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à choisir le meilleur logiciel

Description de GoTo Resolve

GoTo Resolve est un logiciel d'assistance informatique tout-en-un conçu pour les PME modernes. Il aide les professionnels de l'informatique à simplifier leur centre d'assistance en rassemblant les outils dont ils ont besoin pour engager, identifier et résoudre les problèmes plus rapidement, le tout en un seul endroit. Il combine un logiciel de gestion et d'assistance informatique révolutionnaire avec un système de cas d'assistance conversationnel et une architecture Zero Trust au sein d'un seul outil consolidé. Simple, sécurisé, flexible et surtout, gratuit.

Qui utilise GoTo Resolve ?

GoTo Resolve est un nouveau logiciel cloud de gestion et d'assistance informatique conçu pour les PME.

GoTo Resolve Logiciel - 1
GoTo Resolve Logiciel - 2
GoTo Resolve Logiciel - 3
GoTo Resolve Logiciel - 4
GoTo Resolve Logiciel - 5

GoTo Resolve ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

GoTo Resolve

GoTo Resolve

4,4 (196)
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
41
Intégrations introuvables
4,5 (196)
4,3 (196)
4,2 (196)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
12,00 DOP
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
27
10
4,7 (901)
4,7 (901)
4,6 (901)

Alternatives à GoTo Resolve

NinjaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes et remontée des problèmes
Rapports et analyses
Zoho Assist
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Chat en temps réel
FixMe.IT
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Partage d'écran
Partage des fichiers
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
Suivi des tickets d'assistance
AnyDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Contrôles/Permissions d'accès
Partage d'écran
BeyondTrust Remote Support
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Chat en temps réel
Partage d'écran
TeamViewer
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Chat en temps réel
Partage d'écran
Microsoft Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Partage d'écran
ConnectWise CPQ
Fonctionnalités les mieux notées
Calculs des prix et des coûts
Devis
Signature électronique

Avis sur GoTo Resolve

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
35%
3
6%
2
2%
1
1%
lionel
RESPONSABLE SERVICE INFORMATIQUE (France)
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

go to assist VS go to resolve

3,0 il y a 6 mois

Avantages :

la gestion et la classification des ticket et l'intégration à TEAMS est pratique

Inconvénients :

la prise en main à distance et moins facile à utiliser que l'était go to assist pout la prise en main sans surveillance go to resolve ne fonctionne pas sur des client en Windows 7 se qui peut encore arriver

Azizah
Azizah
Office Management (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Romote access software by GoTo

5,0 l’année dernière

Avantages :

GoTo Resolve the work software that we rely most heavily upon. Naturally, we employ it to provide on-demand customer support. However, we also rely on it to remotely access a computer or a server when it has to be used without surveillance.

Inconvénients :

Updating or uninstalling the previous version using the Control Panel is required before re-establishing a remote connection to a previously linked device. Recently, this issue has become increasingly challenging, and after months of attempting to rectify it, we've decided to look into other remote support software.

Mike
IT Administrator (É.-U.)
Psychologie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Decent product, lots of bugs, support non-existent

4,0 il y a 5 mois

Commentaires : It's been messy, this is the 3rd time we have tried GoTo Resolve. First time failed, support couldn't get us past step 1 on ticket system, so we canceled. Second time was a free trial that went south. This is the third try and we paid for it in March and still don't have it up and running yet. Takes way too long to setup, you're on your own as support is useless, so it's better than GoTo Assist, but not as good as others like Ninja but it's way cheaper than some others so you get what you pay for.

Avantages :

I like what was described to us as a selling point, ticket system, integrated with Teams, inventory management, ease of use, etc.

Inconvénients :

It's a task getting it implemented, we have a free trial account that cannot be deleted so we cannot contact support and open a ticket as it wants us to pay even though we have paid several thousand dollars up front for the year. It's not easy to configure, the ticket system is iffy at best and they don't even know how to help you configure it themselves.

Paul
IT System Administrator (É.-U.)
Immobilier, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Not Great. Bad Sessions - Where I Coudn't Even Remote Into End-User's System

1,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : It's iffy... Sometimes it's worked, but then other times, I couldn't even log in because the end-user was asked to enter credentials in order for it to even install on their system. They get confused, and I get frustrated. Especially when they're asked to enter ADMIN credentials. That is a BIG No-No. Thus, I couldn't help them. Bad experience, sour taste.........

Avantages :

Didn't have to pay for it, the company is paying for the licensing.

Inconvénients :

Not being able to remote into an end-user's system while they were having a problem.

Manuel
Helpdesk Coordinator (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

GoToResolve will give your team the leverage and flexibility all IT teams need

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : I am very pleased with the product, and hope to continue using it. My team has adapted to its capabilities, and many of us feel its the right tool for us to have. This day and age, a secure remote software is a necessity for any growing IT team.

Avantages :

I first came across this product when we were shopping for a more secure and budget friendly solution, in order to provide remote tech support for our student body and employees. GoToResolve has been a phenomenal tool and our technicians say its very user friendly and fluid.

Inconvénients :

One thing that I did not like, is its ticket system. I manage our current platform (Freshdesk) and have been looking for alternatives. I really hoped GoToResolve would fit all of our needs, because I would love an "All in one" solution. Perhaps in the future they may bring a more robust ticket system.