Yellow Dog

Publié le 04/12/2018
Adam P.
Owner
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
2 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
1 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Just eh... It's supposed to be the 'cadillac of inventory software'... I don't get it. It makes things a lot more complex than needed and the implementation team did a very careless job.

Inconvénients: Probably the price vs what they actually did for the set up. I wish I could go back and never buy it.

Training and Clarity is Best Solution

Publié le 22/03/2019
Keisha A.
Cost Control Manager
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The software is easy to use. The constant upgrade of the software is a plus whereas the company takes into suggestion client feedback and uses it to make the software better.

Inconvénients: That some of the security features are not all that good. In terms of being able to over receive products into the system and being able to receive without a purchase order. (However, I learnt that this feature can be changed once requested)

YD Review

Publié le 21/03/2019
Damien M.
Purchaser
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: YD is helping our company by improving efficiency and streamlining systems. The customer support has been absolutely amazing.

Avantages: Links to POS, and Quickbooks, seamless list-building and it’s easily searchable.

Inconvénients: I think YD should partner with a POS software platform (or develop one of their own) PRIOR to selling it to clients.

F&B user

Publié le 22/03/2019
Gary S.
Restaurant Engineer
Produits alimentaires, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Developers are approachable when making suggestions or asking for help

Inconvénients: Not intuitive at times, somewhat clunky interface