17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Nspace

Nspace anime les espaces de travail hybrides. Gérez la réservation de bureaux et d'espaces, tout en accueillant les visiteurs au bureau, le tout au sein d'un même système. Nspace rationalise le processus de réservation et d'utilisation des espaces de travail, permettant aux employés de trouver et de réserver facilement le poste idéal entre confrères. Optimisez l'agencement de votre bureau tout en améliorant la productivité des employés et le moral. Nspace dispose des fonctionnalités nécessaires pour gérer efficacement vos espaces de bureau. La prise en main est facile et il existe une offre gratuite.

Qui utilise Nspace ?

Les responsables de bureau, les responsables des opérations, des installations et les professionnels des RH utilisent Nspace pour optimiser leur espace de travail hybride. Les employés utilisent Nspace pour réserver des espaces de collaboration et de rencontre et pour accueillir les visiteurs.

Nspace Logiciel - 1
Nspace Logiciel - 2
Nspace Logiciel - 3
Nspace Logiciel - 4
Nspace Logiciel - 5

Nspace ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Nspace

Nspace

4,6 (26)
3,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
100
6
4,7 (26)
4,8 (26)
4,9 (26)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1,00 £GB
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
109
5
4,9 (37)
4,8 (37)
4,9 (37)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Nspace

UMA Vision
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Réservation de bureau
Réservation de chambres
Spacewell
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des ordres de travail
Rapports et analyses
Othership
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Réservation de bureau
Réservation en ligne
Smartway2
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la disponibilité des salles
Rapport d'utilisation
Réservation de bureau
QReserve
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Planification des ressources
Réservation en ligne
Hamilton Meeting
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
OfficeSpace
Fonctionnalités les mieux notées
Réservation d'espace
Réservation de bureau
Réservation en ligne
anny
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
WorkInSync
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Base de données des employés
Rapport d'utilisation

Avis sur Nspace

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
42%
sebastien
IT (Canada)
Automobile, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Bon logiciel

5,0 l’année dernière

Avantages :

J'adore que Nspace est intégré avec teams et le cellulaire

Inconvénients :

Il faudrait ajouter la fonction de vérifier la disponibilité des salles

Réponse de l'équipe de Nspace

l’année dernière

Hello Sebastien, Thank you for sharing your thoughts about Nspace. We're glad to hear that you're enjoying our software and finding it valuable, particularly its integration with Teams and cellular capabilities. Your feedback about adding a function to check the availability of rooms is greatly appreciated. We're continuously working on enhancing our features and functionality based on user input, and your suggestion will certainly be taken into consideration as we aim to provide a more comprehensive experience. If you have any more ideas or feedback, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure that Nspace meets your needs effectively and continues to provide you with a positive experience. Thank you for being a part of the Nspace community! Best regards, Nspace Team

Elizabeth
Office Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Nspace: 2022 in Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : As with any system or tool, you encounter difficulties that are beyond your control, glitches or changes that may not suit you entirely, and one item that keeps coming back up with Nspace is customer service; my experience has been that of a partnership, I know I can reach out to my rep and he will respond timely and show kindness with his response to my request - and a fix to boot! As a User and an Admin, I could not ask for more. Keep up the great work, Nspace!

Avantages :

Seamless integration with our return to work and hybrid policies, where staff can use it to suit their individual needs.

Inconvénients :

You may encounter some features that developers will make a staple and non-changeable, which may not always work in your favour, am sure they have their reasons; however, Nspace will be happy to work with you to find a solution.

Réponse de l'équipe de Nspace

l’année dernière

Hello Elizabeth, Thank you for sharing your positive review of Nspace! We're thrilled to hear that our platform seamlessly integrates with your return-to-work and hybrid policies. Your feedback on features and their adaptability is noted. We understand that each organization has unique requirements, and we're dedicated to working with our users to find solutions that fit their needs. We truly appreciate your ongoing support for Nspace. If you ever have more insights, suggestions, or inquiries, don't hesitate to reach out. We're here to continue providing value and improving your experience with Nspace. Best regards, Nspace Team

Chris
Vice-President, IT (Canada)
Produits chimiques, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Nspace makes space management easy

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The entire experience has been excellent and can't think of anything negative.

Avantages :

The system is a low-cost option that is easy to deploy and use. The support team was excellent throughout the implementation and continue to be very responsive to any issues.

Inconvénients :

Integration with Outlook and/or Microsoft Teams may be a great add-on feature as some users still naturally gravitate to Outlook for booking rooms.

Réponse de l'équipe de Nspace

l’année dernière

Hello Chris, Thank you for your positive review of Nspace! We're thrilled to know that our solution has been meeting your office space needs effectively. Your suggestion about integrating with Outlook and/or Microsoft Teams is well-noted. We're pleased to inform you that we already have a Microsoft Teams plugin available, allowing for seamless integration and enhancing your booking experience within Teams. This should help streamline your room booking process even further. We appreciate your feedback and your choice to be a part of the Nspace community. If you have any more suggestions or questions, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure that Nspace continues to provide value and convenience to your organization. Best regards, Nspace Team

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great for hybrid offices

4,0 l’année dernière

Avantages :

Nspace helps us to manage office and desk booking in our office of 500+ hybrid workers. It's great having an app to use, and other than the initial set-up of the office and users, is typically easy and quick to use.

Inconvénients :

Updates can be tricky and we have had some issues with access for a few employees, but nothing wide spread. The "behind the scenes" user management and booking stats is very slow, but I know they have been prioritizing this.

Réponse de l'équipe de Nspace

l’année dernière

Dear user, We appreciate you taking the time to review Nspace! It's wonderful to hear that our platform has been a valuable tool for managing your office space. Thank you for choosing Nspace to manage your hybrid office and for sharing your insights. If you have any more feedback or suggestions, please feel free to reach out to us. We're here to ensure that Nspace continues to meet your needs effectively. Best regards, Nspace Team

Hiba
Administration and Business Support Officer (Canada)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

The easiest way to book a desk or a room!

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

We were able to go from design, to learning, to implementation in a very short period of time. My rep,[sensitive content hidden], was there for every question and made himself available at all times. Working together, we were able to launch the platform into our Microsoft Teams environment, launched the app and online portal as well for all the users. [sensitive content hidden] took the time to train me as an Admin user and continues to be a vital resource if I am in need of anything. We are a small non-profit and we know as we scale our operations we will be able to seamlessly change our set up with Nspace to suite our needs.

Inconvénients :

We have some nurses and psw's that work on an hourly basis and currently the desk booking option is set for a block of time (a few hours) or a whole day. Perhaps this might be addressed in the future and was certainly not a deal breaker.

Réponse de l'équipe de Nspace

il y a 10 mois

Hi Hiba, thank you for leaving a review of Nspace. We are happy to hear you are having a positive experience and finding it useful, particularly the Microsoft Teams integration. We are always working hard to improve Nspace and the experience and appreciate your positive feedback. All the best, Nspace Team.