Avis clients sur NCR CounterPoint

par One Step Retail Solutions

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Note moyenne

  • Note globale
    4,8 /5
  • Facilité d'utilisation
    4,2 /5
  • Service client
    4,8 /5

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Provides the tools to easily control your inventory and prices, manage trends, build customer loyalty and stay ahead of the game.

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4 avis affichés

Utilisateur vérifié
Director of Marketing & Events
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/06/2018

"Wonderful for retail"

Avantages: CounterPoint provides us with powerful data to make the wisest purchasing and marketing decisions. I also love that it has it's own CRM that utilizes customer data for effective marketing.

Inconvénients: Sometimes it takes the system a while to "think" and reports take quite a while to populate. But, the data is useful so we wait!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/06/2018
Zachary A.
Warehouse Manager
Entreposage, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/03/2017

"Everything and more"

Commentaires: As our retail operations grew we needed a solution that allowed for multiple sites and different POS locations, we also needed a system that allowed for custom reporting and inventory managment. Counterpoint delivered. It is cost effective and more robust that other fly by night simple retails solutions

Avantages: Reporting structure, multiple sites, inventroy managment

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/03/2017
Jim S.
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/03/2017

"Amazing Functions and Features"

Commentaires: This software has everything you need to run a successful business. Its not the most user friendly. There are a lot of hoops to jump through to get to the info you want. The customer support is pretty good, some of them are exceptional. There are many "extras" that you have to pay for, its not an inexpensive system to have and run. Overall it is VERY good.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/03/2017
Juan carlos C.
Internal control coordinator
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/03/2018

"Excellent Omnichannel tool."

Avantages: Omnichannel solution is fully configurable and companies can sell online using the integrated e-commerce solution. I like the inventory features, truly has a great interface thats almost as easy to use as an iPhone.

Inconvénients: the reports you generate in the systems are not easily customizable and It should be better if the tool could allow you to do this.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/03/2018