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à choisir le meilleur logiciel

En savoir plus sur MYR POS

La première application de PDV (point de vente) et de livraison à emporter conçue pour les restaurants à service rapide.

En savoir plus sur MYR POS

Avantages :

It was very easy to integrate it with Leaves House's team and with our the other softwares and hardwares that we were using. It also works with the SRM (Quebec).

Inconvénients :

No option to add lock screen with multiple user, only one code for the boss and that's it unlike Maitre D where the staff have to put their code before punching the order.

MYR POS - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Probabilité de recommander le produit

8,1/10

MYR POS a reçu une note globale de 4,4 étoiles sur 5 d'après 102 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Filtrer les avis (102)

Pamela
Propiétaire (Canada)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Service support

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : MYR est une bon système facil simple a utiliser, lorsque j ai fait affaire abec Tim Ça ete excellent .

Avantages :

Facil d utiliser facile a modifier ajout d un article etc

Inconvénients :

Service au client pas efficace toujours surtout si le systeme bog en plein jour c est long a avoir une repos ed appel il faut laisser un message pis attendre un retour. J ai appelle le dim 3 mars 2024 pour une question de la fonction de remboursement pis le technicien a ete tres impoli et arrogant il ma exigée de faire une facture en me parlant fort….fait-le ! madame une facture fait -le tout suite , je vais vous montrer fait le sur un ton tres fort.. Ja i pas eu mon service et je lui ai demande de ne pas me crier parcque ça m étais arrivé de faire un remboursement par erreur . Ca ne confirme pas le remboursement sur une visa ou master . Puis ça avait remboursee . Bref tres deçue. Puis quand je lui ai demandé son nom il ma racroché la ligne.

Kim
Adjointe à la direction (Canada)
Arts de la scène, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Facile d'utilisation

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Très bien et facile d'utilisation et bon service à la clientèle

Avantages :

Visuel simple et panneau de configuration iserfriendly

Inconvénients :

Perte de la connectivité avec l'imprimante bluetooth quand il y a une panne de courant

Réponse de l'équipe de MYR

il y a 3 semaines

Thank you for your review! We're glad you find MYR POS easy to use and appreciate our customer service. Just a quick note: MYR POS doesn’t actually use Bluetooth printers, which helps ensure consistent connectivity even in the event of a power outage. We’re here to help with any additional questions, so don’t hesitate to reach out!

Bruce
Propriétaire, Gérant (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Bon,Efficace et Facile à utiliser

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Malgré complexité de mon menu , facile à utiliser.le support accessible. Avoir accès à faire des changements nécessaires dans le menu à partir de mon ordi ou mon téléphone.

Avantages :

Résoudre la complexité de mon menu et économiser le temps.

Inconvénients :

Ne pas avoir accès à certains fonctionnalités

Anne-Marie
Propriétaire (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Un système avant-gardiste et intuitif! Je recommande à 100%

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : TRÈS bon service, l'équipe est toujours disponibles pour répondre à mes questions et me donner des conseils personnalisés. Ils ne pensent pas seulement à ce qui est le mieux pour eux, mais vraiment le mieux pour chaque client. J'ai adoré la prise en charge clée en main facilitante, surtout dans un processus d'ouverture d'une nouvelle entreprise où tout va vite et où nous avons à penser à plusieurs choses.

Avantages :

Très intuitif et facile d'utilisation, parfait pour un café/restaurant à service rapide comme le mien. Possibilité de modifier les items du menu en temps réel directement via mon cellulaire et de suivre l'évolution des ventes en direct et même à distance. Application en ligne est un coup de coeur pour moi également. L'équipe développe une application et il est possible de modifier le contenu comme bon nous semble selon la disponibilité de nos items.

Inconvénients :

Honnêtement, à ce jour, je ne trouve aucun point négatif à ce logiciel.

Rebecca
Propriétaire (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Avis

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : J'aime bien .

