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Description de eMaint CMMS

eMaint fait partie du groupe Fluke. Cette solution logicielle primée de gestion de maintenance assistée par ordinateur (GMAO) est conçue, tant dans son logiciel que dans son modèle de livraison, dans un but de partenariat. Son interface adaptative permet aux utilisateurs de connecter des données pour recueillir des informations exploitables, de connecter des équipes pour effectuer des opérations rationalisées et de connecter des systèmes pour obtenir un retour sur investissement plus important.

Qui utilise eMaint CMMS ?

Les secteurs suivants : fabrication, gestion des installations, flotte, prestataires de services, pétrole et gaz, construction, municipalités, distribution, entreposage, soins de santé, services publics, éducation, agroalimentaire et emballage

eMaint CMMS Logiciel - 1
eMaint CMMS Logiciel - 2
eMaint CMMS Logiciel - 3
eMaint CMMS Logiciel - 4
eMaint CMMS Logiciel - 5

eMaint CMMS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

eMaint CMMS

eMaint CMMS

4,4 (294)
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
90
106
4,2 (294)
4,2 (294)
4,4 (294)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
24,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
88
10
4,5 (196)
4,5 (196)
4,5 (196)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à eMaint CMMS

SafetyCulture
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des documents
Suivi de la conformité
Fleet Maintenance Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Fracttal
Fonctionnalités les mieux notées
Création de bons de travail
Maintenance préventive
Suivi des ressources
Azzier CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
iMaint EAM
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
MAPCON
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Planification de la maintenance
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des bons de commande
Reporting financier
Hippo Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Imagerie et rayons X
Planification des rendez-vous
UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des stocks
Gestion des stocks

Avis sur eMaint CMMS

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
42%
3
5%
2
1%
1
2%
Francisco
Francisco
CMMS Coordinator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Trench Shoring

5,0 il y a 5 mois

Avantages :

Ease of Access. Very user friendly. Easy Management

Travis
Maintenance Manager (É.-U.)
Pétrole et énergies, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Maintenance software for Absolute Energy

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We have had our ups and downs, the group has always been good to work with but limited time on set up and implementation limited what we were able to accomplish, so this work continues. The team has been great.

Avantages :

The flexibility to tailor the system to our work flows. Ease of use. Ability to use the software from an advantage as maintenance. Many options and eMaint staff understand maintenance!

Inconvénients :

With all the options it is difficult to follow through the setup, Work flows may help stream line this process? Many of the eMaint personnel have better ideas and experience that we did not know going into the process of migrating from another system. This changed are procedures for the better but a lot of group brainstorming has been needed to specify our needs.

Adam
Procurement MGR (É.-U.)
Appareils médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

our experience with EMaint

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Search options are great. But for a fast-paced and international service company, they were not able to deliver everything they promised.

Avantages :

It does have major sorting features, which were not available with our previous software. We are a service/repair company needing to consolidate to a single software to handle work order mgmt, asset mgmt, inventory mgmt, purchasing mgmt, etc. Being able to quickly sort and locate an item is a major plus.

Inconvénients :

We were hurried through the implementation process, and other than the initial call and giving you a few days, there was little or scattered help and customizing the software. After purchasing the software and implementation, they essentially tell you to watch some videos and have fun setting it up yourself. We have had the software for over a year and are still not able to fully utilize it for our company. We still having to use our previous software while crippling along trying to get some use out of this software and the mobile app, while still trying to get main features set up and fine-tuning others. Not that we haven't had any assistance at all. But it's back-and-forth emails that sometimes get answered and sometimes do not, and a lot of them not understanding your requests, and sometimes situations never getting handled at all. If you are looking for a company that will work to make sure your software is functioning to your liking, this is sadly not it.

Réponse de l'équipe de Fluke Corporation

il y a 2 ans

Hi Adam, Thanks for reaching out and for your feedback - we're so sorry to hear your eMaint experience has not met expectations! Our goal is to always provide the best customer service in the industry and ensure your team's use of the system is nothing less than successful. Your customer success manager will be reaching out to align the next best steps through the use of our different resources available. Thank you again for your honest feedback and we look forward to helping you move forward in the best manner possible. Your eMaint team

David
Senior Project Planner (É.-U.)
Aviation et industrie aéronautique, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Two Years of eMaint x4 Experience, Now Transitioning to x5

4,0 il y a 4 mois

Avantages :

eMaint x4 and x5 are best at handling work orders. Both are excellent at this. We were unable to implement condition monitoring on x4: it remains to be seen whether x5 will be better. The marketing folks, of course, indicate that x5 will work well.

Inconvénients :

The x4 support staff were not particulary helpful in explaining how to incorporate hand held and fixed vibration measuring tools into a condition monitoring workflow. We haven't gotten that far, yet, with the x5 rollout.

Joel
Senior Engineer (É.-U.)
Automobile, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best CMMS System Bar None

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I have done two implementations with eMaint at two different companies and several other implemenations in my 36 years previous past experience. eMaint is by far the best product and team that i have ever worked with and I look forward to continue this relationship until I retire!

Avantages :

eMaint is flexible and easy to use, it reporting and workflow function make it extremely valuable in make the data gathered accessible and actionable. This along with the fluke connectivity make it the most user friendly and powerful maintenance tool in the box ! I have been in Maintenance for 36 years and this is the best system i have ever used, customer service is the best out there and the team is awesome!

Inconvénients :

Sometimes the the system does get a bit confusing going between tasks but the team has been working out these bugs.