18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Fullview

Résolvez les problèmes des clients plus rapidement en regardant instantanément ce que vos clients ont fait avant de soumettre une demande d'assistance. Toutes les sessions utilisateur sont enregistrées et vous pouvez filtrer des erreurs ou des événements spécifiques pour y accéder directement. Fullwiew vous donne également accès à des informations sur le navigateur et l'appareil utilisés, le parcours de l'utilisateur, etc. Vous pouvez même démarrer une session en direct dans l'application si nécessaire, sans que vos clients quittent votre produit. Co-naviguez avec eux, mettez en surbrillance et cliquez sur des éléments de leur écran et guidez-les en mode multijoueur.

Qui utilise Fullview ?

Équipes de support client, de réussite des clients et de produit. Secteurs : SaaS B2B, technologies, assurances, services bancaires et financiers, comptabilité, immobilier, sécurité.

Fullview Logiciel - 1
Fullview Logiciel - 2
Fullview Logiciel - 3

Fullview ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Fullview

Fullview

5,0 (3)
40,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
1
4,7 (3)
5,0 (3)
4,7 (3)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
34,90 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
84
12
4,7 (750)
4,5 (750)
4,7 (750)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Fullview

ISL Light
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
Fullstory
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour sites web
Rapports et analyses
Real-Time Monitoring
Surfly
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Partage d'écran
Partage d'écran en temps réel
LogMeIn Rescue
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Partage d'écran
Partage des fichiers
SessionStack
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports et analyses
Upscope
Fonctionnalités les mieux notées
Outils de diagnostic
Partage d'écran
Stratégie de marque personnalisable
Webex Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
VSight Remote
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement de session
Messagerie instantanée
Partage d'écran
Help Lightning
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Fullview

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Johnathan
Johnathan
CEO (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A must-have for any B2B SaaS company

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : It's hard to leave an honest review for Fullview without sounding like a paid/fake, but honestly: from the moment we used Fullview on our first user support call, we fell in love. Now our users don't need to click on a Google Meet link, find the share screen button, or figure out what we mean by "That grey gear button on the top right of your screen" - we just click "Call" and show them where it is. What's more, even if we did try our old method, we were often running into roadblocks with users that weren't native English speakers as they were always intimidated to hop on a call with us. Now, we have a multiplayer cursor that draws directly on their interface and they see with their own eyes what they should be doing. No broken English, no Google Translate - just follow the cursor of our support agent. Add that to the new replay features, where we can go back in time and observe what actions a user performed or if there were any errors in their browser, and you have an all-in-one B2B SaaS support powerhouse. Mark my words: Fullview is going to quickly become the new normality that users expect to see in B2B SaaS experiences, and we're so happy we learned about them early on.

Avantages :

- 1-click user screensharing, without them having to install additional software or follow third-party links - Multiplayer cursors so that we can easily guide users through the vital processes they need to perform - Voice and video chat directly within our web application - Simple to watch back previous user sessions on our web application and see what went wrong (if anything) - European HQ company, European hosting. Makes life a little bit easier for GDPR compliance. - Effortless installation. Literally took no more than 5 minutes of development time. - It feels like there's new, massive features available every two months - Amazing support from all of the team

Inconvénients :

- Can't share replay timestamps yet - No Intercom integration yet

Réponse de l'équipe de Fullview

il y a 2 ans

Hi Johnathan, Thank you so much for the glowing review we really appreciate the feedback! Regarding replay timestamps and the Intercom integration, we're going to be releasing those in a week or two. We'll make an announcement as soon as they go live :)

Josefin
Head of Support (Suède)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

An absolute pleasure to work with!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The team at Fullview has been an absolute pleasure to work with. From talking to the founders to the support team: They have answered all of our questions extremely quickly while being professional and friendly problem solvers. You can really tell that providing a great customer experience runs in this company's DNA.

Avantages :

The product has huge potential and when used in the right context, it really gives users a 3.0 Support experience. What has caught my eye the most is the co-browsing and in-app calls, as that is what gives our business the most value at this point. Excited to see even more features like the Fullview Replays come out!

Inconvénients :

It is still a new company and product, but I am impressed with how much they have built in a fairly short amount of time and they have shown that they are very open to feedback from users. But some integrations with other tools are pending but I know that is coming shortly.

Warren
General Manager (R.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

FullView - One Of the Best Customer Experience apps to use.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We used FullView for the customer Experience, and have not been let down at all. The installation was straight forward and so easy to train our users on.

Avantages :

The main like, is exactly what we bought it for, and that is that it improves the customer experience. Our most user feature is the 1-click screensharing. This allows our technicians to show the end users the method for carrying out a task, easily and quickly.

Inconvénients :

There isn't a lot to be honest. We requested the ability to share replay timestamps, and this was then introduced in an update.