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Avis clients sur Supremo Remote Desktop

En savoir plus sur Supremo Remote Desktop

Supremo est un logiciel de bureau à distance facile à utiliser, sécurisé et abordable pour Windows, macOS, iOS, Android et Linux.

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Avantages :

Easy access, easy installation, make better supermo for iOS.

Inconvénients :

Does not have 2FA Auth, what is needed to give garanties that no one could access computers without permission if some ATO happens.

Supremo Remote Desktop - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Probabilité de recommander le produit

9,1/10

Supremo Remote Desktop a reçu une note globale de 4,7 étoiles sur 5 d'après 436 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Filtrer les avis (436)

Ari
Ari
Gérant (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Solution télémaintenance multi session au cout réaliste

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Supremo permet d'intervenir facilement pour la maintenance à distance des pc / serveurs de mes clients a un cout raisonnable pour une petite structure. Etant en plus devenu revendeur supremo je le conseille a mes clients travaillant à distance dans cette période compliquée de pandémie

Avantages :

- Supremo fait le job de façon simple et efficace et remplace sans soucis Teamviewer / Anydesk à un cout plus abordable - La version business permet plusieurs sessions simultanées sans surcout prohibitif - Compatibilité Windows étendue (ancien et nouveau os desktop / serveur) - Support OSX / IOS / Android... bien que légèrement en retrait par rapport aux versions windows - La gestion du multi écran avec un mode permettant de visualiser deux écrans distant sur le poste maitre - La gestion des contacts en ligne ou en local au choix sans surcout - stable et rapide - support commercial et technique réactif et compétant. les demandes / besoins semblent être pris en compte

Inconvénients :

- l'obligation de selectionner par une radio box le mode demarrage ou installation permanente avec saisie d'un mot de passe n'est pas très intuitif et est tres perturbant pour les utilisateurs (un pre-choix demarrer serait plus instinctif) . - pas de possibilité d'installer directement via un script sans passer par l'usage d'un token en variable disponible en version business. - une fois installé pas possible d'épingler à la barre des taches - pas de copier / coller de fichiers ou dossiers distant / local, mais c'est annoncé pour 2022 :) - la gestion de l'uac , le cas de sessions ouvertes sous un autre profil utilisateur - manque de paramètre a passer pour l'installation automatique (par exemple la restriction d'hôtes) - EXTREMEMENT pénalisant l'impossibilité de sauvegarder / transferer le numéro d'id d'un poste de maintenance ( par exemple en cas de réinstallation changement de pc il faudras redéfinir le poste autorisé a accéder sur chaque client) - pas de package chocolatey pour le deploiement (je travaille dessus pour le rendre disponible) ni glpi / fusion inventory pour la gestion de parc

Cédric
Team Leader RUN (France)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Utilisation de Supremo au quotidien

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

En comparaison avec les outils concurrents, SUPREMO, pour un excellent tarif offre des fonctionnalités équivalentes, voire supérieures. L'outil est stable et facile à utiliser.

Inconvénients :

Dans l'utilisation quotidienne qu'en fait mon équipe, il n'y a rien à ajouter comme fonctionnalité.

Theodore
Opérateur de Production (Cameroun)
Pétrole et énergies, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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tu veux prendre le controle d'un ordinqteur à distance SupRemo est la Solution

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : satisfaisant

Avantages :

pas très couteux. le logiciel est compatible avec plusieurs système d'exploitation il peut se connecter à plusieurs ordinateurs simultanément avec des sessions différentes et des mots de passe différents et ceci de manière automatique si les mots de passe ont été préqlqblement enrégistrés.

Inconvénients :

quelques ralentissements et des petits bugs de courte durée mais presque récurrents

Roche
Dirigent (France)
Informatique et sécurité réseau, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Alternatives envisagées précédemment :

Un produit performant

4,0 l’année dernière

Avantages :

Facile a mettre en œuvre, simple d'utilisation

Inconvénients :

Il manque un bouton d'acces direct pour le CRTL ALT SUPP

Franck
Franck DUMONT (France)
Réseaux informatiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Trés bon produit pour la prise en main

5,0 l’année dernière

Commentaires : Tester c'est appouvé.

