Avis clients sur yellow.ai

par Bitonic Technology Labs

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En savoir plus sur yellow.ai

The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.

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23 avis affichés

Prafulla P.
Prafulla P.
Senior Manager - Operations
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/06/2020

"A perfect solution for operational efficiency"

Avantages: A major chunk of the incoming volume is handled by the bot itself. Only interactions which absolutely require human interactions are routed to the operations team, This has increased efficiency multifolds

Inconvénients: Bit more features into the live chat agent dashboard and more focus on reports.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/06/2020
Utilisateur vérifié
Director - Digital Marketing
Design, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2021

"Strong conversational AI product with excellent tech and support service."

Commentaires: The Yellow.ai team has been very helpful in building the customised chatbot as per our business use case and enhancing the customer experience. The deployment of the product was very smooth and the team took the utmost care to ensure the business use case is met and the product is timely deployed. The team has always stepped forward to understand our business challenges and provide us solutions, whether it has been to integrate new systems or resolve any issues with the bot. Overall experience with the Yellow.ai product and the team has been excellent so far.

Avantages: The product provided us with ease of integration with existing systems and with new systems. It is customisable as per our business requirement. The service provided by the team is excellent and they are available 24/7 to help us with any business challenges or tech issues.

Inconvénients: The product doesn't provide ease of new journey creation or editing existing journeys. For any change in journey or communication it requires additional tech effort.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2021
Kabeer K.
Digital Solutions Manager
Vente au détail, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/09/2021

"Yellow.ai fixed our customer feedback system issues"

Commentaires: We switched from Arabot to Yellow.ai. Support is very good. No break down of software. Works smoothly.

Avantages: Ease of usability.
No Code Platform
No dependency on vendor

Inconvénients: Integration limitations especially no built in connector for SQL

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/09/2021
Kesav S.
Kesav S.
Software Engineer
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/06/2020

"The perfect software for building the perfect Chat Bot"

Avantages: I would say I like the flexibility and features the software offers. The option of either using UI for building a bot or completely sticking to coding is just simply amazing.

Inconvénients: Keeping track of journey flow in the bot.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/06/2020
Utilisateur vérifié
CEO and Cofounder
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2021

"Platform that can fuel conversational commerce"

Avantages: Ease of setup, and good API support for integration.

Inconvénients: Console design, analytics and the mobile platform can get better

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2021
Utilisateur vérifié
Digital marketing Manager
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/08/2021

"Chat Bot Platform for Professionals"

Commentaires: Overall experience is good and I would highly recommend it to professionals who want to connect with their client/customer in real time.

Avantages: Real time chatting with customer, file sharing, conversations, quick replies. Provide detailed reports of conversations, messages and agent activity. It has some of very useful features like quick agent switching & ticket filtering option to analyze the data.

Inconvénients: You can not download ticket data for more than 30 days and this is limitation I don't like to have any software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/08/2021
Sateesh R.
Sateesh R.
Manager HR Systems and Ops
Internet, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/07/2021

"Review on HR Bot after using for more than 1 year"

Commentaires: Overall the product meets our expectations and we are happy to be partnered with Yellow Messenger on this journey to improve employee experience on internal support, employee engagement

Avantages: + Integration with internal systems
+ Scalability to meet our requirements with new features
+ Service from the team
+ Chat agent and agent ticketing

Inconvénients: + User experience needs improvement
+ Multiple levels of permissions inbuilt for HR bot ( currently does not have common roles like an employee, Manager, HR, etc). It has user, admin, chat agent
+ Better reporting on the usage and quality of the chat responses

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/07/2021
Lekha T.
Lekha T.
Online Store Manager
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/08/2021

"Highly recommend Yellow.ai chat bots"

Commentaires: It was really great working with team Yellow.ai. We have installed their BOT service in our Dubai based ecommerce site babystore.ae. [SENSITIVE CONTENT] has shown great support throughout the implementation. Looking forward to work with them in more extended way.

Avantages: Easy to communicate with customers from different mediums. Was able to fully track their behavior flow over chat bot.

Inconvénients: Nothing. Everything is working as of now.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/08/2021
Dharaneesh E.
Assitant Manager
Produits alimentaires, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/08/2021

"Review of Yellow Messenger"

Commentaires: Good and we like the Yellow Messenger and the Support which they give Faster

Avantages: Live chat and the fast reply messages to the customers which is good feature

Inconvénients: Bot Interface at times even when the ticket closed if the customer sends Thanks the ticket gets reopened

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/08/2021
Uma mageswari D.
Technical Architect
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
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  • Publié le 16/06/2020

"Yellow messenger Chatbot training"

Avantages: Features and User interface are user friendly so it is easy to understand and use.

