Description de Vergic

Vergic Engage est une plateforme d'engagement client numérique qui améliore l'expérience client et les revenus des canaux numériques en agissant sur le comportement, la valeur et le parcours du client et en sélectionnant le canal le plus efficace pour chaque interaction.

Cette plateforme est facile à intégrer et permet aux marques et aux entreprises de dialoguer avec leurs clients grâce à des outils de messagerie et de collaboration pris en charge par l'IA/BOT, tels que :

- Chat en direct
- Chatbots
- Conavigation
- Chat vidéo
- Moteur de règles analytiques
- Messagerie

Qui utilise Vergic ?

Toute entreprise à la recherche d'une plateforme d'engagement client numérique.

Vergic Logiciel - 1 Vergic Logiciel - 2 Vergic Logiciel - 3 Vergic Logiciel - 4 Vergic Logiciel - 5

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Vergic

4,5 (4)
Vergic
35,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
85
6
4,8 (4)
5,0 (4)
5,0 (4)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
14
Intégrations introuvables
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Alternatives à Vergic

IBM Watson OpenScale
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
INSIDE
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Enterprise Bot
Fonctionnalités les mieux notées
Intégrations de tiers
Messagerie client en temps réel
Traitement automatique du langage naturel
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Relevé et historique des chats
Howazit
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
User.com
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Rapports et analyses
Suivi des interactions
AI Chatbot
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Botsplash
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Rapports et analyses
Réponses préenregistrées

Avis sur Vergic

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
50%
Marcus
Marcus
Business Developer (Suède)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Administration publique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use ,customizable customer service platform.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I'm very happy with this product. It lowers the workload from our serviceworkers and lowers the wait time for our customers.

Avantages :

As the title describes, The Vergic Engage platform is a fast implemented, fully customizable chat, bot and automation platform. We handle aproximately 3000+ requests each month with high satisfaction-index from our citizens. I'm able to help more than one customer at the time and I am not bound to a physical office. I'm able to work from anywhere with a higher capacity than with a Phone. The chatbot has been helping us for over a year. First an integrated external bot-pöatform and now the buildt in bottrainer platform. The bot has a high confidence rate and helps ut with over 1000 dialogs per month.

Inconvénients :

I would like the notifications from the software to be able to notify me when I'm on the move. I could see the benefits of an phoneapp that would make it possible for me our assistans to move around without the computer and still be notified.

Alexander
System Administration / Business analyst (Suède)
Administration publique, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Versatile, powwfull communication and automation plattform

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Great developers, agile and fast release og requested features

Avantages :

Plattform independent videochatt, co-browsing, functionality for setting up and collecting data, seamlesss integration between human agent and chattbot agent, swedish NLU language support.

Inconvénients :

OOB integration with Microsoft products/ecosystem

Sofia
Servicecentermedarbetare (Suède)
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : We are happy with it! Whenever there is a problem it is always fixed very quickly.

Avantages :

What I like the most is that it is so simple to use once you are working in the chat. It is easy for everyone to find the canned responses and to learn how to work in the program.

Inconvénients :

Since we communicate with our customers in both Swedish and English all changes have to be made on two different pages in order for the customers see on both the changes on both the Swedish and the English page. This leads to that I have to make all changes twice. It would be easier if I go to a canned response and can see both the swedish and the english version in one place or be able to change the times we are open in just one place and not two.

John
Senior Directot (R.-U.)
Comptabilité, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent Experience and VFM

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Excellent - there are many Chat tools available, bur Vergic is far superior to others we looked at and that I have used in the past.

Avantages :

Very easy to use and designed by operational experts that understand customer service. The Chat Bot is easy to use. Development an deployment is easy. Excellent Account Management - the team work with you and are a valued partner.

Inconvénients :

Nothing missing - there are a number of activities that will enhance the product.