Avis clients sur Yellow Dog Inventory

par Yellow Dog Software

Filtrer par :

Note moyenne

  • Note globale
    3,8/5
  • Facilité d'utilisation
    3,5/5
  • Service client
    4,5/5

En savoir plus sur Yellow Dog Inventory

Full featured inventory system for Hospitality to handle the needs of resorts, clubs and all general Retail and F&B operations.

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4 avis affichés

Gary S.
Restaurant Engineer
Produits alimentaires, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2019

"F&B user"

Avantages: Developers are approachable when making suggestions or asking for help

Inconvénients: Not intuitive at times, somewhat clunky interface

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2019
Damien M.
Purchaser
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/03/2019

"YD Review"

Commentaires: YD is helping our company by improving efficiency and streamlining systems. The customer support has been absolutely amazing.

Avantages: Links to POS, and Quickbooks, seamless list-building and it’s easily searchable.

Inconvénients: I think YD should partner with a POS software platform (or develop one of their own) PRIOR to selling it to clients.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/03/2019
Adam P.
Owner
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/12/2018

"Yellow Dog"

Avantages: Just eh... It's supposed to be the 'cadillac of inventory software'... I don't get it. It makes things a lot more complex than needed and the implementation team did a very careless job.

Inconvénients: Probably the price vs what they actually did for the set up. I wish I could go back and never buy it.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/12/2018
Keisha A.
Cost Control Manager
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2019

"Training and Clarity is Best Solution"

Avantages: The software is easy to use. The constant upgrade of the software is a plus whereas the company takes into suggestion client feedback and uses it to make the software better.

Inconvénients: That some of the security features are not all that good. In terms of being able to over receive products into the system and being able to receive without a purchase order. (However, I learnt that this feature can be changed once requested)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2019