Filtrer par :

Note moyenne

  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Service client
    5 /5

En savoir plus sur Voiso

Une solution de call center tout-en-un conçue pour tirer le meilleur parti de chaque interaction client

En savoir plus sur Voiso

Afficher 1 avis

Phidias P.
System Administrator
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/10/2020

"Great call quality and Service"

Commentaires: PReviously having many issues and complaints about calling and interuptions.
With Voiso the complaints and call issues are to the minimum.

Avantages: User-friendly. Was easy to set up and swap from our current calling system we were using.

Inconvénients: Comparing to other calling systems he hardly found any issues with the administration of the system

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/10/2020