Avis clients sur Crowdtech

En savoir plus sur Crowdtech

Une technologie dotée de fonctionnalités qualitatives et quantitatives intégrées.

En savoir plus sur Crowdtech

Avantages :

Intuitive and professional tool with a excellent service.

Inconvénients :

The survey tooling could use some more well-thought UX questioning technology.

Crowdtech - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Probabilité de recommander le produit

8,7/10

Crowdtech a reçu une note globale de 4,5 étoiles sur 5 d'après 10 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

Filtrer les avis (10)

Classer par

Avez-vous déjà utilisé Crowdtech ?

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Filtrer les avis (10)

Pascal
Market researcher (Pays-Bas)
Banque, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use software with a lot of options

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : It's an easy to use tool with many functionalities for building complex questionnaires. We use al the options, survey; panel & community. It is easy to integrate and in your own look & feel. A lot of different types of questions you can use in the survey. And the helpdesk is friendly.

Avantages :

Good helpdesk, make the survey in your own look & feel, a lot of different questionnaire types.

Inconvénients :

In some toolings you can also prepere the data, for example calculated the promotors & detractors and add it as an extra output column in your data. Reporting in the tooling is not so fancy.

Utilisateur vérifié
Customer Experience Manager (Pays-Bas)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Good overall experience

4,0 il y a 12 mois

Avantages :

It's an easy to use tool with many functionalities for building complex questionnaires. It's a multi-use platfrom where survey, panelmanagement en communitybuilding is integrated. The tooling can easily be used by a large amount of users within one organization.

Inconvénients :

The Communityplatform needs some more advanced functionalities in order to be aligned with the competition. The survey tooling could use some more well-thought UX questioning technology. Like first-click, eyetracking, better heatmap output, etcetera. The Paneltooling could use some more functionalities to have better tailor made insights into the composition of your panel.

Hubert
Consultant (Pays-Bas)
Logiciels, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Review Hubert Berger

3,0 il y a 11 mois

Commentaires : Positive

Avantages :

The functionality is easy to understand and use

Inconvénients :

Integration with other channels is not straight forward

Jorien
Marktonderzoeker (Pays-Bas)
Philanthropie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Toegankelijk softwarepakket met veel mogelijkheden

5,0 il y a 11 mois

Avantages :

Ik werk al bijna vijftien jaar met de surveysoftware van MWM2/Crowdtech. Het pakket is gebruiksvriendelijk en omvangrijk. Je kan veel type vragen programmeren en de mogelijkheden voor het toekennen van voorwaarden zijn omvangrijk. In tegenstelling tot andere pakketten is het in deze tool mogelijk om ook zeer complexe vragenlijsten te programmeren. Ook is het mogelijk om beeld- en/of videomateriaal te uploaden.

Inconvénients :

Er zijn natuurlijk altijd verbeteringen mogelijk. Hier is gelukkig ook aandacht voor. Het gaat dan om kleine aanpassingen. Als ik een nadeel moet noemen voor toekomstige gebruikers dan is dat de volgende: helaas is een vragenlijst alleen per vraag te programmeren. Er is (nog) geen functionaliteit om een complete vragenlijst (word) te uploaden (en aan te passen).

Matthijs
Senior Market Research professional (Pays-Bas)
Télécommunications, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Crowdtech is full of options but very easy to use - just great survey software!

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : we use Crowdtech for all our critical surveys such as Net Promotor Score which is an KPI for all the employees in our company. Great software with great support at a excellent price.

Avantages :

all the options you would ever want for your survey software and questionnaires, but so easy to use and at a great price!

Inconvénients :

sometimes Crowdtech implements updates and more functions, but nog always at the better if you have used the software for years and years

Thomas
Adviseur Marketing (Pays-Bas)
Immobilier, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Laagdrempelig survey en panelprogramma

4,0 l’année dernière

Commentaires : Fijne partij om mee samen te werken. Duidelijke en snelle communicatie, kwalitatief goed werk beloftes worden nagekomen.

Avantages :

De responsive survey mogelijkheden en makkelijk in gebruik.

Inconvénients :

Flexibiliteit in lopende onderzoeken toepassen.

Rene
Managing director (Pays-Bas)
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent

4,0 il y a 11 mois

Commentaires : Very nice people, great to work with

Avantages :

It is very flexible, adjusts itself to our needs

Inconvénients :

We would like to receive more IT time to customize

Daniel
Commercial Director (Pays-Bas)
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

User friendly platform with strong Survey and Community features

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : Great platform. You can experience that the platform is built with the insights from market researchers!

Avantages :

User friendly despits a wide range of market research features (e.g. mobile surveys, online communities, research panels, etc.)

Inconvénients :

I would like to have an easy integration with 'other channels' as well. Like whatsapp, social, online chat, etc.

Utilisateur vérifié
Senior Manager Digitale Transforamtie (Pays-Bas)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services d'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Creatieve onderzoeksmethodes

5,0 il y a 5 mois

Avantages :

De simpelheid van het opzetten van een kwalitatieve en creatieve survey. De opties zijn eindeloos. Als je hulp nodig hebt dan is de service super.

Inconvénients :

Er zouden meer demo's beschikbaar moeten zijn voor de gebruikers. Op die manier kan je beter gebruik maken van templates.

Anna
Specialist marktonderzoek (Pays-Bas)
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Crowdtech easy to survey

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Easy to handle tool of high quality. Fine helpdesk.

Avantages :

Intuitive and professional tool with a excellent service.

Inconvénients :

It takes some clicks while navigating. Sometimes a pop up is required for making easy mistakes.