17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Korra

Korra est une plateforme de découverte de connaissances de pointe destinée aux entreprises de toutes tailles. Grâce à sa compréhension du langage naturel, il fournit des résultats de recherche directs à la réponse dans tous les formats. Son moteur sémantique conversationnel, sa génération automatisée de sujets et ses visionneuses de contenu intégrées fournissent aux clients l'expérience de recherche qu'ils attendent aujourd'hui. Korra est une solution SaaS rentable, conviviale et de bout en bout qui aide les entreprises à améliorer leur présence numérique grâce à des capacités de recherche avancées.

Qui utilise Korra ?

La plateforme conviviale optimisée par IA de Korra est idéale pour les entreprises de toutes tailles qui cherchent à améliorer leur présence numérique grâce à des capacités de recherche avancées.

Korra Logiciel - 1
Korra Logiciel - 2
Korra Logiciel - 3
Korra Logiciel - 4
Korra Logiciel - 5

Korra ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Korra

Korra

4,8 (15)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
98
8
4,9 (15)
4,9 (15)
5,0 (15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
12,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
108
10
4,3 (2 414)
4,6 (2 414)
4,4 (2 414)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Korra

Notion
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Modification de tâche
Planification et programmation de projets
Slite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion des notes
Notes et commentaires
KnowledgeOwl
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de contenu
Stockage de documents
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Squirro
Fonctionnalités les mieux notées
Bibliothèque de contenu
Gestion de la base de connaissances
Gestion des documents
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
MangoApps
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Outils de collaboration
Stockage de documents
Enterprise Bot
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Routage
Traitement automatique du langage naturel
inconnect
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Rapports et analyses
Suivi des appels

Avis sur Korra

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
20%
Anat
Anat
Senior Algorithmic Developer (Israël)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biotechnologie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Best document search

5,0 l’année dernière

Commentaires : Thats the first search engine i found where documents are first class citizens. Results and the GPT summaries are great. The embedded document viewer is very comfortable. Using it for 2 months now. Overall, big thumbs up

Avantages :

- Accurate results answer compared to others- answer is highlighted inside documents- supports PDFs DOC and PPTs- Easy to use

Inconvénients :

- Would love more control over features - like number of results to show etc- Has portal building features that we dont really need- PPT presentation has issues sometimes with the fonts

Jason
Director of Operations, Center for Online and Extended Learning (É.-U.)
E-learning, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
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Alternatives envisagées précédemment :

Develop a KB in days, not months

4,0 l’année dernière

Commentaires : You always worry with an early startup whether they can deliver service and a working product. Korra has. They stay in touch and they are active partners in our use case.

Avantages :

Fast and easy. The latest wave of generative AI gives opportunities for rapid development by just dumping documents and videos. Korra does not require systematically adding "articles" the KB. For an organization like ours without a KB and knowledge in various documents, this is ideal. Development of an organizational wide KB took less than a week of collecting documents and adding them to Korra.

Inconvénients :

Korra is a startup and a new product. As you might expect, some features common in KM/KB systems were not quite there. Korra is an AI tool looking to become a KM/KB tool, not an existing tool that added AI features. Missing are common KM workflows and processes to ensure information and documents are fresh. This is a next phase of development and didn't hurt our pilot, but it would be a problem in the long-run if these deficits are not addressed.

Cheryl
Operations and Project Support Lead (É.-U.)
Construction, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

WEDGE United Rentals

4,0 il y a 5 mois

Commentaires : Positive, thank you Korra team for all your hard work.

Avantages :

AI integration, chat GPT-like responses, ability to upload multiple media types, that Korra will search within videos.

Inconvénients :

We've just launched so cannot comment at this time.

Yoel
HubSpot Consultant (Israël)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
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Alternatives envisagées précédemment :

Fantastic Document Repository Tool

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Impressed with the product from the get-go. Highly recommend

Avantages :

In addition to the ease in setting it up, the intuitive way we "publish" additional content the most impressive feature is the end-user interface: simple intuitive and comprehensive

Inconvénients :

Still does not natively index GSuite documents unless saved in a non-native format (PDF, Word etc.)

