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Gestion des accès et identités intégrée nativement à vos flux de travail RH et informatiques.

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Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

ZertID - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
5,0
Service client
5,0
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
5,0

Probabilité de recommander le produit

10/10

ZertID a reçu une note globale de 5 étoiles sur 5 d'après 1 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Dilip
Director (Australie)
Télécommunications, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A cool solution to manage customer identity and certification

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

Does a good job with lifecycle management and certification of customer identities. Got an easy-to-use user interface and no-code administration. Zertid helped us to create workflows for integrating and cross-wiring things across the ServiceNow platform and our custom ServiceNow apps. Pros: User interface, Coding free implementation and admin, Native ServiceNow integration, and easy to customize. Cons: Works with ServiceNow; if you are not a ServiceNow customer, you need to subscribe to a minimal ServiceNow license at least.

Inconvénients :

There is nothing I can think of, great to see new features frequently