Description de Neon CRM

NeonCRM est une suite logicielle cloud qui fournit des outils conçus pour aider les organismes à but non lucratif dans leur travail. Quel que soit leur secteur d'activité ou leur taille, ce CRM (Customer Relationship Management) conçu pour les organismes à but non lucratif aide des milliers d'organisations et d'associations à interagir avec leurs donateurs, à gérer des adhésions, à planifier des événements, à suivre les bénévoles, etc.

Neon est conçu par et pour les personnes qui gèrent des organismes à but non lucratif et peut intégrer facilement les outils les plus populaires du secteur, notamment : QuickBooks, Constant Contact, MailChimp, etc.

Qui utilise Neon CRM ?

NeonCRM a été créé dans le but d'être le CRM intégré le plus puissant spécialement conçu pour les associations. Il offre aux organisations de toutes tailles les mêmes outils que ceux utilisés par les plus grandes associations pour réussir.

Neon CRM Logiciel - 1 Neon CRM Logiciel - 2 Neon CRM Logiciel - 3 Neon CRM Logiciel - 4

Neon CRM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Neon CRM

Neon CRM

4,4 (491)
Indisponible dans votre pays
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
86
13
4,1
(491)
4,4
(491)
4,4
(491)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
22
4,0
(645)
4,1
(645)
4,2
(645)

Alternatives à Neon CRM

Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tickets de support
Journalisation des appels
Suivi des appels
Salsa CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des donateurs
Rapports et analyses
Network for Good
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour organ. à but non lucratif
Gestion des donateurs
Suivi des dons
Flipcause
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des donateurs
Suivi des dons
Traitement des paiements
MemberClicks
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
MemberPress
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
MemberLeap
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Types de membres
Little Green Light
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour organ. à but non lucratif
Gestion des donateurs
Suivi des dons
Quickbooks Online
Fonctionnalités les mieux notées
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Suivi des frais

Avis sur Neon CRM

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
47%
4
43%
3
7%
2
2%
1
1%
Jeff
Jeff
Founder ()
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Z2 System's NeonCRM - "Yes, it's right for you and your organization."

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : Almost 4 years ago, when I considered which contact/donor relations management software platforms I was going to use for the ministry, here are a few of the things I was looking for: 1. Expandability (Will the system grow with us as we need it to without paying for what we don't need?) 2. e-Commerce - Are the e-commerce functions user friendly? Are they secure? Does it have integrated merchant service capabilities and can it seamlessly integrate with the database/account management capabilities? 3. Can I easily segregate, query, and manage contacts/donors? Can I track all of our touches with our contacts/donors and view them in one place/interface? 4. Do the front-end functionality components make it easy for our contacts/supporters/donors/etc. to communicate and do business with us? 5. Can we easily integrate our CRM communication/outreach/events/etc. into our existing website, social media, and vice versa? I was pumped when I got a "Yes" answer to all of the questions above from the team at Z2 Systems about the NeonCRM.
I have extensive experience with some of the larger CRM providers and their products. I can say that without a doubt, the NeonCRM system is as functional, robust, expandable, and overall as capable, right out of the box, as systems costing 10 to 20 times as much. Clients are not hit with additional charges for modules that should already be included in the overall package. With regards to customer service and the company's employees and management actually listening to the customer and making adjustments to the system in order to meet the needs of the customer, Z2 Systems blows everyone else away. Coupled with its available seamless and cost-effective merchant services account integration partners, NeonCRM is a great option for any size organization and budget.

Katie
Director of Donor Relations (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Easy to use, helps me stay organized

5,0 il y a 6 mois

Avantages :

Neon CRM is very easy to use. They provide a great academy to walk you through their system which was a great help when I first started using it. I like that reports are easy to pull, I can quickly update donor information or add a donation, and I LOVE that I can send emails to our supporters right from Neon CRM.

Inconvénients :

There are a few small technical things I would change with the Email Campaigns, mostly related to how the emails appear when opened in Outlook. But, this is not enough of a problem for me to want to change the way I send emails.

Noah
Development and Communication Manager (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Solid CRM With Built-in Processing

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Neon CRM allowed some excellent integration with third parties (like SMS contact), but I did wish they did more in-house.They were constantly working to improve donor deduplication, but they'd not quite perfected it when I left BBBS-ETN.

Avantages :

The visual UI of their CRM allowed for an incredible amount of customization.Grouping households so that a household wouldn't register as having lapsed even with different members of the household were donating was a key feature many CRMs don't have.

Inconvénients :

Their smart donor identification (for when someone - either user or donor - would incorrectly enter information) wasn't as solid as others I've seen.

Utilisateur vérifié
Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente en gros, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Neon I think so

3,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I love it it keeps everything running smoothly

Avantages :

I loved that I can do my in boarding and keep track right from the get go!

Inconvénients :

A lot of notifications for stuff I don’t use.

Jahid Hasan
Marketing Manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Neon CRM is really helpful for my small startup

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Neon CRM is a superior CRM system. It is intuitive, fast and easy to use, especially with all the integrations it offers. I highly recommend Neon CRM!

Avantages :

I am a long-time user of Neon CRM and I have to say, it has been a blessing. It's made marketing so much easier and I've been able to get just as much work done in half the time. It also has a fantastic customer service team who are always there to help when I'm stuck on something or need advice.

Inconvénients :

Neon CRM is the best CRM I've ever used. It's got a great user interface, a feature rich marketing automation suite, and an easy-to-use customer contact list. Every day I'm grateful for how it helps me manage the customer relationships I have with my clients.