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à choisir le meilleur logiciel

Description de MyCarrierTMS

MyCarrier permet aux expéditeurs LTL (Less Than Truckload) de se connecter directement à leurs transporteurs via une plateforme web intuitive pour tous les besoins d'expédition, de la vérification des tarifs et de la disponibilité aux devis, à la distribution et au reporting. La plateforme MyCarrier rationalise le processus d'expédition, permettant aux expéditeurs de capturer les meilleurs tarifs tout en améliorant la visibilité, la précision et la confiance.

Qui utilise MyCarrierTMS ?

Solution logicielle de chaîne d'approvisionnement, de TMS (Transportation Management Solution), d'expédition LTL/FTL pour les PME

MyCarrierTMS Logiciel - 1
MyCarrierTMS Logiciel - 2
MyCarrierTMS Logiciel - 3

MyCarrierTMS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MyCarrierTMS

MyCarrierTMS

4,7 (98)
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
42
11
4,7 (98)
4,8 (98)
4,8 (98)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
Intégrations introuvables
4,7 (610)
4,6 (610)
4,6 (610)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MyCarrierTMS

Freightview
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul du prix d'envoi
Devis
Suivi des expéditions
Kuebix TMS
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul du prix d'envoi
Devis
Suivi des expéditions
Nios4
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données
Réplication de données
Neurored TMS & SCM Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des transports
Suivi des expéditions
Cristal
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi des livraisons
Surveillance en temps réel
Étiquettes d'expédition
FreightPOP
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul du prix d'envoi
Suivi des expéditions
Étiquettes d'expédition
Shipwell
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Impression d'étiquettes
Étiquettes d'expédition
ShippersEdge TMS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
BeOne
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion 3PL
Gestion des taux
Génération de leads

Avis sur MyCarrierTMS

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
23%
3
3%
Amanda
Transportation Manager (É.-U.)
Vins et spiritueux, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Simplify your shipping with one click!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I could not have asked for a better team to get us up and running with a TMS System. There were a lot of areas we were not knowledgeable in and MyCarrier's Customer Service and Sales Team were more than happy to educate as we went through the process from beginning to end.

Avantages :

Integration was super easy. Customer Service is top notch and available pretty much 24/7. Quick response times from Customer Service. Centralized location for all of your shipments making your market share easy to analyze. Very user friendly.

Inconvénients :

DFQ Quotes are still being integrated. Once that is done all of our LTL Business will run through MyCarrier.

Olga
Shipping Manager (É.-U.)
Biens de consommation, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

MyCarrier Review Feb2022

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Very easy to use, great tool to have

Avantages :

Functionality and super user friendly. Love to have all the shipping data in one place

Inconvénients :

When uploading QUICK SHIP, I suggest to have a button in which you can select all the shipments you want to change the ship date for.... in case you quoted them with a past date, It will be faster to be able to select all of have a check box to check all the changes you want to to for the same field, and do the changes at one time

Delilah
SHIPPING MANAGER (É.-U.)
Textile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

My Carrier experience

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : My over all experience has not been pleasant. I have reached out several times for help with the issues that I am having and I have yet to receive a call or email helping with these issues.

Avantages :

The features most like is that you can get all of your LTL rates at once from all of your carrier's.

Inconvénients :

I feel like the feature that could be improved is ti enable us to be able to change the name of the shipper without it changing our rates. We do several blind shipments that this feature would be helpful with. The integration is a feature that needs improving. I am at the point of finding another TMS bc of the issues I am having it.

Shelly
Admin Assist/Shipping Clerk (É.-U.)
Matériaux de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Very user friendly but needs some extras

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

I love that I can quote and dispatch it all in one place! Also love the calendar feature for tracking.

Inconvénients :

The Old Dominion Logo is too small to really see what it is on the labels and BOL and it doesn't say Old Dominion On the labels, I write it in. Also, I wish there was a function to be able to quote and dispatch UPS and FedEx Ground also.

Alex
Account Executive (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

MyCarrier TMS Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : My experience has been excellent, I now have a tool I can present to my customers to save them time and headaches and help them overcome challenges that some of them did not realize they had. This offering helps me to further build my relationships and trust with my customers who see the benefits of using the platform.

Avantages :

This software offering helps the efficiencies of a business in a number of ways no matter the size of business or volumes of freight they ship. The main impacts being but not limited to live tracking and visibility of their shipments, accurate quoting, minimum billing errors and the have access to their data. The platform is very user friendly and most customers are able to pick up and start using after the 1st demo. The integration process is easy and backed with support with a click of a button.

Inconvénients :

My main disappointment has been the inability to book outbound collect shipments on this platform. This limits the customers ability to use this platform as a one stop shop tool, it also does not allow them to have visibility of these type of shipments as well. There are many customers in my market who ship 50/50 prepaid versus collect, it makes no sense for them to use this platform for prepaid shipments and then carrier websites for the collect shipments.