Avis clients sur Heyday

En savoir plus sur Heyday

Heyday est une plateforme d'IA conversationnelle qui aide les commerçants de détail à communiquer avec leurs clients en ligne grâce à des achats vidéo et à un chat en direct.

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Avantages :

That it's easy to use on a daily basis. No training is required, really intuitive.

Inconvénients :

Difficulty finding contacts and not being able to open stories.

Heyday - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,5

Probabilité de recommander le produit

9,1/10

Heyday a reçu une note globale de 4,6 étoiles sur 5 d'après 17 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Note du produit

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Utilisation

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Vicky
Coordonnatrice marketing (Canada)
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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Notre collègue virtuel

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Chaque personne avec qui j'ai eu affaire a été d'une gentillesse, d'une patience et d'un professionnalisme incroyable! Le service de support est rapide et efficace et l'espace "Tuto" est d'une grande aide pour y trouver des réponses de façon totalement autonome (sinon tout agent se fait toujours un plaisir de nous répondre). En moins d'un an déjà plusieurs optimisations ont été faits dans la plateformes, des sondages auprès des clients pour connaître notre avis et nos suggestions... bref un service impeccable!

Avantages :

Notre plateforme de ecommerce est custom et tout est difficile à connecter mais pas Heyday! Et tous nos agents ne sont pas à l'aise avec les technologies et arrivent facilement à utiliser Heyday pour répondre aux clients. L'accompagnement pour l'intégration de Heyday était phénoménale! Pro, courtois, toujours là pour répondre à la moindre question...

Inconvénients :

Certaines problématiques lorsqu'un client applique à un poste affiché sur Facebook ou nous identifie dans une story sur Instagram.

Timothy
Customer service (Canada)
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Impressive

5,0 il y a 11 mois

Avantages :

Une collaboration exceptionnelle. C'est un produit qui fonctionne admirablement bien. En plus, le service à la clientèle est remarquable. On se sent entre de bonnes mains!

Inconvénients :

Il n'y a pas énormément de points négatifs. Dès qu'il y a des améliorations ou points à corriger, Heyday est très réactif vis-à-vis les corrections!

Clément
Marketing & E-Commerce Manager (Canada)
Articles de sport, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Simple d'utilisation, intuitif et évolutif

5,0 il y a 6 mois

Avantages :

La facilité d'usage de la plate-forme, le côté évolutif, le soutien efficace et réactif des équipes de Heyday pour améliorer constamment l'expérience d'une façon générale.

Inconvénients :

Vraiment peu de choses à reprocher. Peut-être améliorer la possibilité d'avoir une vue globale sur les différents textes / tunnels de conversation

Erich
Erich
IT Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Excellent web chat application

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I've enjoyed working with their team from the sales people to implementation specialists. They were all very patient and kind.

Avantages :

I like how it works with Facebook Messenger so that regardless of if the user leaves the website, you can still have conversations with them.

Inconvénients :

It doesn't currently work with inbound emails as a kind of 'ticketing system', which would be nice to have as a future feature.

Redouane
Head of Digital (Espagne)
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great tool & great company

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : We are able to answer better than before to our customers.

Avantages :

The connection of Facebook Messenger, Instagram, the messenger widget and Google My Business helped us so much. We could set up FAQ and we are now much more efficient than before. The impact on the customer satisfaction is huge. The Heyday team is incredibly nice and help us a lot in the implementation and evolutions.

Inconvénients :

Could be better for e-mail connections (in term of UX). Autonomy can also be limited to make some changes (hopefully the team is always there to help)

Amel
CRC LEADER (Espagne)
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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Review of a + 6 months use

3,0 il y a 9 mois

Commentaires : I am saving so much time with all our channels and messenger pages + instagram

Avantages :

Facilty to change channels and select agents,

Inconvénients :

It is not fast enough, that little seconds wasted for loadig the pages

Curt
Manager Customer Support Department (Canada)
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Simple Intuitive Platform

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Heyday as a company is populated by thoughtful, interactive employees. Whenever we have contacted them for any reason, they are extremely accommodating, responsive, understanding and collaborative.
They remain one of the best in this regard.

Avantages :

Heyday is very easy and intuitive to use. It has a very nice user interface with minimal sleek features. This platform allows our clients to contact us on their preferred time schedule. The bot is able to reply to many basic questions, thus allowing our human agents the opportunity to work on more delicate/complex cases. The "price drop alert" feature is a favorite of ours as our particular website has a lot of fluctuation in pricing, this allows our clients to keep an eye on their desired purchases and buy them when the price is right!

