Avis clients sur Gotransverse

par goTransverse

Filtrer par :

Note moyenne

  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Service client
    4/5

En savoir plus sur Gotransverse

The Gotransverse billing solution supports the monetization of any combination of one-time, subscription and usage-based offerings.

En savoir plus sur Gotransverse

Afficher 1 avis

Utilisateur vérifié
Director Information Services
Divertissement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/10/2019

"Gotransverse for subscription billing"

Commentaires: Once the initial configuration was in place, the maintenance is low and the stability of the system is high. It allows multiple configuration options that cover most of the use cases out of the box.

Avantages: It allowed us to launch very quickly our service without a team in place.

Inconvénients: There were some use cases that were not covered for our specific market which required a more complex integration.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/10/2019