Dealertrack

Dealertrack

par Dealertrack

Qui utilise Dealertrack ?

Solution web pour les concessionnaires automobiles franchisés, qui permet de créer des contrats numériques, d'annuler des produits de pièces détachées, de gérer les performances, etc.

Description de Dealertrack

Dealertrack DMS fournit une solution basée sur le cloud conçue pour aider les concessionnaires à se développer avec une facilité d'utilisation, des processus connectés et une intégration ouverte. La plateforme intelligente, appuyée par Cox Automotive, est idéale pour les concessionnaires franchisés qui offrent un accès Opentrack aux fournisseurs tiers afin que vos données soient disponibles quand et où vous en avez besoin, sans frais supplémentaires. Plus qu'un fournisseur de technologies, Dealertrack est un partenaire engagé pour la réussite des concessionnaires.

Informations sur Dealertrack

Dealertrack

http://www.dealertrack.com

Fondé en 2001

Prix de Dealertrack

Dealertrack n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Dealertrack ci-dessous.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Dealertrack - Fonctionnalités

Logiciels pour concessionnaires automobiles
Base de données de contacts
Concessionnaire voitures d'occasion
Concessionnaire voitures neuves
Crédit concessionnaire auto
Gestion de la comptabilité
Gestion des collectes
Gestion des documents
Gestion du financement
Intégration de sites web
Service clientèle
Suivi de location

Avis sur Dealertrack

Afficher 5 avis sur 73

Note globale
4.3/5
Facilité d'utilisation
4.2/5
Service client
4.2/5
Fonctionnalités
4.3/5
Rapport qualité-prix
4.3/5
Benjamin L.
Director Maintenance Operations
Automobile, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/03/2019

"Dealertrack DMS"

Commentaires: I use this software daily to help keep the productivity at my company flowing. It allows us many great options to manage our operations. I would recommend this to those that are looking at the product for a complete solution.

Avantages: The software offers a true variety of options when it comes to daily operations. The team at Dealertrack is always on top of updates and communication and the system rarely if ever has any issues.

Inconvénients: There aren't many cons from my standpoint, it provides a tool to help get things done in an efficient manner. The only issue you may run into is when you have people setting up others accounts, they can either give too much or too little to the user in terms of options. I would advise training the HR or whomever you will have set the program up to be very specific to each persons roll in the company, again this is a user issue not the program itself

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/03/2019
Michael S.
Finance Director
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/11/2019

"The Gold standard "

Avantages: Before Dealertrack, trying to get credit applications over to banks was a tedious and monotonous process in which created a lot of tension for customers. The reason? Because to wait for a disposition for a customer could take quite some time. Enter Dealertrack! With Dealertrack, getting approvals was quick and easy.

Inconvénients: Nothing to report. During the time that I used it, I don't ever recall having any issues or having to call them up for either training or technical support. This is a true testament to how easy their software is to use.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/11/2019
Britney M.
Digital Advertising
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/12/2019

"Second Best of Lender Submission Platforms"

Commentaires: Overall, it is an easy to use, And more importantly, easy to train platform. However, it lacks in the overall non pay-to-play capability in relation to it's peers.

Avantages: It is very easy to train employees to use and is esthetically appealing. Also, its integration with other products, specifically its DMS, is second to none.

Inconvénients: It is limited. You have to pay for everything. It has limited internal capabilities. Very expensive. No captive has partnered with them to mitigate said costs.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/12/2019
Adam K.
Finance Manager
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/12/2019

"Good tool but not great"

Commentaires: Dealertrack is mandatory for my job. The dealership has been using it since before I started working here. Its old school and could use a facelift. I hear they're coming out with a unify system but we'll see if it is much of an improvement.

Avantages: It allows me to accomplish most of my daily tasks without much headache

Inconvénients: The user interface isn't great. It could be so much better. Some parameters should be automatic. In the forms section the scroll function is weird and everything seems very old school.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/12/2019
Utilisateur vérifié
Quality Assurance Analysts
Automobile, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018

"When it works it is acceptable."

Avantages: When it is up and running it is useful and would be great, the idea of what it can do is exactly what you would want. If I want to see the service history from the last year I couldn't get all the information I needed. Not sure if this is because we didn't have the software integrated correctly or what.

Inconvénients: Had problems logging on in the morning when I first got to work. The Vin scanner doesn't always read on the first try, have to scan and scan to get it to read. The mobile application just didn't work fast enough. I often had to go back to my desk to get all the data I needed and by then it was too late to capitalized on the initial interaction with the customer.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018