Avis clients sur SAS Customer Intelligence 360

En savoir plus sur SAS Customer Intelligence 360

SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.

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Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

SAS Customer Intelligence 360 - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
5,0

Probabilité de recommander le produit

9/10

SAS Customer Intelligence 360 a reçu une note globale de 4,5 étoiles sur 5 d'après 2 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Note du produit

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Utilisation

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Utilisateur vérifié
CEO (Côte d’Ivoire)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

best company for optimize your marketing

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : the overall experience with SAS Customer Intelligence 360 is very incredible and it's very productive for the entreprises

Avantages :

if you search a companie for optimize and ameliorate the marketing of your entreprise , choose this company

Inconvénients :

the price is very too expensive , try to review your price

Seddik
Data Analyst (Tunisie)
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

SAS Customer Intelligence

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

•Open data model •Dynamic data collection •Post-data-collection contextualization •Anonymous behavior capture •Predictive models, forecasting and goal-seeking routines •Dynamic content placement

Inconvénients :

Pricy for medium and small firms. Tough to learn. Not user friendly. Can have better visualizations.