HiRUM Software Solutions

Description de HiRUM Software Solutions

La solution logicielle de gestion de biens immobiliers de HiRUM est utilisée dans plus de 1 000 hôtels et établissements à travers le monde, soit plus de 120 000 chambres. HiRUM est devenu l'un des leaders mondiaux en matière de logiciels hôteliers, proposant une solution logicielle complète de gestion hôtelière pour les gestionnaires d'hôtels et d'hébergement. Le logiciel HiRUM est conçu pour le secteur des hôtels, de l'hébergement et des droits de gestion.

Qui utilise HiRUM Software Solutions ?

L'éditeur propose ses services aux hôtels, motels, centres de villégiature, hôtels-boutiques, chambres d'hôtes, complexes résidentiels, logements étudiants, centres pour personnes âgées, lodges de ski, marinas, auberges de jeunesse, agences immobilières et entreprises de gestion immobilière.

Où peut-on déployer HiRUM Software Solutions ?

Cloud, SaaS, web, Windows (ordinateur), Windows (sur site), Linux (sur site), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • HiRUM Software Solutions
  • Fondé en 1981
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Australie, Fidji, Indonésie, Malaisie, Nouvelle-Zélande et 2 autres

Langues

Non fourni par l'éditeur

À propos de l'éditeur

  • HiRUM Software Solutions
  • Fondé en 1981
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Australie, Fidji, Indonésie, Malaisie, Nouvelle-Zélande et 2 autres

Langues

Non fourni par l'éditeur

HiRUM Software Solutions en vidéos et en images

HiRUM Software Solutions Logiciel - 1
HiRUM Software Solutions Logiciel - 2
HiRUM Software Solutions Logiciel - 3
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HiRUM Software Solutions

s/o
Version gratuite
Essai gratuit
10,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
30,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
17,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - HiRUM Software Solutions

  • Analytique des canaux
  • Automatisation du marketing
  • CRM
  • Calcul et validation des frais
  • Comptabilité des actifs
  • Correction en temps réel
  • Données en temps réel
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion SEO
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la réception
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des contacts
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des partenaires
  • Gestion des promotions
  • Gestion des reçus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des tâches ménagères
  • Importation et exportation de données
  • Intégration GDS et OTA
  • Intégrations de tiers
  • Inventaire des salles
  • Modèles prédéfinis
  • Médiathèque
  • Notes de réservation
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Relevés de propriétaires
  • Réservation en ligne
  • Réservations de groupe
  • Support client
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tarification dynamique
  • Traitement des paiements

Alternatives à HiRUM Software Solutions

La plateforme cloud de technologie de tourisme de NewBook fournit tout ce dont vous avez besoin pour gérer efficacement votre entreprise.
Plus de 22 modules. - Accueil, point de vente, entretien ménager, réceptions, etc. Destiné à fournir des fonctionnalités 5 étoiles aux établissements de taille moyenne.
N°1 mondial des logiciels de location saisonnière pour les pros ! Synchronisez et gérez tous vos canaux, propriétés, réservations et tâches sur une seule plateforme. En savoir plus sur Hostaway
Solution basée sur le web, qui permet de gérer des établissements hôteliers par le biais de la distribution en ligne, de l'automatisation, du marketing, des points de vente et autres.
RezExpert is a fully featured Reservation & Property Management system suitable for any business that needs to manage bookings.
monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com
Le logiciel de gestion immobilière tout-en-un et le gestionnaire de canaux MyVR proposent tous les outils et la flexibilité dont vous avez besoin pour faire évoluer votre entreprise.
I-Rent.net croit que les gestionnaires de propriétés locaux sont le facteur important dans les locations de vacances, nous avons développé des outils spécifiques pour eux. En savoir plus sur i-Rent.net
Ensemble Open Source d'applications commerciales intégrées pour CRM (gestion des relations client), points de vente, sites web, e-commerces, vente, comptabilité, entrepôt, RH, projet et marketing. En savoir plus sur Odoo
Le logiciel tout-en-un de gestion de location saisonnière. Tous les outils, un seul abonnement. Testez Smoobu Pro 14 jours. En savoir plus sur Smoobu
Outil pour les gestionnaires hôteliers indépendants. Suivi des clients, calendriers, réservations, comptabilité, etc.
Hotel management solution that helps businesses manage reservations, handle room availabilities and streamline accounting operations.

Avis sur HiRUM Software Solutions

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
83%
4
11%
2
6%
Geoff
Managing Director (Australie)
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Assistance regarding cyber virus

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Daily input of bookings and end of month reports are exceptionally helpful to management.
The connection of hisite OTA has driven our occupancy from 70% to 90%+ over the past 2 years

Avantages :

very much adaptable to Resort Accommodation,and assistance given after a cyber attack.