Avantages :

La facilité d'utilisation . C'est simple et efficace. Facile a expliquer au nouveau staff

Inconvénients :

Des fois, y'a des petits bogg et le systeme devient lent. Plusieurs mises a jour a faire.

Mélanie
entrepreneure (Canada)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

tableau de bord

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : bonne

Avantages :

facile à utiliser pour changer et créer des catégories items prix etc etc

Inconvénients :

les rapports sont difficile à lire Maître etc etc

Dominique
co propriétaire (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Satisfaction

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : très bien

Avantages :

Le personnel est très sympathique et disponible

Inconvénients :

Certaines options qui pourrait être très utile ne sont pas disponible

Mathilde
Copropriétaire (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Excellent 👌

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Koomi, c’est hyper rapide, efficace et intuitif.

Inconvénients :

Je n’ai pas encore rencontré de situation irritante avec Koomi!

Gabriel
Gabriel
Co-propriétaire (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to use, perfect for coffe shops

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Very good experience in general.

Avantages :

Koomi is so easy to use. I usually change my settings and prices at home with my phone. The fact it's an app on a tablet is also super nice.

Inconvénients :

Unfortunately, the app has problem connecting with my wifi (sometimes it might be connections problem) but it seems I'm not the only one having those issues.

Réponse de l'équipe de MYR

il y a 6 ans

Hi Gabriel, Thank you for your feedback ! Since the latest update of Koomi app, how would you rate your connection with the MEV? Looking forward to hearing from you soon. The Koomi Team

Alexandre
Secretary (Canada)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Alternatives envisagées précédemment :

toc

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Neutral.

Avantages :

The reports, the online set up interface, the design.

Inconvénients :

Tables management, inventory, pricing, intergration with UberEats (it doesn't let you modify your Uber menu from the uber website).

Dane
Owner (É.-U.)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
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Savings does not balance out system issues/customer complaints

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Easy set-up. Customer service could be friendlier and more patient with users calling with issues.

Avantages :

Back of house reports are easy to navigate.

Inconvénients :

WOuld prefer that tips can be listed in dollars as well as in %.

Maori
General Manager (Canada)
Restaurants, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
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Alternatives envisagées précédemment :

Great Experience

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : This POS allowed us to centralize all the information in put it all in a cloud that is accessible from many devices. This has allowed our company to work more effectively and improve the customer experience by reducing the processing time of the orders. Would highly recommend!

Avantages :

Very user friendly, easy to install and set up. Our employees understand how to use it very easily and emphasize that it reduced the line up time we had with our previous system. It looks very sleek because it is just an iPad and paying terminals, which allows to have more counter-top space. The customer service is very personalized, always willing to develop to help our needs. In addition, the reports are all online and we can manage all of our restaurant locations under one dashboard.

Inconvénients :

no cons so far. Every challenge we had was right away addressed by their customer service and we managed to find solutions that were tailored to our needs.

Ty
Owner (Canada)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Alternatives envisagées précédemment :

Great Decision

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : This was great with all the reports available that my accountant had access to. It took a lot of time and effort out of the equation and made it easier when tax season was around. Overall it helped to determine what was selling best and how better to manage my business

Avantages :

The ease of implementation was really important since I started the business by myself and needed something that was going to be very user friendly. Also the layout was very functional and helped to make check out and taking orders very easy.

Inconvénients :

There were some issues with keeping orders open and adding items - however this bug was fixed through an update

Catherine
Owner (Canada)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Alternatives envisagées précédemment :

I recommend MYR

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Processing payements is fast and easy.

Avantages :

It is very easy to use, it is intuitive. It was easy to connect the IPad (MYR) to the Clover Flex terminal, to the MEV and to the bill printer. Also the updates are easy to make.

Inconvénients :

It would be nice to be able to see all the past bills somewhere online, in the reports.

Darren
Owner (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
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Alternatives envisagées précédemment :

Solid way to run your cafe business !

