Description de GoTo Resolve

GoTo Resolve est un logiciel d'assistance informatique tout-en-un conçu pour les PME modernes. Il aide les professionnels de l'informatique à simplifier leur centre d'assistance en rassemblant les outils dont ils ont besoin pour engager, identifier et résoudre les problèmes plus rapidement, le tout en un seul endroit. Il combine un logiciel de gestion et d'assistance informatique révolutionnaire avec un système de cas d'assistance conversationnel et une architecture Zero Trust au sein d'un seul outil consolidé. Simple, sécurisé, flexible et surtout, gratuit.

Qui utilise GoTo Resolve ?

GoTo Resolve est un nouveau logiciel cloud de gestion et d'assistance informatique conçu pour les PME.

GoTo Resolve Logiciel - 1

GoTo Resolve ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

GoTo Resolve

GoTo Resolve

4,5 (151)
55,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
Intégrations introuvables
4,5 (151)
4,3 (151)
4,3 (151)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
185
245
4,3 (3 578)
4,2 (3 578)
4,3 (3 578)

Alternatives à GoTo Resolve

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des incidents
Suivi des tickets d'assistance
FixMe.IT
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Partage d'écran
Partage des fichiers
Zoho Assist
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Chat en temps réel
NinjaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes et remontée des problèmes
Rapports et analyses
ISL Light
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
TeamViewer
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Chat en temps réel
Partage d'écran
ConnectWise CPQ
Fonctionnalités les mieux notées
Calculs des prix et des coûts
Devis
Signature électronique
EcholoN
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des billets
Portail libre-service
VIZOR IT Asset Management
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur GoTo Resolve

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
36%
3
5%
2
1%
1
1%
Shae
Shae
Human Resources Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Premier Desktop Remote-in Application

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Quick and easy to learn with minimal to no learning curve for new users. Same goes for end-users when working with clients. Easy to navigate and open several sessions allowing a single user to simultaneously remote into multiple computers. This product has been integral in troubleshooting issues for clients, updating our software solutions remotely, looking at computers specs and watching client daily operations to allow for effective communication.

Inconvénients :

No cons to report at this time. As I'm always looking to reduce costs, I regularly look at other vendors. I have not been able to find a comparable product at a lower price point. As such, we will be sticking with GoTo Assist for the foreseeable future.

Marwa
Customer Support Specialist (Liban)
Jeux vidéos, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A Comprehensive Solution for all your Technical Needs

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : GoTo Resolve is an excellent platform for anyone who needs quick and reliable technical support solutions. The user-friendly interface and extensive knowledge base make it easy to find solutions to any problem. The customer service team is also very helpful and knowledgeable. The only downside is that the response times can be slow. Overall, I highly recommend GoTo Resolve.

Avantages :

GoTo Resolve has been a great asset for me when it comes to solving all my technical issues. The platform is user friendly and has an extensive knowledge base that makes it easy to find solutions to any problem. The customer service team is also very reliable and helpful. I highly recommend GoTo Resolve for anyone who needs a comprehensive and reliable technical support solution.

Inconvénients :

The one downside of GoTo Resolve is that the customer service team can be slow to respond to inquiries. This can be frustrating, especially if you need an immediate solution. That said, the team is generally very helpful and knowledgeable, so it is worth the wait.

Steve
VP of Sales (É.-U.)
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

We have been using GoToAssist for many years.

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.

Avantages :

File transfer, remote control and access are good features. Remote reboot feature also good. Unattended support is also a great feature if you plan to do remote support.

Inconvénients :

Connecting remotely to computers that you have previously connected to either requires updates or uninstalling previous version through Control Panel. Recently this issue has got worse and worse with no resolution for months and now has us looking for different remote support software.

Haresh
Warehouse Executive (Inde)
Entreposage, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the Best helpdesk solution

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : It provides quick resolution to respective ticket by number of features like remote acccess, screen sharing, chatting etc. Which improves productivity and reduces workload.

Avantages :

It provides ticketing system along with remote support features which helps to resolve tickets quickly.Admin can chat, take remote access of any system to resolve issue for respective ticket efficiently.

Inconvénients :

I think it is one of the best solution to raise and resolve ticket by taking remote access of system which helps to track tickets more efficiently. So nothing to dislike from my side.

David
IT Server Support Specialist (É.-U.)
Télécommunications, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best remote support app

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We use this to remote in to users workstations in our remote locations to support them. It is easy to use, send them a text, email or Teams message and boom connected and issues solved.

Avantages :

I love how easy it is to use. Simply send a link to your user in need and go. It is easy to elevate credentials and the unattended support is awesome

Inconvénients :

The only downside I see is the limited phone support capabilities. That is more of an issue with apple being greedy then the software as android support is awesome