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Avis clients sur Track-POD

En savoir plus sur Track-POD

Track-POD est un logiciel de gestion tout-en-un des livraisons à domicile qui vous aide à augmenter vos bénéfices et vos performances.

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Avantages :

The value you receive for the money you spend is worth every penny.

Inconvénients :

Overly sensitive map scrolling, no historic tracking of drivers speeds etc, can be a little cumbersome & additional drivers are expensive.

Track-POD - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Probabilité de recommander le produit

8,8/10

Track-POD a reçu une note globale de 4,7 étoiles sur 5 d'après 132 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Filtrer les avis (132)

Douglas
Douglas
Assistant (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Livraison

5,0 il y a 12 mois

Avantages :

C'est un logiciel qui se détache des autresFranchement il est remarquable pas sa rapidité et aussi son efficacitéUn livraison sans faille La sécurité est bien suiviTu es sûr récupérer ta commandeLa commande en ligne est super et fiable

Inconvénients :

Depuis 8 mois d'utilisation de Track-pod j'ai pas encore eu de problème avecFaçon il me comble chaque jour c'est bienPeut-être un jour oui Mais maintenant non

José
José
Banquier (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Application moderne

4,0 il y a 11 mois

Commentaires : Chiffre d'affaires élevé, logiciel recommandable

Avantages :

Le logiciel sert de lien entre le client et le vendeur surtout en cas de livraison

Inconvénients :

Difficile d'accès et lenteur des services

Samson
Samson
Gestionnaire (Togo)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Logiciel de gestion

4,0 il y a 11 mois

Avantages :

C'est un très bon produit de gestion de livraison sans papier et sans contact sur le cloud très simple et facile à utiliser avec de bonnes fonctionnalités et permet d'augmenter les profits. Une interface conviviale très sympa

Inconvénients :

Pas de gestion sur certains produits mais je le recommande

Esséname
Esséname
Restauratrice (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Gestion

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : Bon logiciel recommandable

Avantages :

Track pod permet de faire plusieurs gestion la fois

Inconvénients :

La gestion est très lente et l'abonnement est cher

Laurent
Laurent
Gestionnaire (Togo)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Logiciel de livraison

5,0 il y a 11 mois

Avantages :

Track-POD propose une meilleure solution de livraison sans papier et sans contact sur le Cloud avec les meilleures fonctionnalités et qui utilise l'IA . J'ai vraiment apprécié

Inconvénients :

C'est un très bon produit avec une version gratuite disponible. Je ne reproche rien

Akou Kafui
Akou Kafui
Gestionnaire (Togo)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Produit de management

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

Très sympa et professionnel. Simple et facilite le management des projets et des fonctionnalités modernes. Je le recommande

Inconvénients :

C’est tellement simple et sympa. Très utile pour la gestion . Je ne reproche rien le moment.

Jeannette
Jeannette
Gestionnaire (Togo)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Logiciel de livraison

5,0 il y a 11 mois

Avantages :

Logiciel de livraison très rapide et simple, flexible,sécurisé et très riche en fonctionnalités et professionnel. Je le recommande

Inconvénients :

Je l'apprécie beaucoup et je n'ai pas d'inconvénients sur Track-POD.

Essime
Essime
Gestionnaire (Togo)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Logiciel de Livraison

4,0 il y a 11 mois

Avantages :

Flexible, Simple et facile à utiliser permettant de gérer les livraisons sans papiers de manière professionnelle.

Inconvénients :

C'est un super produits de livraison. Je n'ai aucun problème

Sylvie Florence
Sylvie Florence
Gestionnaire (Togo)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Logiciel de livraison

4,0 il y a 11 mois

Avantages :

Flexible et simple , facile à utiliser avec des fonctionnalités complètes et très professionnel pour la livraison.

Inconvénients :

Je n'ai pas d'inconvénients. Je le recommande

Ornide
Serveur (Bénin)
Biens de consommation, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Bon logiciel

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : Il permet d'accroître la clientèle de l'entreprise

Avantages :

Il permet d'obtenir beaucoup plus de clientèle

Inconvénients :

Il consomme assez de connexion internet

Estelle
Estelle
Responsable de vente (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Mode et vêtements, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Logiciel de gestion des livraisons

5,0 il y a 11 mois

Avantages :

Ce logiciel est confortable et rapide avec une bonne équipe d’assistance. En plus de ces nombreuses fonctionnalités, il permet une bonne surveillance des livraisons.

Inconvénients :

J’apprécie bien ce produit mais, il arrive des fois que les résultats ne se correspondent pas exactement.