Avantages :

Rapport qualité prix, c'est le meilleur produit. Grace à l'anuaire, nous pouvons rapidement nous connecter chez nos client

Inconvénients :

Seul bémol, c'est que l'on peux pas bloquer le clavier et la souris du poste client

Laureine Claire
Laureine Claire
Manager (Cameroun)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Agriculture, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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Nous recommandons le logiciel Supremo Remote Desktop

4,0 il y a 3 mois

Avantages :

Les prix de Supremo Remote Desktop sont excellents

Inconvénients :

Le partage d'écran ne se fait pas aisément

Kouadio franck arnold
Kouadio franck arnold
Informaticien (Côte d’Ivoire)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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Très utile

4,0 l’année dernière

Commentaires : Très satisfait

Avantages :

Pour prendre le contrôle d'un ordinateur à distance il est excellent

Inconvénients :

Aucun inconvénient c'est une bonne application

octavio santiago
Remerciements à Webnode (Suisse)
Art, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
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utilisation facile et pratique

4,0 l’année dernière

Avantages :

logiciel pratique , facile d'utilisation , utile

Inconvénients :

le logiciel est facile d'emploi il n'y a rien de négatif à en dire

Rafael
Rafael
Account Manager (Portugal)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best Remote Software

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We do all the helpdesk and remote support with supremo. All perfect!!

Avantages :

Very easy to install and use and low use of resources

Inconvénients :

Request for assitance hould be an great improvement

Réponse de l'équipe de Nanosystems

l’année dernière

Hello Rafael, we'd like to inform you that we have just released the Support Queue feature, that allows your customers to send a support request via Supremo. You can then receive and manage the support requests in your Supremo Console account, creating your Support Team. For more information: https://www.supremocontrol.com/supremo-professional/ Kind regards

Muhammad
Chief Internal Auditor (Pakistan)
Services financiers, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Effective Virtual Platform

4,0 l’année dernière

Commentaires : Supremo Remote Desktop remotely access and control PCs further it can be used for a virtual meeting by sharing screen even it can be used for a group to consider specific problem by sharing their screens. It is powerful, easy and complete solution that supports Windows, Linux, MacOS, iOS, and Android therefore it allows connection to any machine anywhere in the world.

Avantages :

You just need password to connect a remote desktop rather waiting acceptance of that person, therefore that remote PC may be off. New version seems more modern interface. It is reliable and secure and can be accessed only on the permission of the person at other side. Its powerful data transfer protocol helps to connect remote PCs without any configuration.

Inconvénients :

Sometimes it becomes difficult to operate as it lags. It is user friendly, however, mobile version is not so simple. It does not support printer. Connectivity problem irritates therefore users need strong internet connection.

Réponse de l'équipe de Nanosystems

l’année dernière

Dear Muhammad, thanks for your feedback. Some issues might be related to the stability of the internet connection. For any further technical issues, please contact us at https://www.supremocontrol.com/contacts/ so we can provide you with assistance. Supremo also supports Remote Printing. More details at https://www.supremocontrol.com/tutorials/how-to-print-remotely-with-supremo/ Thank you, The Staff

Arturo
Director (Mexique)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Disenchanted Custommer

3,0 l’année dernière

Commentaires : Supremo does the job, but leaves a lot to be desired in connection reliability.We really hope you take a good dive into this situation.

Avantages :

It's easy to use, has good price. It let us take full control of remote host so we can configure Windows on remote side.

Inconvénients :

Very frequent disconnections. Our Internet service is stable and very reliable, and after over 2 yr of use we are sure Supremo can be improved. TeamViewer does not present this problem.Maybe Supremo needs a mirror server in North America. If there is, we don't know or have no access.

Juan
CEO (Mexique)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Alternatives envisagées précédemment :

My best choice for remote desktop

5,0 l’année dernière

Commentaires : I solve my every day needs of remote support with Supremo

Avantages :

The software is very Ease of use and has all the features I need

Inconvénients :

I have all the feautures I need, maybe it will improve the Android version

Nigel
IT Support (R.-U.)
Réseaux informatiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Easy to Use, Easy to Fix

5,0 l’année dernière

Commentaires : Been using it for 3 or 4 use, still using it, recommended to my collegues and they using it, so the cost is good, the easy of use is good .

Avantages :

It easy to use, easy for my client to download, once connected to a desktop I can fix 95% issue.

Inconvénients :

When used on a domain network, if end-user run in their profile, I have difficulty in using as Administrator, they have to enter the Admin login details and then I lose control of Supremo.

Philip
Owner (É.-U.)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great remote software, easy to setup and good value

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

I really like how simple it is to get this software working on a clients machine and how it has exactly the features that I need. It's a lot less money than other competitors for a license and it pretty much does the exact same thing.

Inconvénients :

Compared to other products, the network lag is a little more noticeable. I'm not sure why this is, but it is not a huge deal because I am saving a lot of money on the product and I am willing to deal with a slight delay.

Pierre
M. (France)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Coming From Teamv... experience

5,0 l’année dernière

Avantages :

Great software for reasonable cost. Licencing much better compared to others (and particularly the one above (no problem when transfering licence to another new PC !) ...

