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à choisir le meilleur logiciel

Description de LS Retail

LS Central est une solution logicielle tout-en-un qui étend Microsoft Dynamics 365 Business Central et réunit des fonctionnalités de PDV (point de vente) et d'ERP (Enterprise Resource Planning) dans un système unifié.

En d'autres termes, un seul logiciel complet suffit pour gérer les finances (ERP [Enterprise Resource Planning] Microsoft), le PDV (point de vente), les opérations en magasin, la gestion de la chaîne d'approvisionnement, l'inventaire, l'e-commerce et la fidélisation des clients.

Qui utilise LS Retail ?

Un système idéal pour les commerces de détail, les restaurants, les hôtels, les pharmacies et les stations-service

LS Retail Logiciel - 1
LS Retail Logiciel - 2
LS Retail Logiciel - 3
LS Retail Logiciel - 4
LS Retail Logiciel - 5

LS Retail ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LS Retail

LS Retail

4,3 (125)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
144
Intégrations introuvables
4,1 (125)
4,1 (125)
3,6 (125)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
89,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
110
58
4,1 (967)
3,9 (967)
4,0 (967)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à LS Retail

Lightspeed Retail
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
SambaPOS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ERA-IGNITE
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Pour les concessionnaires automobiles
Rapports et analyses
Sage Accounting
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Grand livre général
Reporting financier
myPOS Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Paiements en personne
Point de vente (PDV)
Agora
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la communication
Rapports et analyses
Traitement automatique du langage naturel
Vend
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion multicanal
Suivi des coûts
Stratus Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des remises
Lecture de codes-barres/tickets
Spark Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Suivi des activités

Avis sur LS Retail

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
3,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
43%
4
46%
3
10%
Gokulnath
Gokulnath
Technical Consultant (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best ERP for Retail sector

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

Best way to track your daily expense and income in Retail zones. Can handle larger data volume. Can be integrated with any solutions like whatsapp, Payment gateways, Etc.

Inconvénients :

It comes as an Vertical software with Business central. not as a standalone software

Dilanka
Project Manager (Sri Lanka)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

All-in one Retail Solution for a plug and play action

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance Management. Sri Lankan IT Industry is highly competitive in introducing a modernly made Retail Management Software Solution to make things go ahead in Retail sales industry with efficiency and good standard, and herewith LS Retail and its business logic designs as an Implementation person I did see bigger advantages to follow a well-developed framework. LS Retail was a Thumbs up from both the Implementer and the End-Customer.

Avantages :

Wide-spread Configuration capability is a huge plus point selecting this as the main Retail Solution for a Retail operations-driven Business or an Enterprise. LS Retail has the capability to deploy as a vertical software solution for Microsoft Dynamics NAV/Business Central which makes the solution proposals more competent and viable. In terms of UI/UX, the user-friendliness is an achieved goal metrics here at LS Retail.

Inconvénients :

Although the capacity to configure the system is given at a performable level as a Deployer I am keen for good development capabilities to be carried out, overlayed or extended. At the moment the pricing structure is not that viable for South Asian Market from implementation and proposal development experience.

Kevin
Solution Architect (Canada)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

We had the chance to implement LS. NAV Version 800.03 and version 900.05 at different client site.

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

The screen is intuitive and easy to use. The functionality does not seem overwhelming or hard to understand. It pack with features and also works with different variation type of retailers- a pure retail store and or hospitality type. It can all be taken care by one system. You can also customize the application to fit your needs such as hide features for some users or also integrate new functionality such as payment integration. I like that it is web enabled which means that a retailer that want to have an Omni channel system can integrate their econmerce to this back office

Inconvénients :

Support or response are very slow from LS. Also for any fixes and hot fixes they provide is one the latest version of Dynamics NAV. This means that it is very hard to retrofit hotfixes from one version to the other. A good example are from version 900.03 to the newer 10.00.05. The fixes were not evident or detailed as it should have been. Also the software seems to be over promised. There are features listed that although present - does not fully cover the necessity of the client. A good example is again on version9.00.05 which although advertised as have a good coverage for hospitality- restaurant/bar, there were lots of issues or limitation of the software. The software may allow you to do some configurations and suggest some functionality but it does not work in the context of North America or lead to hard errors with system crash. Such errors were found and are still present in their split bill function for example. The cost is high as well since it is built on top of the dynamics nav stack.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Value for your dollars!!!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend users. The ability to have everything (>90%) of your needs fulfilled is a fantastic feat.

Avantages :

The ability for the software solution to work for you straight out of the box and then provide the adaptability and also extensive modularity is amazing.

Inconvénients :

The lack of a Human Resources aspect. Well there is HR involved but its very limited.

Fernando
Executive Director (Guatemala)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great business value

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Customer service, replenishment, retail operations, accounting, inventory, store management

Avantages :

Integrated solution, ease of use, world-class product, great functionality

Inconvénients :

Some tardiness in the technical response