Description de APSIS One

APSIS One est une plateforme facile à utiliser avec des outils natifs de campagnes d'emailings, d'automatisation du marketing, d'envoi de SMS, de personnalisation de sites web, d'e-commerce et plus encore.
Transformez vos données en informations client pertinentes pour construire des expériences client inoubliables.
APSIS One est tout ce dont vous avez besoin pour améliorer vos performances marketing, augmenter la rétention client et développer votre business. Le tout à travers une interface fluide.

Qui utilise APSIS One ?

B2B, Distribution, Organisations avec gestion de membres, Modèles basés sur l'abonnement, industrie expérientielle (tourisme & loisirs)

Où peut-on déployer APSIS One ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Efficy
  • Fondé en 1998

Assistance APSIS One

  • Support téléphonique

Pays disponibles

Belgique, Suède

Langues

anglais, suédois

APSIS One - Prix

À partir de :

100,00 €/mois
  • Oui, essai gratuit disponible

APSIS One propose un essai gratuit. La version payante de APSIS One est disponible à partir de 100,00 €/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Efficy
  • Fondé en 1998

Assistance APSIS One

  • Support téléphonique

Pays disponibles

Belgique, Suède

Langues

anglais, suédois

APSIS One en vidéos et en images

APSIS One Logiciel - 1
APSIS One Logiciel - 2
APSIS One Logiciel - 3
APSIS One Logiciel - 4
En voir 5 de plus
Vidéo de APSIS One
APSIS One Logiciel - 1
APSIS One Logiciel - 2
APSIS One Logiciel - 3
APSIS One Logiciel - 4

Fonctionnalités - APSIS One

  • Automatisation du marketing
  • Gestion des campagnes
  • Marketing social
  • Modèles d'e-mails
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Suivi du ROI
  • e-mail marketing

Alternatives à APSIS One

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Avis sur APSIS One

Note moyenne

Note globale
3,6
Facilité d'utilisation
3,3
Service client
4,1
Fonctionnalités
3,3
Rapport qualité-prix
3,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
8%
4
42%
3
50%
Kristýna
Office Assistent (Tchéquie)
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great marketing platform

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

There's a lot more of options that was not in previous version. I also really liked customer service

Inconvénients :

different system from the lower version, it took me some time to get used to it.

Réponse de l'équipe de Efficy

il y a 7 mois

Thank you Kristýna!! You're one of our biggest fans As you said, system changes for the best. And, sometimes, there are small adjustments to get used to. See you soon The Efficy team

Utilisateur vérifié
Marknads- och kommunikationsansvarig (Suède)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to use, the support is great

4,0 il y a 7 mois

Commentaires : I like the system, its easy to use and fairly intuitive.

Avantages :

The fast feedback from the support function when I need help. Once you've gotten started it is fairly easy to make similar e-mail campaigns.

Inconvénients :

Sometimes the system feels "too big" for our organization, givens its functions etc. I also think that the difference between attributes and tags are hard to understand and confusing.

Réponse de l'équipe de Efficy

il y a 7 mois

Hi, And thank you for your review. I guess it will help other people to make the right decision :-) As you say, knowing that your data are managed by a European provider makes the difference. Concerning your cons, I'll forward your review to our marketing team. If I could get expert working on email marketing explaining you differences between attributes and tags, I think it would be perfect. Here's my address lba@efficy.com, don't hesitate to send me a direct message to talk further on this topic. Thanks again! The Efficy Team

Ellinor
Marketing Coordinator (Suède)
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Apsis One review

3,0 il y a 7 mois

Commentaires : I think APSIS One has lots of potential but in sometimes the software can feel a bit unfinished, like you realeased it before trying everything. I have had to compromise a lot during this year to set up something that is almost as I want it but not exactly.

Avantages :

I like that there are a lot of possibilities to work with and that you can gather a lot of data. It fairly easy to use and understand.

Inconvénients :

There are quite a few bugs going around in for example the email editor. There is lots of possibilities in the Marketing Automation flows but I find it hard to know beforehand if it's going to work or not, it's kind of a hit or miss even though I've set up the flows exactly as I should according to your consults and your guides.

Réponse de l'équipe de Efficy

il y a 7 mois

Hi and thank you Ellinor for your review. As you know APSIS is now part of the Efficy group and we'll make you don't have this feeling of "a bit unfinished" with our solutions. In the meantime, I'll make sure our teams get your message and come back to you with a solution. Have a nice day The Efficy Team

Victor
CRM / Marketing Automation Specialist (Suède)
Biens de consommation, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to use and GREAT email editor!

4,0 il y a 7 mois

Commentaires : Overall my experience with APSIS one is great, it does what I need and more.

Avantages :

APSIS One is easy to use, offers all the customization I need and has a absolutely AWESOME email editor. Together with how well put together the Marketing Automation functionality is, this makes it highly competitive.

Inconvénients :

Some issues with segmentation not being super clear and how the audience management works.

Réponse de l'équipe de Efficy

il y a 7 mois

Thank you Victor for your comment! So nice to read such compliments. I'll make sure the teams get it. They'll love it, for sure. See you soon The Efficy team

Ingrid
Copywriter donor communication (Norvège)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

User friendly

4,0 il y a 8 mois

Avantages :

I use the e-mail tool and marketing automation tool on a daily basis, and I find it very user friendly. I really love how you can make you own templates and assets so you don't have to start from scratch with every new e-mail you create. The clone feature is also often used and appreciated.

Inconvénients :

Even though the e-mail tool is easy to understand, it is a bit unstable. When creating a new e-mail the selected font somtimes changes without any particular reason, and sometimes the data tags is nowhere to be found. It would also be nice to get an error message if the picture you want to upload is to big. Nothing major, but enough to get you irritated on a bad day.

Réponse de l'équipe de Efficy

il y a 8 mois

Hi Ingrid, And thanks for your review. Ergonomy is one of our constant obsessions. Reading such reviews makes our developpers' heart warm . Concerning stability, as you know, we pay much attention to feedback from the field, and we'll definitely forward your comment to our R&D team. Co-creation is in our DNA at the Efficy group