Inconvénients :

At the moment of adoption, the bot had some minor issues with understanding our clients questions, but as promised, through time and evolution, these issues disappeared. The data reporting could be more robust, but I do believe this is coming.

Guillaume
CEO (Canada)
Agriculture, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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A key factor in our growth

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We are Montreal-based indoor vertical farm than produces microgreens for the local foodservice industry year -round.
-Every week we deliver freshly harvested product to over 50 establishment in downtown.
-Integartion of Heyday Chat as enable to streamline and simplify order processing, which is extremely valua ble considering the highly-perishable nature of our product and the large amount of deliveries we make every week .
-Without it, we would not have been able to experience a rapid growth while maintaining a direct sale strategy, which we consider a key competitive advantage in our B2B market.

Avantages :

Increase productivity by automating the ordering process while maintaining a personalized approach to customer service For our customer, simplify the restocking and respect of order deadline Facilitates customer awareness of new product launch; Facilitates customer feedbacks regarding service and product quality Increased value proposition of our indoor vertical farm concept we are developping As allowed to pursue sales growth through direct sale rather than third party distribution channels

Inconvénients :

Dashboard could be a bit more user-friendly, but overall there's not much reason to complain

Riccardo
Proactivity Leader (R.-U.)
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
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BEST DECISION OF 2019

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : An extremely positive experience, it really impressed us the willingness to work with us since the very beginning, and the constant catch-ups to keep us up to date throughout the whole process.
HeyDay team is a reliable, adaptive and caring. When you switch from another provider, you always hope everything will be going in the best direction for the long term future, and it's exactly what happened!

Avantages :

In the first place, the potential of the tool. By far, the best software we found available. Using Facebook Messenger platform really made the difference and the bot itself is able to manage a good number of conversations which leaves more time to our agents to focus on more complicated cases.

Inconvénients :

Honestly, it was exactly what we were looking for.

Pierrick
Marketing Director (Canada)
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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One of our best partner

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : We love our partnership with Heyday. Since our collaboration, our business as involve in terms of communication with our customer.

Avantages :

User friendly, effective, an amazing extension of our business.

Inconvénients :

nothing to say in this section. We are very satisfy with all that Heyday as to offer.

Dalila
Customer experience leader (Canada)
Vente au détail, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Heyday for online chat service

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Great experience so far! We were one of the first businesses integrating the software. The whole team is listening to our needs and feedback which is extremely appreciated.

Avantages :

That it's easy to use on a daily basis. No training is required, really intuitive.

Inconvénients :

Nothing specific to mention. Heyday team is always listening.

Benlabed
Content & community manager (Espagne)
Sports, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Heyday Decathlon El Djazair

4,0 il y a 9 mois

Commentaires : efficiency, simplicity

Avantages :

have access to all social media messages in one platform the intervention of the chatbot which saves time and anticipates responses

Inconvénients :

difficulty finding contacts and not being able to open stories

Karim
Business developer (Canada)
Articles de sport, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Great overall experience

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Amazing.

Avantages :

Everything. User friendly AI technology

Inconvénients :

Nothing. I do like everything on the app

Elizabeth
Customer Experience Leader (É.-U.)
Sports, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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Decathlon Mexico Review

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

The best thing of heyday is that is an easy software where you can download the information you want.

Inconvénients :

It would be easier to have a dashboard that shows the whole teammates performance with the main criteria.

Utilisateur vérifié
Customer service manager (Singapour)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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I would recommend it. Improvements can be done though!

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

- ease of use of the interface for customer service agents

Inconvénients :

- bot not always relevant - reporting very limited for now: can't extract google sheets, can't compare data easily etc

Camille
Leader promotion des applications (Canada)
Articles de sport, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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Modern way to relate with your customer/user

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : As a conclusion I would say that heyday is a strong feature that help us onboard members in the Decathlon experience.

Avantages :

Heyday allows us to offer a modern way to create member accounts by connecting to our APIs. For the user the first experience they have with Decathlon is friendly, intuitive and modern. We have great statistics also in terms of conversion rate to optin.

Inconvénients :

It is kind of hard to get an overview of all potential funnels and flows and to then adjust texts for each flow to ensure a consistent journey for the user

Müge
Marketing Director (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Heyday is effective for growth

5,0 l’année dernière

Avantages :

Great for keeping the track of orders and managing the stock and delivery dates. Customer feedback module is excellent.

Inconvénients :

In my opinion the management panel should be designed in a more organized way since there are quite high number of features in management panel.