Avis clients sur NYNJA

par NYNJA Group

Filtrer par :

Note moyenne

  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Service client
    5/5

En savoir plus sur NYNJA

One platform for all your mission critical communications.

En savoir plus sur NYNJA

Afficher 1 avis

Lisa L.
CMO
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/05/2020

"Finally....everything I need in ONE COMMUNICATIONS PRODUCT "

Commentaires: It simplifies how many platforms I need to use with it's 3-in-1 platform. So much easier.

Avantages: I love that chat, video conferencing and calling and filled sharing is all in one platform. It simplifies communications with my clients. Easy to schedule calls and be reminded of them all in one spot. File sharing has never been easier. It immediately notifies you who has joined your call.

Inconvénients: I'd love more of my clients to use NYNJA to simplify all of our communications.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/05/2020