Great Product

Publié le 09/05/2018
Jordan C.
Facilities Manager
Vente au détail, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Big Sky is highly configurable and it is easy to add custom features. We were able to replicate a store facilities quality scorecard, eliminating the need for bulky hard copies.

Inconvénients: This platform is being phased out in favor of another platform. The replacement platform is also very powerful, though somewhat less configurable.

Great System!

Publié le 22/09/2016
Jordan C.
Facilities Manager
Vente au détail
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Big Sky is a highly customizable, user-friendly system.

Inconvénients: Their office is in Southern CA, but I'm in NYC. Would be great to have them closer!

We only use this for one client, but it is simple to use

Publié le 06/06/2018
Angela W.
Operations Mangager
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: One of our clients requires us to use this for billing them and updating them on job statuses. It has a lot of features that seems like it would make it easy to access information. As a user It is easy to create invoices and upload documents.

Inconvénients: I wish there were a search function to find all related work orders and invoices without having to go to each section and look manually.

Pretty user friendly on the tech side

Publié le 24/04/2018
Joel W.
Office manager
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: We use this system only as our customer requires us to bill them through it, so we only use it a couple of times a month. That being said, I have been impressed with the ease of use. It only takes a few minutes for me to upload an invoice and submit it. We can easily view the status of our work orders as well.

Inconvénients: The only complaint I can think of is that we do not always get a notifications that we have a new work order.