15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Numerik

L'automatisation de la force de vente de Numerik rationalise chaque étape du processus de vente. De l'acquisition de leads à la conclusion de transactions, automatisez les tâches routinières et concentrez-vous sur les activités à forte valeur ajoutée. Cette plateforme intègre la gestion des données clients, la planification des tâches et le suivi des performances, de manière à réduire les interventions manuelles et à accroître l'efficacité. Les équipes de vente bénéficient d'une productivité accrue, d'une meilleure gestion des leads et de relances en temps voulu, ce qui contribue à augmenter le taux de conversion des ventes.

Qui utilise Numerik ?

Numerik est destiné aux équipes de vente qui souhaitent améliorer leurs performances. Convient aux équipes de toutes formes et de toutes tailles dans divers secteurs, de la restauration à l'automobile, en passant par le matériel et tout le reste.

Numerik Logiciel - 1
Numerik Logiciel - 2

Numerik ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Numerik

Numerik

4,8 (16)
299,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
154
Intégrations introuvables
4,6 (16)
4,6 (16)
4,4 (16)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 749)
4,3 (6 749)
4,1 (6 749)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Numerik

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Sécurité des données
Tableau de bord
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Base de données de clients
QuotaPath
Fonctionnalités les mieux notées
Calculatrice de commissions
Commissions en pourcentage
Planification des commissions
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Optymyze
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Génération de leads
Suivi des interactions
TigerLRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Gestion des contacts
Saisie de leads

Avis sur Numerik

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
25%
Sree Vignesh
Sree Vignesh
Sales Executive (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits chimiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Addictive

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Time-saving and the perfect tool for Internal sales - Especially if you have a large customer base

Avantages :

The whole app is gamified - It is addictive, effortless and best for forecasting and sales analysis.

Inconvénients :

Nothing that I could think of - If we need any changes - We request the developer team and it is done asap.

Réponse de l'équipe de Numerik

il y a 2 ans

Hey Sree! Thank you for your review, we really appreciate you taking the time to share your thoughts. I like your gaming analogy - it's great you're finding the app so easy (and addictive!) to use for sales forecasting & analysis with a large customer base. If you need any changes made, Jonny at support@numerik.ly is always happy to help out. All the best, Connie

Mike
Kay account manager (Nouvelle-Zélande)
Matériaux de construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

The worlds greatest sales tracker & forecasting tool.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We have found Numerik to be professional and easy to work with. They are great at training and continuing follow-up as the months have rolled along. We have to say they are very customer focused and their post-sales support is great.

Avantages :

It's a great tool to visually see how your sales are tracking, by month & year. I love being able to see how you can track each client and see how they are performing, and how you can set annual & monthly budgets. You can also see what products are being purchased and track them on performance based on previous years' purchases.

Inconvénients :

It would be good to have a dashboard that showed you how you are performing against the other members of the sales team/ department, as this creates a competitive spirit.

Réponse de l'équipe de Numerik

il y a 2 ans

Hey Mike, thank you for taking time to write such a positive review for Numerik - we greatly appreciate it! I'm happy that you're finding the app a great tool for helping you visualise progress, whether at the product, customer, monthly, or yearly level. Thanks for sharing your inter-team/department dashboard idea- we have an exciting resource launching soon regarding industry-level competition which may interest you, so keep an eye out! Additionally, I'm very glad you've found us easy to work with and supportive of your needs. That being said, if you have any more ideas, or need a hand with something, don't hesitate to message the team at support@numerik.ly. All the best, Connie

Fraser
Area Sales Representative (Nouvelle-Zélande)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My Numerik feedback

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : I am using it as a vital sales tool to frame many of my sales conversations.

Avantages :

I love the visual aspect, you can see at a glance where you're at vs your target. It's amazing how quickly you come to rely on it!

Inconvénients :

No fault of Numerik, but I don't utilize it to its full potential. I mainly use it for sakes forecasting and tracking. Numerik have provided training, I need to go back and revisit its capabilities.

Réponse de l'équipe de Numerik

il y a 2 ans

Hey there Fraser, big thanks from the Numerik team for taking the time to write a review! Wonderful that you're enjoying the app's visual design; I'm very glad that you consider Numerik as a vital sales tool to help you with sales conversations. When you're ready to revisit Numerik's capabilities, please don't hesitate to drop Jonny an email at support@numerik.ly, he'll be able to help you get more out of the app. Good luck with your future sales, Connie

Nic
Sales Representative (Nouvelle-Zélande)
Vente en gros, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Sales Tracker

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I use this program every day, but in particular a in depth review each week.

Avantages :

The ability to track and review customer sales performance. It can show what the month or quater or year is going to send up like. It shows if I'm tracking to budget or below. It shows any clients who have changed their buying behavior or any trends.

Inconvénients :

Maybe a little complex for looking up a particular clients performance when on the road in mobile version?

Réponse de l'équipe de Numerik

il y a 2 ans

Hello Nic, the Numerik team and I are grateful for receiving your detailed review, thank you for sharing your thoughts! Great to see you're getting good use from the mobile app, and finding it a high quality tool for reviewing your/customer performance and tracking progress. I'm pleased to share with you that our next major UI update includes some exciting changes to how individual client info is handled, especially in the simplicity department- keep an eye out! Best of luck for your future sales, Connie

Pat
Account manager (Nouvelle-Zélande)
Matériaux de construction, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good App

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Very good useful tool to use!

Avantages :

You can track your sales daily, keep up to date with how your sales are going and forecasting months ahead.

Inconvénients :

The app lags sometimes when trying to switch functions (eg changing custom dates for monthly sales)

Réponse de l'équipe de Numerik

il y a 2 ans

Hi Pat, thank you very much for using your time to write Numerik a five star review, we all really appreciate it! Great to hear you're finding the app to be a good, useful tool for helping you keep track of your daily sales and to forecast the months ahead. Thanks for pointing out the lag issue you're finding when switching functions- rest assured that our developers are working on the problem. However, if it gets worse, please do send support@numerik.ly a message. Cheers, Connie