

Call reliability is improving but still quiet frustrating on a few occasion's. Calls drop or go silent during conversation1 out of 20 times and it is tricky to work out who is at fault but this is something I did not experience when using Twilio directly on Zoho CRM (over 4 years). I have made a feature request to allow managers to log into the system and add notes and tags to calls (in the call log) for the purposes of training. For example to monitor a staff's call and flag and add ratings to calls so that this data can be reviewed later.

Michael
Owner operator (É.-U.)
Assurance, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

ZOHO VOICE - Must have - and get CRM with it.

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Overall experience is excellent. Easy to use, support is great, linking with crm is a huge bonus, and the way it's customizable. Price Point is EXCELLENT TOO. Value to cost is really good.

Avantages :

It's easy to use...also, how it integrates with the CRM. DropVoice is a dream. But that isn't a huge deal. Dispositioning a call is easy too and customizable.

Inconvénients :

The only thing I would say about DropVoice is that it doesn't take a standard windows recording. I have to convert the file. Also, for some phone numbers it auto sends as an out-of-country call even though it clearly isn't one. Have to stop it and manually type in the number. Again, not a huge deal.