Yamine
Gerant (La Réunion)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Avis trackpod

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Permet de structurer la livraison et les livreurs

Inconvénients :

Pas de gestion sur la consommation de l'essencd

Jessica
SECRETAIRE COMPTABLE (France)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

avis sur essai gratuit

4,0 il y a 5 mois

Avantages :

le concept, planifier et organiser les livraisons clients ce qui fait gagner du temps , je l'utilise depuis peu donc je n'ai pas encore le logiciel très bien en mains

Inconvénients :

mail en anglais il faut les traduire à chaque fois, c'est un peu compliqué de mettre en place rapidement un parcours mais il faut surement un peu de temps pour se faire la main

Modeste Komlan
Gestionnaire (Togo)
Développement et commerce international, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Logiciel de collectes et de livraisons

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

Bon logiciel de livraisons et de collectes; et surtout fiable puisqu'il permet de suivre les transporteurs

Inconvénients :

Aucune inconvénient n'est à signaler, je le recommande

Zac
Zac
Business Analyst & Purchasing Manager (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Track Pod Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Great, would definitely recommend.

Avantages :

easy to set up and use software, fits well with our business.

Inconvénients :

Mobile usage across android and iso have different capabilities.

Réponse de l'équipe de Track-POD

il y a 2 ans

Hi Zac, thanks for sharing your feedback!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Transport routier/ferroviaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great TMS system

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We have used this software since opening the business and although we researched the market in depth to see what else is out there we really like this system due to it's reliability, ease of use and great client interface. The new client portal update is fresh and easy to use and the client feedback system has been great for our team morale.

Avantages :

Very easy to use with an increasing number of functions and good customer service. Very little downtime or glitches. Over the last 2-3 years we've seen a lot of development of the software and new functions come in which gives us real faith in the platform being constantly progressed to meet our needs. Vehicle checks, client feedback and custom form boxes all help make this software versatile and help our business to run smoothly. Our clients constantly feedback that they love the live tracking all day with driver info so that they never feel anxious about missing a delivery!

Inconvénients :

The software is constantly being developed but there is more functionality which could be added such as more options for using the software as a transport company rather than pre-dominantly an outbound delivery software so that the tracking facility is cohesive for both ends of the job. Also small things like auto formatting phone numbers and addresses would help especially where our clients use the portal to book in themselves as we spend a lot of time verifying their data entry which could be automated. Creating new shippers records including notification settings and contact info within the new booking window would be a time saver also but otherwise the overall usability, reliability and function range is extremely good value for money.

Réponse de l'équipe de Track-POD

il y a 2 ans

Thank you for leaving such a thorough review, your feedback is very helpful!

Ilja
Ceo (Estonie)
Internet, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
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Best Delivery management software

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : I’m “playing” around about 2 days, and I do not understand this app for 100%, because there is very much functions.

Avantages :

I really like functionality, but design is not very good.

Inconvénients :

A lot of functions in one app, very good

Jake
Director (R.-U.)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Close but no cigar

2,0 il y a 4 ans

Commentaires : A good effort, but coming up far short in many areas and we are exploring other solutions that cost more but are more useable long term.

Avantages :

The price is good, it’s a fraction of the competitors offering for a small company. The overall design of the product is about right.

Inconvénients :

The support is AWFUL. Rude, argumentative and unhelpful. Rather than admit to failings in their product and take suggestions on board, the support team deliberately confuse and delay conversations. There are many features that are essential that just aren’t implemented. For example, being able to see an updated ETA for a delivery in the admin UI. The app has the info, so why not show it? They have a good API, but make certain data hidden for no good reason. A complete lack of webhooks is also completely unexplained. The driver mobile app itself will randomly crash and require deleting and reinstalling. The whole ‘flow’ of the mobile app is confusing. Editing orders and routes after starting them is convoluted and unnecessarily difficult. If the drivers miss a step in the app, the admin user cannot fix it (such as closing a completed route).

Réponse de l'équipe de Track-POD

il y a 4 ans

Hi Jake, thanks for your review. We are very sorry that our application does not support some of custom functions for your business needs and we do not provide the web-hooks at the moment, instead that we offer our powerful and comprehensive API. We try do the best efforts according our practice in logistics. On the other hand, most of the features are available - you can close a route, you can delete an order. We recommend you to visit out help center.

Paola
Customer Service Representative (Portugal)
Production alimentaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Best Rout planner

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

It is easy to use and the customer service is responsive, quick and good - above all you speak to real people. Olga was AMAZING.