Inconvénients :

Using chars in interactive session password comes with some difficulties when discussing with customers by phone (did you say "u", no "o", plesae restart ....) ...Only numbers was (before) a better solution for me ...

Kurt
Manager (Belgique)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
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Alternatives envisagées précédemment :

THE alternative

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Started 20 years ago with LogMeIn. Went over to Teamviewer.
Had to search a new solution to give support to my customers as Teamviewer was way to expensive.
Supremo is the only tool that suits me perfectly at a low price.
Never had to contact the support as the software never let me down.

Avantages :

Ease-of-use Had to wait for Mac support but now it's there ! Contact-list Branding

Inconvénients :

No negative remarks. Just needed to have a lot of patience for the MacOS support

Alessandro
Alessandro
CEO (Italie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Développement de programmes, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Alternatives envisagées précédemment :

Remote power user that works in almost every use case

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Just works.

Avantages :

Whenever you need full control of a remote desktop, especially when you need to do administrator-level jobs (eg. installing software).

Inconvénients :

I feel sometimes uncomfortable with some customers with the fact that remote user wins over local user when using the mouse. Useful but I feel that I'm having too much control. User interface is very effective but not so stylish.

Rafael
Director (R.-U.)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent remote access app.

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : On the whole a solid app that does what it says on the tin. For host users who have single monitors connected to their computers, this is probably the best overall software on the market.

Avantages :

Getting the host user to go through the steps required to install and use the Supremo software is pretty easy. As a caveat we do use other software that advises on the local (remote) screen where you are in the preparation stages, which Supremo does not do. Otherwise we would have awarded 5 stars in this category.

Inconvénients :

It can't handle multiple monitors at the host end, so sometimes you have to ask the host user to move windows from one monitor to another.

Rui
CEO (Portugal)
Informatique et sécurité réseau, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good solution on remote desktop.

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Give support to our customers.

Avantages :

It is a good and afordable solution to replace Teamviewer.

Inconvénients :

Does not have 2FA Auth, what is needed to give garanties that no one could access computers without permission if some ATO happens.

Pedro
IT Admin (Portugal)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Good remote support software

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

Ease of use. Good price for the value. Always receiving updates.

Inconvénients :

Remote deployment need improvements. Maybe next releases.

Réponse de l'équipe de Nanosystems

l’année dernière

Hello Pedro, about the remote deployment, you could find interesting the Automatic Installation that we have released few weeks ago and that allows to centrally configure Supremo and deploy it remotely and massively. It is a feature available with our new plan Supremo Professional (for more info: https://www.supremocontrol.com/supremo-professional/). If you have any suggestions to share with us, please send them to us via this form: https://www.supremocontrol.com/contacts/. Thanks in advance Kind regards

Placido
CEO (Espagne)
Télécommunications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The one to help desk

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : My experience is good, good technical support, good price and it is powerful in its use

Avantages :

It is powerful, easy to use, with great options such as calendar, administration, etc. It is a great choice at a good price.

Inconvénients :

Maybe fewer steps for the connection would be better

Réponse de l'équipe de Nanosystems

l’année dernière

Hello, you can save all the contacts of remote PCs you connect to in your Supremo's Address Book; in this way you can initiate a remote connection simply by clicking on the contact name. If you have already tried this feature and would like to send us suggestions for improvements, please contact us at https://www.supremocontrol.com/contacts/. We will be happy to receive your comments. Thanks in advance. Kind regards

Carlos
JoAT (Portugal)
Réseaux informatiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Game changer

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

We liked the ease of use and easy integration with our customer base. We had it installed and running in minutes.

Inconvénients :

Nothing to report. When we started there was a problem with our language pack (portugue from Portugal ) but they were very fast to handle that.

Constantinos
Director (Chypre)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Constantinos Review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Excellent experience.

Avantages :

Easy connection with client. Personalisation.

Inconvénients :

Copy/paste from/ remote station. Easier and faster customer supremo download facilities.

António
IT (Portugal)
Machines, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Very easy and not expensive

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Allways working without errors

Avantages :

It´s very frendly to use, have all we need to remote acess and less expensive than the other simillar programs

Inconvénients :

Nothing because i enjoy very much thi program

Pierre
CEO (France)
Réseaux informatiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very good piece of software

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Easy to use, easy to install, not too expensive

Inconvénients :

Frequently unattended disconnexions while using it

Réponse de l'équipe de Nanosystems

l’année dernière

Dear Pierre, in order to investigate the reported disconnection issue and provide you with tech support, you can contact us at this link: https://www.supremocontrol.com/contacts/ Thanks in advance. Best regards