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Working with Koomi was one of the most important decisions we could have ever made for our cafe. Their software is so easy to use and it is so customizable. It's a breeze in rushes and new staff catch on in minutes. Seriously. Working the till/POS has never been so fast in serving customers quickly and accurately, and Koomi is the difference. Their support team is the best I've ever seen and highly recommend them.

Inconvénients :

Nothing much, actually. It's been such a positive experience from the start.

Jean-Jacques
propriétaire (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Easy, fast and good value for money

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : From the beginning, a full satisfied experience. Demonstration of the software, implementation of the solution et using since 3 years, including calls to technical support.

Avantages :

Easy to use, to set up, to learn for employees and low expensive

Inconvénients :

Constant evolution of the software adapting to technical constraints as restaurants caracteristics

Donna
CFO (É.-U.)
Divertissement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
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We are no longer using MYR POS

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : Implementation and business team did not communicate well. Even the re-naming of the product from Koomi to MYR was poorly communicated. Email addresses changed without any mention to me I should be using a different email address. The entire process was frustrating.

Avantages :

The concept of a fast POS is good, but it really was much slower and clunkier than Square POS -- which is free.

Inconvénients :

Credit card processing was slow. Square as a POS is much faster in my opinion.

lewis
owner (Canada)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Perfect for quick service!

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Very easy to use, very easy to train new employees and very easy to set up and change menu items.... its just very easy...

Inconvénients :

not very much back end reporting. would like more detailed reports with time of day, week and month spending trends.

William
Owner (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great solution for my quick serve restaurant

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

I like that it is easy to use. Also really easy to add pop up items and temporary specials. I can do it from home and it automatically updates in store for my staff.

Inconvénients :

I would have liked to be able to charge a 3rd tax for our resort.

Veronique
President (Canada)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

MYR for coffee shop

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

MYR is great for our coffee shop. It has all of the features we need, and then some. Very easy to use and to train new employees on.

Inconvénients :

There are a lot of glitches that occur. One, in particular, we've had ongoing for 2.5 years that no one can figure out. It isn't the end of the world, but it does get frustrating when customers can't use their tap payment.

Etienne
Etienne
Owner (Canada)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good ppa EAST to use

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : When we have to train staff it is very Fast for them to understand

Avantages :

Very easy to configure and use. Now Works with square

Inconvénients :

Connection with mev is sometimes lost but I Think it is a mev issue not koomi

Réponse de l'équipe de MYR

il y a 6 ans

Hi Etienne, Thank you for your feedback ! Since the latest update of Koomi app, how would you rate your connection with the MEV? Looking forward to hearing from you soon. The Koomi Team

Gabrielle
Owner (Canada)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Small restaurant user

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : It's positive, I've worked with most big POS services in the past and this system is perfect for a smaller place like ours. No extra features that would pay for/otherwise not use.
Customer service is super nice.

Avantages :

Simplified programming Ease to produce several types of reports Good tech support

Inconvénients :

Unable to customize (colour code) item buttons of place them in specific order on screens Several updates Limited options to pay for the koomi service (They only accept credit cards)

Cristiana
Associate (Canada)
Produits alimentaires, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Paul’s Pretzel

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall good experience for a small business

Avantages :

Easy to use, easy to implement and vert straightforward training to use software

Inconvénients :

Very small company, not many transactions

Kiran
Director of Finance & Administration (Canada)
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Wish customer service was better

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Poor due to customer support not existing. Sad to see.

Avantages :

The reports on the admin portal are very helpful. We use them daily.

Inconvénients :

It seemed impossible to receive any customer support. Emails and calls went unanswered unless we followed up several times. Tried resolving the same issue for multiple days and ultimately just gave up. Features that were sold never materialized. Disappointing.

Nicholas
owner (Canada)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Cash Register Replacement

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Super Simple, No Frills, Easy to view dashboard and get reports.

Inconvénients :

I would like to colour code the buttons to make things easier. Having 24-7 customer support would be great too.