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Chatabox est une plateforme CRM simplifiée pour les entreprises, dotée de nombreuses fonctionnalités et proposée à un prix compétitif à partir de 35 $ australiens.

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2 avis affichés

Debbie P.
Owner
Cosmétiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/05/2021

"Intuitive and easy to use"

Commentaires: Very good. Responsive to queries.

Avantages: This is an intuitive CRM. Easy to navigate and use. I found I was able to set up what I needed in a relatively short space of time.

Inconvénients: Occasionally when logging on there is a lag in loading. Once logged-in everything works efficiently and speedily.

Alternatives envisagées : Zoho CRM, HubSpot CRM et monday.com

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/05/2021
Brendan D.
CEO and Portfolio Manager
Marchés boursiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/09/2021

"Fantastic Product with extensive features"

Commentaires: I find Chatabox to be a great product

Avantages: Its extensive features and simple layout, coupled with its value for money, makes it one of the pre-eminent CRM providers.

Inconvénients: The invoice template could have slightly more company information, such as the ABN details.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/09/2021