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Note moyenne

  • Note globale
    3,6 /5
  • Facilité d'utilisation
    3,4 /5
  • Service client
    3,4 /5

En savoir plus sur FDS

FDS est une solution SaaS (Software-as-a-Service) qui renforce la santé des pharmacies et de leurs patients.

En savoir plus sur FDS

5 avis affichés

Jeff J.
Pharmacy Operations Manager
Produits pharmaceutiques, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/02/2020

"Review of MYDATAMART analytics platform"

Commentaires: FDS provides a level of expertise, quality and customer support that differentiates them in the marketplace. They are an excellent partner to both individual and group pharmacies, and are unafraid to go above and beyond to ensure customer success.

Avantages: Intuitive, user friendly, good user interface, actionable data, reports delivered by email at user's specificity, platform is superior to reporting capability of any pharmacy software system in the marketplace, very strong customer support

Inconvénients: Custom reporting tool needs enhancement, large volume of pharmacies can impair load times

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/02/2020
David K.
Director of Pharmacy
Produits pharmaceutiques, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/06/2020

"Excellent reporting companion to your RxSoftware"

Commentaires: Good customer service/ account manager. Willing to innovate and frequently collects feedback from users.

Avantages: The email subscription feature and how it allows you to get your customized reports delivered automatically to you via email on a cadence of your choosing.

Inconvénients: Lack of reporting on rebates. It allows you to identify at the NDC level only. More reporting can be done here - e.g. show me reports in aggregate of previous months purchases. Use case: to reconcile with what we actually get paid by our buying group.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/06/2020
Austin B.
Pharmacist
Produits pharmaceutiques, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/04/2021

"No response with 4 messages left and several 10 minute holds"

Avantages: I do not have an answer for this particular area.

Inconvénients: Hard to use, poor customer service at this time especially in a time of need

Réponse de l'éditeur

envoyé par FDS le 21/04/2021

Hi Austin,

We apologize for your experience. There's no excuse for your difficulties with customer support, and we will be doing our best to remedy the situation. Wait times and support requests are unprecedented at the moment, and we are exploring a number of options to speed up our response and help our customers.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/04/2021
Grant B.
CEO
Santé, bien-être et fitness, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/02/2020

"FDS support to Pharmacy Operations"

Commentaires: Very good. Great to work with and very interested in great outcomes for their customers

Avantages: Ease of use and customer support and understands our industry.

Inconvénients: None at this time. Very customer oriented.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/02/2020
Utilisateur vérifié
Pharmacy Owner
Santé, bien-être et fitness, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2020

"Fake Promises"

Commentaires: You can get paid claims even if you are not contracted .......... 80% of paid claims are rejected by medicare ..so you never get paid.

Avantages: I like their promises ... their talking is so great ... just words

Inconvénients: No depth of their knowledge of the pharmacist needs.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2020