Inconvénients :

would be good if i could choose between quickest and shortest routes

Réponse de l'équipe de Track-POD

il y a 3 mois

Dear Paola, Thank you so much for your glowing review of Track-POD on Capterra. We are thrilled to hear that you have had such a positive experience with our service and that you find it easy to use. Your kind words about our customer service, especially your mention of Olga, mean a lot to us. We strive to provide responsive and helpful support, and it's wonderful to know that this has made a difference for you. We also appreciate your feedback regarding route options. Offering the ability to choose between the quickest and shortest routes is a valuable suggestion, and we will certainly take it into consideration as we continue to improve our product. Thank you for choosing Track-POD and for taking the time to share your thoughts. If you have any more suggestions or need further assistance, please don't hesitate to reach out.

Ryan
President (Canada)
Emballage/livraison de marchandises, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Oneextraguy- Review

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Track pod has taken us from using google calendar to send work to my drivers and has instead provided a functional app along with desktop software that has made my company more efficient from routes to billing and seeing at a glance EVERY job that needs to be billed by the day.

Avantages :

I like most that it optimizes the route for the day. Making us more efficient and saving us money on wasted fuel and time.

Inconvénients :

The preview option (optimizing yourself) works great. When the software optimized for you it doesn’t allow you to correct the route without complications. (The numbering remains not allowing me to change the routing)

Réponse de l'équipe de Track-POD

il y a 4 ans

Hi Ryan, Thank you for your review. We value your business and wanted to notify you that the feedback functionality about your delivery service soon will be available on your mobile devices. So, you will be able to monitor your feedback about provided service in the web-dashboard analytics page.

Adi
Managing director (Pays-Bas)
Meubles, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Veru useful Proof of Delivery and Logistics App

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

In principle, it is a user-friendly and useful tool for everyday logistics.

Inconvénients :

Lack of status update widget for the Shopify Stores. A price for additional vehicles.

Liz
Operations Support Specialist (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Automated Excellence

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Even the lowest subscription with Track-Pod allows me to manage my courier with ease. The process of uploading routes, and adding new routes is extremely intuitive and streamlined.

Inconvénients :

For the future, I would like to be able to use Track-Pod on a mobile site. Currently even with another phone app that allows me to view desktop versions of websites, I'm unable to add more routes on the fly if I'm not at a desktop computer.

Réponse de l'équipe de Track-POD

il y a 5 ans

Thanks a lot for your generous review, we really appreciate it. The Mobile Dispatcher app is on our to-do list. We will be glad to make your daily operations even easier.

Usman
Director (R.-U.)
Matériaux de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best option to begin with

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Set up with our order management system took a bit of time using Zapier, but the track pod customer services where very helpful. We use this software daily for 3-4 vans constantly on the road around the country. A few minor teething problems, but we receive a reply within 24 hours and have experienced that they actually listen and implement our ideas.

Avantages :

We are able to drag and drop routes and quickly optimise where our vans are going

Inconvénients :

For retailers like ourselves, it would really help if we had a tracking number that works on a website like “aftership”. This way the customer service emails would reduce as customers tend to patiently wait as long as they can see a tracking showing in transit.

Gertruda
Gertruda
Project manager (Lituanie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Good complex of functionalities

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Comparing price, it is a good deal. Also very flexible plans. We satisfued with it while we are small.

Avantages :

Easy to use, helpful and fast customer service, many fuctions are included in main plan. Also you can customize your data fields, reports and documents.

Inconvénients :

We are missing the feature to control the orders that are arleady delivered and in the HUB. Also customers have small amount of information in the reports they can get from customer accounts. Customer service is opem with new suggestions, they work hard and has a good comunication

Réponse de l'équipe de Track-POD

il y a 4 ans

Dear Gertruda, Thank you for your fair feedback. We will keep working hard to make the app as flexible as possible to provide you with the personalized experience fitting your business flow.

Robert
Founder (R.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Managing and Planning Logistics Team

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall we'd be lost without it.

Avantages :

TYrack-POD is our main tool for planning and managing our cargo-bike logistics team. It's ability to create routes and manage orders for deliveries and collections, shipping client and end customers is easy to use and straightforward for most day to day operations. Importing xls or csv file is extremely useful if a little quirky and simple integration with Woocommerce is exceptionally useful

Inconvénients :

There are a number of improvements I'd make, and I have sent these to the support team for inclusion to their development plan. Multi modal planning, cargo bike and electric vans for example, shipper notifications as well as a few minor improvements.

Réponse de l'équipe de Track-POD

il y a 4 ans

Hi Robert, We appreciate your review and will do the best for new functionality of routing including the bike and electric vans/trucks to be optimized at the same time.