Inconvénients :

no problems whatsoever, has all the bells and whistles we require to operate a 60 apartment building

Réponse de l'équipe de HiRUM Software Solutions

il y a 3 ans

Hello Geoff, Thank you for taking the time to leave a review. We are so glad you are happy with HiRUM, and even more glad to see your occupancy levels have increased over the past 2 years. It's great to see our support team was able to assist you so well after your unfortunate cyber attack. The HiRUM team are always striving to deliver exceptional customer service so it is great to see that all reflected in your review. Thanks again Geoff!

Colette
Manager (Australie)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Switching from RMS to Hirum

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : So far, excellent.

Avantages :

Very glad so far that we made the switch to Hirum Hisite from RMS. The Support has been 10/10. The Support Team understand english, are local and not off-shore. The system is far more simplified and user friendly and they do not charge you extra to assist with something like adding a new property which RMS did. In fact, RMS charged extra for any little thing they did.

Inconvénients :

The Booking Ledger is too busy and needs to be clear and easier to read.

Réponse de l'équipe de HiRUM Software Solutions

il y a 12 mois

Dear Colette, Thank you for taking the time to leave your positive review of HiRUM. The team are thrilled to hear they have assisted in making your transition to HiRUM effortless. We are always striving to bring our clients the best software possible, and your feedback helps us to do this. We are pleased that you have found HiRUM to be a good fit for your business and we look forward to continuing to work with you. Kind Regards, The HiRUM Team

Utilisateur vérifié
Project and Events Coordinator (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Big headache.

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : My parents use this for their hotel business and I'm actively looking to find an alternative for them because this software is a downright headache.

Avantages :

It has been made with a focus on management right properties. Integrates with third parties.

Inconvénients :

- Insanely glitchy - Unintuitive, and many buttons don't even work; graphics look like they've come out of the 90s. - Customer service only during work hours. - Only works on Windows. - Not cloud-based.

Karen
Director (Australie)
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Software at its Best

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : Hirum software has enabled our business to work smarter rather than harder with the tools and mobile applications that cater for changes in our working environment, and in particular the challenges that COVID-19 thrust upon us. We have portability and flexibility that allows us to remotely service our guests and unit owners needs along with the tools to constantly measure, assess and benchmark our performance and adapt accordingly. Hirum are constantly looking at new and innovative ways in which we can better engage with our guests and owners alike, and in doing so allow our business to develop lasting relationships and build upon our success as an accommodation provider.

Avantages :

Easy of use, functionality, add-on capabilities with the front desk and maintenance Aps, the variety of reports capable of being generated that assist decision making and operational requirements, and ability to meet Office of Fair TradingTrust Account audit processes.

Inconvénients :

Not a negative but it would be advantageous to have an interface to the program that allows you to add in externally managed properties but controlled within the same program to allow more accurate reporting from an operational perspective. In other words, two rent rolls (one internal / one external) with Trust Account reporting capabilities but able to be shown as two entities rather than running 2 separate independent Hirum programs to manage these properties.

Réponse de l'équipe de HiRUM Software Solutions

il y a 10 mois

Hi Karen, Thank you so much for taking the time to leave such thorough feedback about our products and your experience. It is our aim to deliver products that assist in making our clients day to day operations that bit easier, and we are thrilled to hear that HiRUM has been able to do this for you. Regarding the two rent rolls, this is absolutely something HiRUM can do provided they are running under the same trust account. The team mentioned they have been in touch with you and assisted you on this one, we're so glad to hear it's been a success. We are very excited for the future of HiRUM, and we look forward to continuing to work with you along the way. Thank you. The HiRUM Team

Bill
Manager (Australie)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very Functional System

5,0 l’année dernière

Commentaires : I have used many Trust Accounting Systems in the past, Consol, REST, Easy Res, REIMaster to say a few. We have now been using HiRUM for 5 years now and I have always said if you follow the daily reconcile banking steps you won't have to many issues, if any at all. I also check the Cross Referencer & Managers Summary regularly as well this makes for a very simple EOM and EOM Roll.
The most important thing is the support team. I am blown away by there professionalism and complete knowledge of HiRUM. If I do require some assistance they are more than happy help and I learn different things or ways to do what I need. Overall they are brilliant to talk to and discuss aspects of HiRUM plus nothing is to much trouble. Great team.

Avantages :

Great reporting system and the more I use the additional reports the better I like it.

Inconvénients :

I originally thought that HiRUM was very clunky and didn't enjoy using the system, that was because I didn't understand it very well. It took me a while to get to know it, but now I am enjoy using HiRUM.

Réponse de l'équipe de HiRUM Software Solutions

l’année dernière

Dear Bill, Thank you for taking the time to leave such a positive review. We are honoured to have had you as a customer for the past 5 years and look forward to many more years to come. Our team is happy to hear they play a significant role in making your experience with HiRUM so memorable, so thank you for this valuable feedback. We are thrilled to learn that you are making full use of the systems functionalities and additional reporting features, as we believe that every property deserves a tailor-made solution. Thank you again for choosing HiRUM to look after your business and we look forward to continuing to make managing your property easier. Kindest Regards, The Team @ HiRUM Software Solutions