BlueCamroo

BlueCamroo

par BlueCamroo

Qui utilise BlueCamroo ?

This is the award-winning Online CRM and Project Management Software for small and medium-size businesses that allows you to delight your clients from your very first contact to becoming your client.

Description de BlueCamroo

BlueCamroo is a complete, integrated, and affordable web-based all-in-one online Business Productivity Suite that helps your business manage Sales, Customers, and Projects more efficiently and profitably.

BlueCamroo is a single online tool that replaces multiple stand-alone solutions, including: CRM; Time Tracking/Reporting; Invoicing; Project Management & Collaboration; Business Process Automation; Email Marketing; Revenue & Expenses Management; Social Network Monitoring; and much more.

Informations sur BlueCamroo

BlueCamroo

http://www.bluecamroo.com

Fondé en 2008

Prix de BlueCamroo

BlueCamroo n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de BlueCamroo est disponible à partir de 41,00 $US/mois.

À partir de

41,00 $US/mois

Prix

$41 per user/month* billed annually $49 month-to-month +Plus Add-Ons

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

BlueCamroo - Fonctionnalités

Logiciels CRM en ligne
Analyse du service client
Catalogage et catégorisation
Contrôle des réponses par e-mail
Gestion des connaissances
Messagerie instantanée
Mesure des performances
Portail libre-service
Recherche
Suivi du support client
Accès mobile
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du chat interne
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
e-mail marketing
Achats
CRM
Facturation
Gestion de la formation
Gestion de projets
Gestion des commandes
Gestion des employés
Gestion des fournisseurs
Gestion des stocks
Gestion du marketing
Gestion financière
Mesure des performances
Planification
Suivi du temps et des dépenses
Diagrammes de Gantt
Gestion des idées
Gestion des portefeuilles
Gestion des ressources
Gestion du budget
Modèles personnalisables
Méthodes Agile
Méthodes classiques
Outils de collaboration
Portail client
Suivi des étapes
Suivi du temps et des dépenses
Suivi progression/coût
Tableau kanban

Avis sur BlueCamroo

Afficher 5 avis sur 5

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
5/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
5/5
Rapport qualité-prix
5/5
Esteban C.
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 01/02/2018
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 01/02/2018
Jennifer N.
Special Projects
Construction
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 18/05/2016

"Best Customer Service I Have Ever Experienced - Also a great product!"

Avantages: BlueCamroo is a great product. It is extremely fast and reliable, fun to use, very customizable, and it does way more than we were looking for. We find that we really love the features we didn't even realize we needed. I love the automatic workflow rules, and the task and project management especially. All I was originally looking for was reliable CRM software that would track both companies and contacts and group them together the way we wanted (easier said than done), and this fit the bill perfectly. We had tried to implement other systems in the past, and they couldn't even handle this much. I love the fact that we just log in on a browser, and there is nothing to ever go wrong with the software. Oh, and I like the social-media style interface that makes working in some of the sections seem like checking your FaceBook feed.

Inconvénients: Hmmm. That's hard because I like everything. The ONLY halfway annoying thing I've found is that a few of the date fields seem to be in non-american order, and I misread the dates. That being said, I'm sure they would fix it if I complained.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 18/05/2016
Tom P.
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    Sans note
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 21/09/2011

"Gradually taking over our business - in a good way!"

Commentaires: BlueCamroo is an incredibly flexible and versatile system, with loads of features. We started out using just the basic CRM, then the tasking and to-dos, then simple projects. Then we spotted that BlueCamroo can generate and send sales quotations for us, which means our Sales Pipeline reports are always up to date. And invoicing. Oh, and time tracking too; and automatically working out chargeable time for all our staff with the correct billling grades and rounding rules, which used to take me personally a day every month. We're also using the Social Network Scout feature to find sales opportunities out of Twitter and Facebook, and I think our next step will be migrating our email newsletter onto BlueCamroo's built-in Campaign Manager so that Campaign history is in the contact records as well. All in all, we're seeing huge value from having so much of our business running in one system. Highly recommended!

Avantages: Flexible. Powerful. Covers most areas of our business, and we can set it up to work the way our business works.

Inconvénients: Invoicing only integrates to Quickbooks, which we don't use. I understand other systems are being integrated shortly, which will be great as getting invoices into our accounting system is the last thing to automate for us now.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 21/09/2011
Amy v. L.
Director, Content Marketing
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 09/01/2018
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 09/01/2018
Alexi L.
Director of Inbound Marketing
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 19/09/2017
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 19/09/2017