Holistic View of emSigner

Publié le 17/09/2019
Utilisateur vérifié
Criminal Lawyer
Cabinet d'avocats, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Usage not restricted to a particular department. All you need to do is create workflow once depending on your need. For example, for HR we are using for payroll processing, the legal team is using for contact management and recently we have started using emsigner for Sales compensation agreements. So far the experience has been good

Avantages: emsigner is a highly user friendly product which has every feature you can ask for 1) Cost effective 2) Tracking the signature flow. 3) Document Recall Option 4) Auto Delegate 5) Highly Scalable and Flexible 6) Custom Form Creation and so on

Inconvénients: It is a very versatile tool and meets all our business requirements exactly

It is very simple to use and anyone can use it friendly

Publié le 06/08/2019
Ram K.
Director
Matériel informatique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Version d’essai gratuite
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: it is good

Avantages: It is very simple to use and anyone can use it friendly

Inconvénients: there is no any bug in this sotwtware as of now

Ease of documents signing

Publié le 06/08/2019
Sandeep A.
Director
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall good experience.

Avantages: Documents may be signed anywhere, reduces time, easy to implement and use.

Inconvénients: A new concept introduced by eMudhra and difficult to mention at present

Execptional digital signing & document management capabilities

Publié le 25/07/2019
Abigail F.
Manager-Products
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great

Avantages: Easy to maintain documents digitally
Great customer support

Inconvénients: None - because it really helped saving time and money.