Inconvénients: Structured way instructions or manual need to be provided to follow the steps.
If possible sample journey required so that few things can be self explanatory.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/06/2020
Vishal K.
Lead Software Engineer
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/07/2021

"Yellow.ai is an innovative platform with various concepts of Bot building"

Commentaires: It is great experience to provide seamless experience to our customers

Avantages: 1. Customisation
2. Scalability
3. Multi Language Support
4. Integration

Inconvénients: 1. Ease of use
2. Customer Support
3. Intermittent Inconsistency of the bot

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/07/2021
Janani P.
Associate Software Enineer
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020

"Yellow Messenger Review"

Avantages: It is a ready-to-use platform with amazing cloud function options which is a blessing for the developers/Bot Builders. Look & feel of the Platform as it gets updated with new features often. Easy ability to integrate with multiple channels like WhatsApp, FB Messenger etc.

Inconvénients: The platform gets updated often which is brilliant but if the developers could get notified about the updates & latest features, it would be helpful. Also, most of the Documentation seems incomplete.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020
Tanvish K.
Software Engineer
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
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  • Publié le 27/10/2020

"Yellow Messenger Review"

Commentaires: I had a great experience while working on the YM Platform. My team was amongst the top 14 in the Hackathon organized by Yellow Messenger. An overall pretty good tool for developers likes us.

Avantages: 1. Ease with which we could use.
2. Collaborative work I could do with the team.
3. Functionality at its best.

Inconvénients: 1. didYouMean didn't work for us automatically which was suppose to run as per the YM Team.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/10/2020
Mangesh K.
Executive Systems
Biens de consommation, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/06/2020

"end user friendly but unstable environment for developer"

Commentaires: It is great experience of working with Yellow Messenger.
Team is ready to work all the time. Very enthusiastic in taking new challenging used cases.

Avantages: easy integration with portals.
easy to implement use cases.
guided workflows works smoothly.
cloud solution and latest interface is amazing.

Inconvénients: We will need inputs to increase the user foot fall.
found it unstable at a time of coding. things configured didn't work and don't understand why is it not working even when everything is right.
though guided flows are working fine, AI part find it missing.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/06/2020
Vinay M.
Associate Software Engineer
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020

"Yellow Messenger review"

Avantages: The cloud functions are the most impacted feature.
It is pretty easy to work on journeys and steps. easy to configure.
the plug and play feature for channels is good.

Inconvénients: While working on cloud function it is difficult to switch between Journeys and functions.
Documentation has very less content, in some contents are missing.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020
Akshay M.
Senior Software Engineer
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/06/2020

"Efficient Platform to Build your Chat BOT"

Avantages: I came to know about this tool when their team organized the training event and i participated in that training. After the completion of the training i started building a Chat BOT through their tool and its UI is very easy for a person who is looking for the career in this field. Everything is so simply structured that i did not face any challenge while doing development or testing of the BOT.

Inconvénients: Sometimes the BOT does not efficiently work on every browser, the most supported browser is Chrome only. You can face some issues while executing the BOT through Firefox, their support team should look into the same to get it fixed.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/06/2020
Adnan F.
RPA Service Delivery Manager
Pétrole et énergies, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/06/2020

"Seamlessly develop chatbot on Yellow Messenger"

Commentaires: Overall a good platform to develop chatbot and can be integrated with a different platform. Great customer support.

Avantages: The ease of use and the functionalities provided with capabilities to extend the functionalities.

Inconvénients: The custom analytics and building custom analytics not being very intuitive.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/06/2020
Gnanaseela P.
analyst
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020

"review of yellow messenger"

Commentaires: Its good.... i learned a lot using yellow messenger

Avantages: features, ease design flow, easy deployment, connecting to DB

Inconvénients: I am non coder, i faced problems in coding part.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020
Utilisateur vérifié
Software Developer
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/06/2020

"Best Platform To Build Chat Bot Solutions (With the power of Machine learning and NLP)"

Commentaires: It is good i have developed couple of solution and it is working fine.

Avantages: Easy To use and Everything can be Customization.

Inconvénients: I didn't found anything specific as of now.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/06/2020
Sudharsanan K.
Software developer
Logiciels, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/06/2020

"Yellow messenger"

Avantages: Connect to agent and analytics part are the most exciting parts

Inconvénients: Couldn't find any things so far..User layout can be improved

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/06/2020
Shubham K.
Associate software engineer
Banque, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/06/2020

"Great product"

Avantages: It's easy to use and I really liked the user interface and option to integrate with 3rd party .

Inconvénients: I liked every aspect of it and there is nothing to dislike about Yellow messenger as if now.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/06/2020
Shibani S.
Associate Business Consultant
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020

"Yellow Messenger Chatbot Review"

Avantages: 1. Simple installation process
2. Help notes
3. Comprehensive features

Inconvénients: 1. Applicability of features
2. Requires a lot of function coding

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020
Vivek A.
Manager
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/06/2020

"Yellow messenger Review"

Commentaires: A lot easy in making for Chat BOT.

Avantages: User Friendly and easy to understand and liked easy testing environment

Inconvénients: Coding part can be integrated within Yellow messenger

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/06/2020