Description de Optify

Optify enables coaches and clients to facilitate collaboration in a structured and efficient manner. The program management process is streamlined and individual progress and survey results are provided in aggregate to program sponsors.

Available in SOLO and TEAMS versions! Pricing varies

Qui utilise Optify ?

Coaching companies, solo coaches, executive coaches, large and small coaching providers

Où peut-on déployer Optify ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Optify

Assistance Optify

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 189 autres

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Optify

Assistance Optify

  • Support téléphonique
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Langues

anglais

Optify en vidéos et en images

Optify Logiciel - 1
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Optify

Optify

79,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
0,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
0,00 $US
Version gratuite
Essai gratuit
20,00 $US
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Optify

  • Automatisation des processus métiers
  • Bibliothèque de contenu
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Correspondance tutorat/coaching
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'apprentissage
  • Gestion de la communication
  • Gestion de programmes de tutorat
  • Gestion des clients
  • Gestion des objectifs
  • Historique des clients
  • Mesure des performances
  • Notes de session
  • Notes et commentaires
  • Personnalisation
  • Planification
  • Planification des rendez-vous
  • Portail libre-service
  • Rapports et statistiques
  • Suivi de la progression

Alternatives à Optify

monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com
Traduit en 18 langues, Bitrix24 est un logiciel tout-en-un. Disponible gratuitement et proposant des formules payantes, il inclut plus de 35 outils : CRM, tâches, sites, etc. En savoir plus sur Bitrix24
Zoho CRM offre aux entreprises une solution de gestion complète du cycle de vie en termes de relation client. En savoir plus sur Zoho CRM
Le logiciel d'entraînement personnel FitSW aide les entraîneurs à créer facilement des séances d'entraînement, à planifier des régimes, à suivre les progrès des clients, à gérer les plannings, etc. En savoir plus sur FitSW
Asana est un moyen simple d'organiser et de gérer l'ensemble du travail de votre équipe. Découvrez pourquoi plus de 9 000 clients lui attribuent 4,5 étoiles sur 5. En savoir plus sur Asana
Guider aide les grandes entreprises à facilement adapter et mesurer le mentorat pour créer des cultures d'apprentissage inclusives et durables. En savoir plus sur Guider
Plateforme de mentorat et de développement communautaire offrant une solution de mentorat évolutive. En savoir plus sur Mentorjam
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Tirez parti du logiciel et des applications pour instituts de beauté de Vagaro pour recevoir des demandes de rendez-vous, traiter des paiements, envoyer des rappels et faire prospérer votre entreprise. À partir de 25 $ par mois.
Profi helps professionals run all their operations in one place and grow their business more efficiently.
Simply.Coach est une plateforme de gestion de coaching de grande envergure qui numérise le parcours de coaching.
Une suite d'applications métier Open Source totalement modulaire, conviviale et évolutive. En savoir plus sur Axelor
Ensemble Open Source d'applications commerciales intégrées pour CRM (gestion des relations client), points de vente, sites web, e-commerces, vente, comptabilité, entrepôt, RH, projet et marketing. En savoir plus sur Odoo

Avis sur Optify

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Jean
President (É.-U.)
Conseil en gestion, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Optify's Coaching Platform is a Life Saver for Solo Coach Pracitioners who Hate Administrivia

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : The Optify platform has improved my coaching business by giving me the integrated tools to initiate and track client engagements and provide a way to share the coaching journey more fully and transparently with my clients. This has allowed me to focus ON COACHING vs THE BUSINESS OF COACHING. And for those of us who are working as sole practitioners, that is a critical gain of time back! And the client benefits from my ability to focus on what is most important - their development!

Avantages :

The ability to set up a standard coaching engagement with clients is outstanding, along with being able to schedule sessions, set goals, and track progress throughout the engagement. I love the ability to take session notes, and deepen client learning through the ability to assign resources from the wonderful Resource Library (and the ability to create my own resources is a nice add too). Tracking sessions and progress is easy, and the ability to schedule or reschedule meetings is great. I am using Calendly and it integrates seamlessly with the Optify Platform. I get consistently positive comments from my clients on the ease of use from their perspective as well. As someone who has often kept these elements in different places, this has saved me a huge amount of time. I often share the platform with my client as we co-create goals together, which I find is a great way to document as you go. Returning to the platform makes remembering the details much less stressful which I also really appreciate.

Inconvénients :

The only thing missing from my standpoint is invoicing capability. However, I have my own system for that and have not found that to be a big issue. I can easily go into the platform and see where I am with a client and that makes invoicing really easy (versus tracking the number of sessions in one place, the meetings in another place, my notes in a third place etc.).

Daniel
Executive Coach (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Optify is Game Changer

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : Optify offers the richest support I've ever experienced with a vendor partner. I was slow on the adoption of the system but once I started spending quality time with it, I was more and more amazed. While the technology is superior, the customer support is at a whole other level (meaning even higher)

Avantages :

The software is super intuitive to use, even for a non-techie like me. The support team is second to none - highly responsive and impactful. What I like most is the comprehensive suite of options that address all the most salient aspects of managing coaching in a large organization such as ours. The resource library is so helpful and it feels like the team has truly thought of everything. I love the option of sending notes to the client from inside the system. I would go so far as to say without Optify, we would not be able to offering the range, depth, breadth and quality of coaching we are offering out team members.

Inconvénients :

Nothing I can think of. The support team meets with me often and works to ensure I am aware of all updates and updates planned in the future.

Ghadah
Executive Consultant (Saint-Martin (partie néerlandaise))
Formation professionnelle et coaching, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Optify is the new approach to organizational coaching

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Smooth ride, great companion along the ride. All questions addressed immediately with minimal or no ‘‘impossibles’!

Avantages :

That they are Flexible and respond to our needs when we raise them. We see immediate implementation or a plan of implementation. That we can fully customize how it looks. The resources are great.

Inconvénients :

Nothing really. I just wish we have more scheduling options in the future in case Calendly is not supportive.

Catherine
Client (É.-U.)
Formation professionnelle et coaching, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Client view

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Great company, great customer service, always trying to improve the software and make life easier!

Avantages :

Optify has done a great job creating separate coach & client views so that it really is a confidential experience. I can contact my coach when needed, easily schedule with him, and keep track of my goals and progress.

Inconvénients :

I wish I used it sooner! It's a great, easy, and affordable online tool.