Logging and alerting all in one place

Publié le 23/07/2019
Lawrence S.
Software Developer
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The most that I like about this software is that it keeps all of our application error logging all in one place and we use it to set up alerting policies whenever we get more than 5 errors in a minute or so. This allows us to get our engineers on the problem and fix it as soon as possible instead of waiting until a end-user reports an error which is not proactive.

Inconvénients: The least thing that I liked about the software was the way that it collects the logs, you need to send your logs in a specific format for Graylog to consume so that may take writing a small application or script in the middle to parse and format your logs over to Graylog in the correct format.

Good tool for centralizing logs, but difficult to configure

Publié le 28/05/2019
Utilisateur vérifié
DevOps Analyst
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The possibility of centralizing logs, besides being able to create deshboards

Inconvénients: Difficult to configure and manage, confusing