Description de Dealertrack DMS

Dealertrack DMS fournit une solution basée sur le cloud conçue pour aider les concessionnaires à se développer avec une facilité d'utilisation, des processus connectés et une intégration ouverte. La plateforme intelligente, appuyée par Cox Automotive, est idéale pour les concessionnaires franchisés qui offrent un accès Opentrack aux fournisseurs tiers afin que vos données soient disponibles quand et où vous en avez besoin, sans frais supplémentaires. Plus qu'un fournisseur de technologies, Dealertrack est un partenaire engagé pour la réussite des concessionnaires.

Qui utilise Dealertrack DMS ?

Solution web pour les concessionnaires automobiles franchisés, qui permet de créer des contrats numériques, d'annuler des produits de pièces détachées, de gérer les performances, etc.

Vidéo de Dealertrack DMS
Dealertrack DMS Logiciel - 1 Dealertrack DMS Logiciel - 2

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Dealertrack DMS

4,4 (109)
Dealertrack DMS
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
28
4,2 (109)
4,3 (109)
4,3 (109)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
4
Intégrations introuvables
5,0 (1)
4,0 (1)
5,0 (1)
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Avis sur Dealertrack DMS

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
18%
3
11%
2
2%
1
4%
Michael
Michael
Finance Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Gold standard

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

Before Dealertrack, trying to get credit applications over to banks was a tedious and monotonous process in which created a lot of tension for customers. The reason? Because to wait for a disposition for a customer could take quite some time. Enter Dealertrack! With Dealertrack, getting approvals was quick and easy.

Inconvénients :

Nothing to report. During the time that I used it, I don't ever recall having any issues or having to call them up for either training or technical support. This is a true testament to how easy their software is to use.

daniel
Owner (É.-U.)
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The one and only solution for financing

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Awesome experience, I wouldn't use anything other than dealertrack to submit deals at my used car dealership.

Avantages :

-Very easy to find new lenders for sub-prime financing -Works very well with wayne reaves -The application process for submitting customers info to finance companies is seamless -Easy to submit applications to multiple lenders

Inconvénients :

-Has a bit of a learning curve -The website should have a walkthrough for new users to learn the platform Nothing other than those 2 i've noticed

Brittany
Collections Manager (É.-U.)
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Functional for us

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : It works well for what we need in our dealership. We use many different sections of the DMS and it's nice that for the most part they communicate well with one another.

Avantages :

I like the ease of the General Ledger side of Dealertrack. For me, it works pretty well and is easy to navigate.

Inconvénients :

I wish the stocking in of parts would translate into processing an invoice easier.

Steven
Salea manager (É.-U.)
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tragic update

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : I've been using dealtrack for 15 plus year's and previously loved it, however after the change i absolutely hate it and will be looking into other options like RouteOne

Avantages :

Absolutely NOTHING, the ONLY thing this update did was get me to look into RouteOne!

Inconvénients :

There is absolutely nothing i like about it, WHY would you change something that wasn't broken and user friendly? I don't get it, so i will be looking into other options!

Briana
OFFICE MANAGER (É.-U.)
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use, fast results.

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

The ease of navigating the system is wonderful.

Inconvénients :

Access to chat seems to be difficult to find. When I need to reference something mentioned in the initial chat, it is a bit difficult to relocate those terms.