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production audiovisuelle, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Knowledge Management Generative AI You Can Trust

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : A lot of AI software promises the world and is just another shiny object. This really works and there are clear use cases like customer service, knowledge management, help desk and making complex PDF manuals searchable and accessible. This AI software does what it promises very well.

Avantages :

My company is a video production platform that specializes in reviews and other scale use cases for standardized videos. We tested Korra’s advanced video search technology on a library of our videos and found it was extraordinarily effective at presenting relevant results for specific questions. No complex integrations were required. The setup took less than five minutes.

Inconvénients :

I haven't encountered any immediate shortcomings. They don't promise a magic AI solution to every problem but what they do they do exceedingly well.

Alona
Product Strategy Consultant (Israël)
Logiciels, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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Review from a product manager standpoint

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

It uses AI to fetch the most relevant information I need instead of finding it myself

Inconvénients :

A few UI tweaks can improve the User experience is some of the modules.

Wilmer
Scrum master (Suède)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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A very satisfied customer.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Very good in every way. As said before, [sensitive content hidden] has been outstanding and we are very thankful!

Avantages :

The fact that they helped us in every step and were there for any questions. In some cases, companies deliver their product and expect the customer to handle it all by themselves. But not in the case of Korra!

Inconvénients :

I do not know. From both a technical perspective and a customer support perspective they have been super helpful.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Get to specific, relevant information... even in the middle of a video!

5,0 l’année dernière

Avantages :

Love the way you can get directly to specific, relevant information including the exact location within a video as well as the exact location within a large document!

Inconvénients :

Looking forward to the additional features being developed!

Adi
Owner (Israël)
E-learning, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
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Surprisingly good, super fast, super friendly and great support

5,0 l’année dernière

Avantages :

Korra Is very intuitive. Setting it up took a few minutes, and setting aside the time it took the system to analyse my corpus, time to value was minimal.

Inconvénients :

The way results are presented could be optimized.

Alison
Alison
Product Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
E-learning, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A must have for any customer facing product

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Korra is easy to implement, extremely useful for customers, and they have the best team there to help me with any questions I have along the way. It is an invaluable tool for us, greatly reducing the number of times customers reach out to us and increasing customer satisfaction.

Inconvénients :

I have nothing bad to say. I am extremely satisfied with the product.

Eliav
Associate (Israël)
Capital risque et capital-investissement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Korra for internal private search

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

The smart NLP-based search, and the fact that no proprietary data is sent to external cloud environments.

Inconvénients :

Waiting for additional native integrations

Jeremy
Director of Product Development, Co-Founder (Australie)
Appareils médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Korra changes the "Knowledge base Paradigm"

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The guys at Korra have gone above and beyond to help make our experience world-class. I have even expanded our capacity to capture all of our research articles internally to help our staff keep on top of our Research and Development.

Avantages :

The ease of use for our users to go from our platform and immediately be able to ask questions they are looking for. Clean and simple interface and is easy to use. The most critical is providing the best answer to their question almost every time.

Inconvénients :

There isn't much I don't like least about Korra.

Jim
Executive (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Takes the search out of search

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall experience with Korra has been great. I've seen the product rapidly mature and improve, and I anticipate that process to contiue.

Avantages :

The ease of setup to create a live search tool is fantastic. In less that 10 minutes, I was up and running with a series of video, pdf and document based content. Upload was a snap and accuracy with excellent.

Inconvénients :

I'd love more customization on the setup of the Korra search page. Working in sales, I often turn to this tool to demonstrate client content effectiveness. Creating quick demos is key. Having more functionality in visual layout would be great.

Hadar
CBO (Israël)
E-learning, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Implementing Korra in our product

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : With Korra's assistance, I am able to obtain valuable insights into the user experience of my product, identify areas that require attention, and maintain a high level of customer satisfaction with minimal manpower support.

Avantages :

We appreciate the instant answers of Korra.

Inconvénients :

Not at the moment, the team is very responsive to all our requests.

Tal
Academy manager (Israël)
Agriculture, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Korra

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Great

Avantages :

The fact that you don't need to do anything other than publish your material and start asking questions in the search bar. There is no manipulation of data that is required, which is very unique.

Inconvénients :

Nothing.