Avis clients sur Utilibill

par Utilitybilling.com

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Note moyenne

  • Note globale
    4,2 /5
  • Facilité d'utilisation
    4,2 /5
  • Service client
    3,8 /5

En savoir plus sur Utilibill

Cloud based utility billing, provisioning, payments, customer portal, B2B, XML, print. FACEBOOK, TWITTER & LINKED IN integration

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4 avis affichés

Alexandra W.
Founder
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2013

"Great cost effective billing platform"

Commentaires: Love the flexibility of Utilibill. Billing is automated, customers love payment IVR and all the automation around self configuration. Collecting the money is soo easy now and its made a big difference to cash flow.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2013
Jocelyn S.
Strata Manager
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2016

"Use at your peril! System was inoperable in many areas and support lacking"

Commentaires: Since September 2015 we have attempted to get minor issues resolved (concessions, address errors etc) to commence using the software. No service! No billing! No support! When we raised a query we were terminated!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2016
Damian K.
Managing Director
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/10/2009

"End to end billing provisoning and payments + customer portal"

Commentaires: Awesome systm that has replaced mny disperate unconnected systems with this all-in-wonder platform. They are contantly adding improvements also

Avantages: 100% web based
software as a service
15 plug in modules
highly customisable
competitive pricing @ between 1 and 2% of monthly revenue

Inconvénients: none so far

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/10/2009
Katherine F.
Gerente de Research & Sales
11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2018

"It has worked for us as billing software"

Avantages: It has been very easy and its interface is very dynamic for us, we do billings and its function of automatic invoicing has worked perfect to date, in general lines it has been quite good

Inconvénients: So far we have not found any errors in the platform, however we have very little time using it, to find an error we will let you know

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2018