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HelpDesk est un système de gestion des cas d'assistance en ligne conçu pour simplifier le travail de votre équipe. Offrez un support client exceptionnel. sans effort.

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2 avis affichés

Thomas V.
CTO
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/08/2019

"Helpdesk"

Avantages: I'm very happy with Helpdesk, it solve our support problems, recommended. Like that they keep me posted when they implement some features I requested / wished through their support.

Inconvénients: For now nothing particular, it's a young product, so limited in features, but they add features week by week.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/08/2019
Richard E.
Chief Executive Officer
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/01/2020

"Better than the rest!"

Commentaires: We've used Salesforce Service Cloud, Zendesk, Groove and a slew of others. The team at Helpdesk has built a functionally rich solution that doesn't require a degree to understand how to operate. We're able to manage tickets in a clean and visually minimal environment and get information without needing to execute multiple clicks. Definitely recommend this solution for teams of all sizes.

Avantages: Super easy to get up and running and start managing customer support inquiries. The support team at HelpDesk is very attentive in addressing any questions.

Inconvénients: Tighter integration with LiveChat when we selected the software would have been great, but that has since been rolled out.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/01/2020