17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Poltio

Poltio vous aide à améliorer le parcours de vos clients grâce à des outils de recherche de produits réactifs et sans code. Tirez parti des outils dont vous avez besoin pour recommander les bons produits à vos clients, les impliquer et les inciter à partager volontairement leurs informations avec votre marque.

Poltio vous permet de choisir l'un de ses nombreux modules pour fournir des recommandations de produits intelligentes et instantanées en utilisant des données zero party.

Le Dynamic Product Finder de Poltio peut intégrer votre catalogue de produits et utiliser les choix des clients pour proposer des recherches basées sur des règles et des attributs.

Qui utilise Poltio ?

Les entreprises spécialisées dans le commerce de détail, l'e-commerce, les outils grand public, les voyages, l'hôtellerie, les appareils électroménagers et les clubs de fidélité.

Poltio Logiciel - 1
Poltio Logiciel - 2
Poltio Logiciel - 3
Poltio Logiciel - 4
Poltio Logiciel - 5

Poltio ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Poltio

Poltio

5,0 (10)
40,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
30
2
4,9 (10)
4,9 (10)
5,0 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 819)
4,3 (6 819)
4,1 (6 819)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Poltio

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Génération de leads
Suivi des interactions
Marketo Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Livraison de contenu
Planification des campagnes
Formaloo
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Création et conception de formulaires
Formulaires personnalisables
Jahia
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion de site web
Options de publication de contenu
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
OneHash CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des contacts
Gestion des leads
Apex Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des récompenses
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing

Avis sur Poltio

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Songül
Product Operations Specialist (Turquie)
Vente au détail, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Poltio X Hopi Partnership

5,0 l’année dernière

Commentaires : It is important for us to understand our customers therefore, we use Poltio’s SaaS platform to gather zero-party data through interactive contents. Other than interactive surveys, we also use Poltio to create customer satisfaction surveys to improve our operations. To this day, we created contents such as gift finders, friendship quizzes, customer satisfaction surveys, incentivized test contents and many more.

Avantages :

What we like the most about Poltio is that it meets all our survey needs. This is very important for us, as it gets very chaotic when we need to contact different vendors for different surveys. Working with one survey provider that knows all your needs comes with benefits such as suggestions from their side on creative survey ideas. Also, I think it is a must to mention Poltio’s team. They are very dedicated, proactive and responsive. We really feel like we are part of the same team. Moreover, they recently renewed their platform and I can say that the new platform has really eased our way around.

Inconvénients :

We didn’t encounter any notable problems with the platform. We are satisfied with the service we obtain. One thing that is worth mentioning is that the platform doesn’t allow for multiple logins through a single account. In my opinion, supporting different user levels would also be a valuable asset for companies.

Mustafa
Marketing Manager (Pays-Bas)
Machines, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great tool for engagement via Instagram Stories and lead generation! Very helpful team!

5,0 l’année dernière

Commentaires : In our vertical, creating engaging content on social media is difficult and we didn't have any 1st party data on our consumers. We use Poltio quizzes to engage our followers periodically on social media and gather 1st party PII (email / mobile number). We also use Poltio surveys to understand and regularly gather feedback from our end consumers and distributors.

Avantages :

We use Poltio's quiz module to create monthly, incentivized competitions via our Instagram page. I like that it's a native-like experience embedded in IG stories. It's a great way to grow followers (we grew from under 10K followers to 70K since we started quizzes) and gather PII (email/phone number data). It's also great that the PII data collected can be segmented using quiz responses. I also like that it's a one-stop shop. In addition to quizzes, we also do surveys on Poltio to gather feedback from customers and distributors.

Inconvénients :

I didn't encounter significant issues with the platform.

Dilara
Senior Lead - Digital Performance and Platforms (Turquie)
Fabrication électrique/électronique, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A must-have tool for e-commerce websites!

5,0 l’année dernière

Commentaires : One of our top priorities when designing our new website was to suggest the product or products they require by asking them a few quick and effective questions in categories where we offer a wide range of products and where it is difficult for our users to find the product they require. We were able to fully meet this need by collaborating with Poltio.

Avantages :

What I like most is the solution-oriented and positive approach of Poltio’s team. Whenever we have an idea or a need, we find solutions quickly or come up with suggestions when we get in touch with the Poltio team. In addition, thanks to the flexible structure of the platform, they see all our survey and interaction needs in different fields. Thanks to the different theme settings, when we want to use the same content in our other brands, we can offer a native experience to our users with different views.

Inconvénients :

I didn't encounter significant issues with the platform.

Cemre
Digital Data & Growth Marketing Manager (Turquie)
Produits alimentaires, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Pepsico Poltio partnership

5,0 l’année dernière

Commentaires : We have a KPI to position our app as a data and insight engine for all Pepsico brands. With Poltio tool we as Pepsico Turkey:-Created in-app interest surveys to understand the interests and daily habits of our app owners and we segmented them into different interest groups according to their responses.-Created in-app insights surveys to take answers from our specific brands to shape our brand's future marketing activities.-Created feedback surveys to measure the satisfaction level of our existing app users.

Avantages :

Team:They have a really productive team, they are highly motivated to drive value to their consumers. They are aware of our business problems and expectations and always suggesting to the point solutions and alternatives.Tool capability:Platform is easy to use and easy to embed into companies' digital assets. This tool helped us our in-app user engagement and user data enrichment KPIs successfully.

Inconvénients :

We didn't have any negative experiences.

Meric Sevgi
Founder (R.-U.)
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Impactful Outcome from The Product Finder for E-Commerce Client

5,0 l’année dernière

Commentaires : 10/10

Avantages :

I've used Poltio for an e-commerce client I've had. We were able to customise the product finder according to the client's product categories. With the support of the product finder, client's average order value has increased 60% where cart abandonment rate went down 15.7%.

Inconvénients :

I have not encountered anything to my dislike.