Avis clients sur Univex Retail Software

par Univex Electronics

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Note moyenne

  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Service client
    5 /5

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2 avis affichés

Ishan G.
Administrator
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2018

"Univex Awesome"

Commentaires: They are very friendly, efficient and helpful staff. Customer service team is very knowledgeable and ready to help anytime with anything you need. They don't just provide a software and call service they also help in improving your business.

Avantages: Customer Service, Auto Back up, easy to deal with

Inconvénients: There's nothing much to say as their are perfect in their job.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2018
Vince N.
Owner / Manager
Biens de consommation, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/06/2019

"Recommended any retail business who need a partner in IT"

Commentaires: For many years now the team at Univex have helped Big Jims Garden Centre grow to new heights. We love it.

Avantages: Powerful, great loyalty and business intelligence systems, fantastic support

Inconvénients: Nothing. It does everything we need, and Univex will customise the software if we need extra.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/06/2019